Er was niet zoveel keus... Die Rampage III Extreme is e-ATX..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Tha_Flash het volgende:
De hardware is wel oké, maar de kast is spuuglelijk.
Dat zegt hij niet. Als je het er niet mee eens bent, houd dan je bek. Dat is de inhoud van de boodschap, blijf weg uit het topic en zoek een topic wat je wel aanstaat. Moeilijk hè, begrijpend lezen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want schreeuwen dat het geweldig is, DAT is wat we willen. Hypocriet
Goed punt. Zal eens kijken of er een centraal topic kan worden gemaakt. Even overleggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef mschol het volgende:
een mooi centraal topic heb ik vrij weinig problemen mee maar dit oogt niet als een centraal topic voor pc modders, getuige de eerste post...
Nee, maar een post zoals "Kijk TS patsen met zijn PC topic" draagt toch niets bij aan dit hele topic? Het hele doel staat in de OP, maak hier foto's van je custom built PC, en have fun. Als daar mensen naartoe komen die zin hebben om een flame oorlog te beginnen, dan kan ik begrijpen dat een mod daar iets tegen doet. Sowieso, een centraal topic is goed. Mee eens. Zeg dat dan direct, in plaats van zo'n bagger te plaatsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Het feit dat je er zo op reageert, op zo'n ontzettende Fok!-opmerking, geeft bij mij eerder aan dat jij iets niet begrijpt en dus een probleem van niets maakt, waar een mod vreemd genoeg in mee gaat ipv het te negeren.
Welke CPU? Maak eens een foto van de binnenkant?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:19 schreef HaerdenC het volgende:
mijne is ook custom build en volledig passief gekoeld! Ook de voeding en de cpu!
Het is een Athlon X2 black edition weet niet juist hoe snel boeit me niet veel
Asus MB
Asus grafische kaart iets van nvidia met 128mb ram
16 GB geheugen dual channel (4 latjes van 4 GB)
120 GB ssd pcie
1.5 TB sata die meestal in stand by ligt
Hauppage TV tuner
Asus Xonar geluidskaart
2 x ilyama 24" TFT
Cherry muis + keyboard
Logitech 2.0 mp webcam
Asus Case
400 watt pasive voeding
Altec Lansing speaker setje maar hangt ook aan marantz versterker ... de kleine altecs zijn voor als mijn zoontje slaapt
OS Ubuntu en Free bsd in dual boot -> virtual box met windhoos xp en nog paar andere os-en ...
tegenwoordig werk ik meestal op mijn lenovo laptop.
HAF kasten vind ik zelf mooie kastsen. Had alleen zelf niet de combo van rood en blauw gekozen. Niet echt mooi vindt ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Respecteer Smegmanus maar, hij ziet hier al langer dan jij, plus hij kraamt tenminste geen bagger uit. Alhoewel. Minder.
[..]
Nee, slechts een hekel aan bagger in serieuze fora.
OT:
Hier nog een aantal foto's met de CCFL buizen uit. Nog steeds overheerst het blauw ietwat, dit in tegenstelling tot de harde realiteit. Slechts telefoonfoto's, ik heb geen betere camera.
Als je hem hier ziet staan is het binnenin uiteraard blauw, maar het rood aan de buitenkant valt toch meer op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Het grote pc Mod topic: deel 1" enzv?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:21 schreef smegmanus het volgende:
Zet hem centraal. Iemand een idee voor een TT?
Even wat aan de OP sleutelen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
"Het grote pc Mod topic: deel 1" enzv?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed punt. Zal eens kijken of er een centraal topic kan worden gemaakt. Even overleggen.
Leuk en aardig dat je het centraal doet, maar een degelijke OP hoort hier dan ook bij. Tevens dien je nu wel na te gaan wat het doel van dit topic is. Wil je info geven voor nieuwe zelfbouwers? Moet dat dan inclusief handleiding zijn of gewoon vragen neergooien en beantwoorden? Of wordt het juist een show-off van computers? Is dit dan inclusief randapparatuur? In hoeverre moet het getweakt zijn? Mag er wel of geen slowchat plaatsvinden? Staan specs of foto's centraal? Moet er nog moeite worden gestoken in een verhaal/uitleg?quote:
Vragen beantwoorden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat je het centraal doet, maar een degelijke OP hoort hier dan ook bij. Tevens dien je nu wel na te gaan wat het doel van dit topic is. Wil je info geven voor nieuwe zelfbouwers? Moet dat dan inclusief handleiding zijn of gewoon vragen neergooien en beantwoorden? Of wordt het juist een show-off van computers? Is dit dan inclusief randapparatuur? In hoeverre moet het getweakt zijn? Mag er wel of geen slowchat plaatsvinden? Staan specs of foto's centraal? Moet er nog moeite worden gestoken in een verhaal/uitleg?
Daarom heb ik een PM naar de TS gestuurd om te overleggen wat zijn ideeën daarover zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat je het centraal doet, maar een degelijke OP hoort hier dan ook bij. Tevens dien je nu wel na te gaan wat het doel van dit topic is. Wil je info geven voor nieuwe zelfbouwers? Moet dat dan inclusief handleiding zijn of gewoon vragen neergooien en beantwoorden? Of wordt het juist een show-off van computers? Is dit dan inclusief randapparatuur? In hoeverre moet het getweakt zijn? Mag er wel of geen slowchat plaatsvinden? Staan specs of foto's centraal? Moet er nog moeite worden gestoken in een verhaal/uitleg?
Graag zelfs.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil wel een OP in elkaar sleutelen?
Was geen kritiek, hoewel dat misschien zo overkomt. Ik heb te weinig met tweaking om zelf een OP erover te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daarom heb ik een PM naar de TS gestuurd om te overleggen wat zijn ideeën daarover zijn.
Dus als je misschien een beetje geduld kunt opbrengen, graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |