Wat een afschuwlijk lelijk beest!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever een huiself
[ afbeelding ]
Poging tot stomen....quote:
Tell me. Als jij een heel lelijke, natte poes zou zien. Dan zou jou dat toch ook altijd bijblijven?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tell me. Als jij een heel lelijke, natte poes zou zien. Dan zou jou dat toch ook altijd bijblijven?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tell me. Als jij een heel lelijke, natte poes zou zien. Dan zou jou dat toch ook altijd bijblijven?
I'd say, keep it that wayquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't know. Ik heb nooit zo'n lelijke, natte poes gezien.
Google op Blue Waffle en je komt hier op terug.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Don't know. Ik heb nooit zo'n lelijke, natte poes gezien.
Doe nou niet, straks kennen we venco helemaal niet meer terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google op Blue Waffle en je komt hier op terug.
Ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dergelijke informatie een bijdrage levert aan mijn leven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kennen mij niet meer terug?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks kennen we venco helemaal niet meer terug
Absoluut, een herinnering om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
Ik betwijfel of dergelijke informatie een bijdrage levert aan mijn leven.
Waffledquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, helemaal getraumatiseerd, een ander persoon
Klinkt in deze strekking niet zo geil.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, een herinnering om nooit te vergeten.
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, helemaal getraumatiseerd, een ander persoon
Google maar raak danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt in deze strekking niet zo geil.
[..]
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.
En toch... Er zijn gegarandeerd mensen die er opgewonden van raken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
Klinkt in deze strekking niet zo geil.
Nou, je schoot anders al in de stress door die natte kat van zojuistquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
Haha, om mij te traumatiseren moet er wel meer gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |