I'd say, keep it that wayquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't know. Ik heb nooit zo'n lelijke, natte poes gezien.
Google op Blue Waffle en je komt hier op terug.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Don't know. Ik heb nooit zo'n lelijke, natte poes gezien.
Doe nou niet, straks kennen we venco helemaal niet meer terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google op Blue Waffle en je komt hier op terug.
Ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dergelijke informatie een bijdrage levert aan mijn leven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kennen mij niet meer terug?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks kennen we venco helemaal niet meer terug
Absoluut, een herinnering om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
Ik betwijfel of dergelijke informatie een bijdrage levert aan mijn leven.
Waffledquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, helemaal getraumatiseerd, een ander persoon
Klinkt in deze strekking niet zo geil.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, een herinnering om nooit te vergeten.
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, helemaal getraumatiseerd, een ander persoon
Google maar raak danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt in deze strekking niet zo geil.
[..]
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.
En toch... Er zijn gegarandeerd mensen die er opgewonden van raken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
Klinkt in deze strekking niet zo geil.
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuistquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.
Veel ergerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als gesandwitched?
Dat overviel me, dat heb ik niet bewust opgezocht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuist
Oh zeker. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch... Er zijn gegarandeerd mensen die er opgewonden van raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
Voor de liefhebber.Ook niet echt smakelijk, eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Geef toe, veels te veel haar voor een natte poes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuist
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
Voor de liefhebber.HuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Vooral die dubieuze kwakjes erbijquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook niet echt smakelijk, eigenlijk
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral die dubieuze kwakjes erbij
Dat je je helemaal mentaal moet voorbereiden zegt anders genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat overviel me, dat heb ik niet bewust opgezocht.
Dat druppelt wel lekker na natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, veels te veel haar voor een natte poes.
Nou iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral die dubieuze kwakjes erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |