Charlton is rood. Sunderland is inderdaad een mooie zwarte (van Lonsdale notabene(quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat mooie zwarte Charltonshirt toch? Of was die van Sunderland, of zijn ze allebei zwart?
quote:
Natuurlijk welquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Miauw, je gaat me niet vertellen dat je voor Barcalona bent hè?
Dat is nog bijna erger dan Ajaxquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog bijna erger dan Ajax
Jij kijkt alleen voetbal als het je uitkomt, dat telt nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
Arsenal is mijn Ajax, ik ben er eigenlijk nooit voor!
Hahaha, ik ben een selectieve voetbalkijker ja dus ik heb er extra rechten opquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen voetbal als het je uitkomt, dat telt niet
Je valt dan in de hoek "vrouw"quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben een selectieve voetbalkijker ja dus ik heb er extra rechten op
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best wel erg. Als ajax tegen een tegenstander moet waarvan ik een shirtje heb, wil ik wel eens een shirtje van die club aan trekken. Zo heb ik een keer in Kroatie-shirt naar Dinamo Zagreb - Ajax zitten kijken
I applaud youquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best wel erg. Als ajax tegen een tegenstander moet waarvan ik een shirtje heb, wil ik wel eens een shirtje van die club aan trekken. Zo heb ik een keer in Kroatie-shirt naar Dinamo Zagreb - Ajax zitten kijken
Ik weet niet beter dan Eindhoven. Ja okee 27.5 jaar in Geldrop gewoond, maar dat is zo wat Eindhoven. Natuurlijk ook redelijk lang in Eindhoven op school gezeten e.d.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I applaud you![]()
En ik ben ook best wel erg, ik heb tot nu toe in geen andere stad zo lang gewoond als in Amsterdam.
Ik ben nog nooit in Eindhoven geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan Eindhoven. Ja okee 27.5 jaar in Geldrop gewoond, maar dat is zo wat Eindhoven. Natuurlijk ook redelijk lang in Eindhoven op school gezeten e.d.
Dat kan, er zijn zoveel steden waar ik nog nooit ben geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Eindhoven geweest
Ben je ook wel eens uit de kamer gezet tijdens het voetbal?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klopt en daarom doe ik ook zulke uitspraken![]()
Héérluk!
Nee, wel doodgekeken, dus toen ging ik zelf maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens uit de kamer gezet tijdens het voetbal?
Ik wil dit jaar langs een heleboel Nederlandse steden waar ik nog nooit ben geweest. Sowieso moet ik de provincie Brabant vaak bezoeken. In Limburg heb ik alleen Maastricht geweest maar dat vind ik wel genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan, er zijn zoveel steden waar ik nog nooit ben geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |