Zo is dat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bedankt schatjenu kan ik met een gerust hart naar huis
Hallo!quote:
Wil jij je er godverdomme niet mee bemoeien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef tdrone het volgende:
word tijd dat er weer eens ruzie gemaakt word in deze SC! jullie zijn veel te lief tegen elkaar
OKE IK BEN AL WEGquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil jij je er godverdomme niet mee bemoeien?
Nee blijf! Kusje kusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ben je nu al thuisquote:
Jij bent een soort omgekeerde lapohunterquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef madmuppet het volgende:
WTF ben ik het alweer vergeten ...
retnuhopalquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een soort omgekeerde lapohunter
Racemonster!quote:
quote:
Ik zal bekennen dat ik snel poste en daarna alles afsloot omdat ik naar huis ging.... Wat een faalquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een soort omgekeerde lapohunter
Gaat deze post over 1 jongen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
CC? Ik heb het nog een keer geprobeert. Een eerlijke oprechtige mail dat het er goed aan heeft gedaan dat we uit elkaar zijn, maar wat hij in zijn mail december zei over vrienden blijven klopt dan klaarblijkelijk niet, dan houd het op.
Straks is vriendlief weg en heb ik eindelijk de dekens voor mij alleen.hij pakt alles in zijn slaap af
Ik denk de hele avond maar fokken ofzo
Heb niets nuttigs meer te doen. Alles afgerond, nog wachten op beoordeling
aawh ik hoop dat het goedkomt poepiequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
CC? Ik heb het nog een keer geprobeert. Een eerlijke oprechtige mail dat het er goed aan heeft gedaan dat we uit elkaar zijn, maar wat hij in zijn mail december zei over vrienden blijven klopt dan klaarblijkelijk niet, dan houd het op.
Straks is vriendlief weg en heb ik eindelijk de dekens voor mij alleen.hij pakt alles in zijn slaap af
Ik denk de hele avond maar fokken ofzo
Heb niets nuttigs meer te doen. Alles afgerond, nog wachten op beoordeling
Kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik snel poste en daarna alles afsloot omdat ik naar huis ging.... Wat een faal
hij gaat maar 60 heurquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Racemonster!
[..]
!, sorry, ik bedoel !)':
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |