quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus...hier weer verder!
Maar niet bepaald een hoogvlieger. Vanavond Arsenal - Barcelona, veel interessanterquote:
Is de film ook niet maar voetbal is nou ook niet geweldigquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar niet bepaald een hoogvlieger. Vanavond Arsenal - Barcelona, veel interessanter
Is ie ook en hij kwam indd op Ketnet dat keek ik vroeger altijd tegen de avond aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef picodealion het volgende:
Mbt de vraag, ik heb die tekenfilm misschien in totaal een stuk of vijf afleveringen gezien, werd volgens mij ook alleen op de Belgische zenders getoond. Dat er een film was wist ik totaal niks van, dat het een Disney is evenmin,. Denk dat 'ie flink onbekend is hoor,
.
Zatoichi en daarna Abre Los Ojos.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef picodealion het volgende:
Jongens, kies even voor me. Antichrist, Abre Los Ojos of Zatoichi?
Ik begin idd toch maar met Zatoichi.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Zatoichi en daarna Abre Los Ojos.
Ik ga nooit zo af op wat anderen vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:05 schreef picodealion het volgende:
Nog niet gezien? Ik ben wel benieuwd, al lees ik vooral matige recensies.
Ligt eraan wie iets van een film vindt. Van de een neem ik eerder aan of een film goed is dan de ander, maar het weerhoudt me er heus niet van om er alsnog gewoon naar te kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo af op wat anderen vinden.
Is dat jouw zoontje als Alex de Large in je FB? Geweldige foto, geweldige blik.
Ok heb ik gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:17 schreef Patch het volgende:
Sands, zet je aub een linkje van dit topic in je je allerlaatste post van het vorige SC-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |