quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Eens kijken wat voor vreemdelingen deze TT weer aantrekt
Oh er is niemand die die naam kan kopen daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:03 schreef TAV74 het volgende:
Ah, er is nog logica op deze wereld: "Zuiden Sudan gaat Zuid-Sudan heten"![]()
(als zelfstandig land dus)
joh dat wisten we alláng!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef golfer het volgende:
Zo, we kunnen zo langzamerhand een dependance van de Bloemendaalse apotheek hier aan huis beginnen.
Heb er weer wat middelen bijgekregen.
Antibioticakuur (2x daags drie verschillende pillen) voor 7 dagen.
Anti gewrichts-jichtkuur medicijnen en weer wat pijnstillers.
AH is heul niet duur hoor. Compleet vergelijkbaar met Plus, Dirk en C1000.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Carrefourdaar kan ik me wel een tijdje vermaken.. En dan te bedenken dat ik de AH duur vind
vergeleken met Belgie wel ja, dan zijn de prijsverschillen minimaal. Toch scheelt een volle kar bij de Dirk een paar tientjes met de AHquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AH is heul niet duur hoor. Compleet vergelijkbaar met Plus, Dirk en C1000.
Ga je toch KFC halen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
owee als we vnv niet iets lekkers eten!
Hij heeft last van MPSquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben weer thuisen nou komt het; baas had hele verhalen tegen me en liet me drank proeven etc. Huh
Er staat hier geroosterde winterpeen met venkel uit de oven en een gebakken kanaljauwfilet op het menu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
owee als we vnv niet iets lekkers eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |