Jij hebt mazzel dat je geen ban krijgt voor overmatig smiley gebruik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Barcelona heeft mazzel dat Osmose water nog niet op de dopinglijst staat. Daar maken ze gewoon goed gebruik van.²
en bij gelijkspel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Silv het volgende:
[..]
Arsenal omdat tof, Barca omdat geld erop ingezet. Win-win situatie. ofzo.
Ik dacht dat de Pers zijn dijbenen ook in osmose water weekte.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Barcelona heeft mazzel dat Osmose water nog niet op de dopinglijst staat. Daar maken ze gewoon goed gebruik van.²
Fabregas?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Stiggie het volgende:
v. persie wil vast wraak nemen op alles wat spaans is
Ahja. Ik hoop gewoon op mooi voetbal.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Silv het volgende:
[..]
Arsenal omdat tof, Barca omdat geld erop ingezet. Win-win situatie. ofzo.
Osmose water?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, van Persie doet eigenlijk alles op techniek. Daarom ben ik zijn grootste fan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt mazzel dat je geen ban krijgt voor overmatig smiley gebruik.
Zijn andere neef:quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Vergeet z'n neef niet!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Van Persie bewees maar weer eens waarom je hem niet in de spits moet zetten.
Bij een 0-0 krijg ik als het goed is wel mijn geld terug bij unitbet.quote:
Mensen die zeiken om het commentaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat vinden Barcelona fans hier eigenlijk van dat ongelooflijk niet objectieve commentaar?
Volgend seizoen pas.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Barcelona heeft dus nog steeds geen reclame btw? Was een tijdje terug toch sprake van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |