Alleen als jij hele grote handschoenen aantrekt om het effect wat te overdrijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin om me te vergezellen dit carnaval?.
Normaliter gebruik ik deze bij een gebrek aan een datequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
Alleen als jij hele grote handschoenen aantrekt om het effect wat te overdrijven
Picsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Seven. het volgende:
Ghe, mijn catwoman-kostuum is al in orde. In het kader van originaliteit.
Was het ook. Maar nu is de grap er wel af.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik dacht dat de grap was: geen katje om zonder handschoenen aan te pakken...
Jou gedachten deel ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Zo willen ze je een nieuw abbo aansmeren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Zal je net zien, is je maandabbo afgelopen krijg je plots 3 reacties op je profiel en kan je niet meer reageren
Wat een etters...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Zal je net zien, is je maandabbo afgelopen krijg je plots 3 reacties op je profiel en kan je niet meer reageren
Dan doen vrouwen gewoon express ze kennen je gewoon, omdat het kan weet je wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Beetje jammer maar ach typeert wel een beetje hoe die sites te werk gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Mjah, een beetje doorzichtig is het wel..
Damnit, ik moet ook niet aan mijn eigen humor twijfelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Was het ook. Maar nu is de grap er wel af.
Neen, veel te druk!! Volgende staat voor volgende week zondag gepland. Vanavond met vrienden de kroeg inquote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neen, veel te druk!! Volgende staat voor volgende week zondag gepland. Vanavond met vrienden de kroeg in
Met een date?!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Ik ga morgen eens kijken wat er hier te doen is in de buurt, zal mij benieuwen.
Trioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Neen! Lekker met vriendin, die ook sinds kort alleen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |