Nee, you idiot. Branden = blaren.quote:
Nee, daar zijn meets voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog heb ik nooit iets van jou gezien dat mij deed vermoeden dat je zo'n schatje bent
Dan moet je idd als vrouw letterlijk op de blaren zitten jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, you idiot. Branden = blaren.![]()
Is dat een verkapt voorstel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, you idiot. Branden = blaren.![]()
[..]
Nee, daar zijn meets voor.
Niet als je ze doorprikt!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je idd als vrouw letterlijk op de blaren zitten ja
Ik doe nooit iets verkapt, ik zeg dergelijke dingen altijd recht voor zijn of haar raap.quote:
Gelijk een natte poes van het wondvocht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet als je ze doorprikt!
[..]
Ik doe nooit iets verkapt, ik zeg dergelijke dingen altijd recht voor zijn of haar raap.
Ik heb meer met niet-schatjes.quote:
Gatverdamme Yuuks..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelijk een natte poes van het wondvocht!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelijk een natte poes van het wondvocht!
When and where?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets verkapt, ik zeg dergelijke dingen altijd recht voor zijn of haar raap.
Iiiiew. Nu wordt het bijna voor mij te ranzig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Een harige poes met doorgeprikte blaren
Daar haalt de blue waffle het niet bij
quote:
Your own fault. Ik vatte het alleen even voor je samenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iiiiew. Nu wordt het bijna voor mij te ranzig!
Nu heb je er een leuk plaatje bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat argument gebruik ik regelmatig
Die samenvatting zorgde wel voor een complete, walgelijke mi.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef STING het volgende:
[..]
Your own fault. Ik vatte het alleen even voor je samen
Yaay!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op St. Juttemis en in het land der fabelen.
Ik heb al een andere vrouw die mijn mening bepaalt.quote:
Verkapte afwijzing, ik dacht dat je daar misschien van houdt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yaay!![]()
Wacht.. Hold it.. Hier klopt iets niet
Moederskindjequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een andere vrouw die mijn mening bepaalt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een andere vrouw die mijn mening bepaalt.
Oww.. Ik zocht al naar St. Juttemis op de kalender, en naar Land der Fabelen op de kaartquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkapte afwijzing, ik dacht dat je daar misschien van houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |