afwijzingen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:51 schreef Schilderijtje het volgende:
Het is 10 voor 9 en heb alweer 3 afwijzingen achter de rug...
Het is druk! Weekend komt er aan...![]()
[..]
Dat begrijp ik, maar dat is niet de vraag.
Ja mannen die ik niet wil leren kennen.quote:
Dat snap ik...maar je eerste gedachte is toch een plaatje, althans ik heb dat wel, ben plaatjes denkend mens...quote:Nee, maar das wel wat ik doe. Ik ga geen plaatje van iemand in mn hoofd maken. Kreeg gister toevallig berichtje van man van 1.90, donker haar, donkere ogen en heb hem een mailtje gestuurd met de vraag om een foto, die ik ook kreeg. Dus.
Je wordt afgewezen door mannen die je niet wil leren kennen?? Haha, ik snap jou vanochtend écht nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja mannen die ik niet wil leren kennen.
[..]
Dat snap ik...maar je eerste gedachte is toch een plaatje, althans ik heb dat wel, ben plaatjes denkend mens...![]()
Jij dus niet, ook goed.
Voorkomt wel teleurstellingen dan.
Ik heb hun afgewezen. Of had je die optie nog niet door?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je wordt afgewezen door mannen die je niet wil leren kennen?? Haha, ik snap jou vanochtend écht niet
Ja, maar dan willen ze gelijk een hotmail adres, geen trek in...quote:Ik denk in zo'n geval: potentieel aantrekkelijk! Eens zien of ik een foto kan ontfutselen
Uiterlijk is zeker belangrijk, stuur maar een pmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nu vakkundig vleeskeuren als je geen fobo hebt??
Stuur jij mij maar een pm met je fotoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:10 schreef Iemand85 het volgende:
[..]
Uiterlijk is zeker belangrijk, stuur maar een pm.
OOOHH!! DOHquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:09 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik heb hun afgewezen. Of had je die optie nog niet door?
[..]
Ja, maar dan willen ze gelijk een hotmail adres, geen trek in...![]()
Sta zelf niet voor niets met mijn hoofd op een dating site.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OOOHH!! DOHNee dat had ik niet door nee
Nee, groot gelijk.quote:Ik heb een apart gmail adres voor dit soort gevallen zonder persoonlijke gegevensHeb daar namelijk ook geen trek in
Kleine moeite... en vraag anders of ie een weblink stuurtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:14 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, groot gelijk.
Zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar heb daar helemaal geen zin in.
Ze plakken er maar een foto op.
Er is een man die nu al 2 weken af en aan dat mail adres probeert los te krijgen om een foto te sturen.
Gaat 'm niet worden...
Oh dat is een goede!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kleine moeite... en vraag anders of ie een weblink stuurt
Hahaha, groot gelijk! Meer vissen in de zee etc etcquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh dat is een goede!![]()
Maar dat zal hij niet hebben, want blabla, wil niet met hoofd op het internet.
Neh, hij zoekt het maar uit.
Haha, en hoe denkt hij dan indruk te maken? Op zijn fantastische schrijfstijl...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh dat is een goede!![]()
Maar dat zal hij niet hebben, want blabla, wil niet met hoofd op het internet.
Neh, hij zoekt het maar uit.
Nou niet dus...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Haha, en hoe denkt hij dan indruk te maken? Op zijn fantastische schrijfstijl...
Geef je groot gelijk, ik reageerde nooit op profielen zonder foto's, zonder tekst of inhoud... daar ga ik de moeite niet voor nemen. En dan nog snappen sommige dat nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:42 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou niet dus...![]()
Want ik geef dat mailadres mooi niet!
Whehe...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, ik reageerde nooit op profielen zonder foto's, zonder tekst of inhoud... daar ga ik de moeite niet voor nemen. En dan nog snappen sommige dat niet
Gaat ons niks aan...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:49 schreef Iemand85 het volgende:
ps. spirit heeft wel een pm gehad. Om niet hypocriet over te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |