quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Eens kijken wat voor vreemdelingen deze TT weer aantrekt
Oh er is niemand die die naam kan kopen daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:03 schreef TAV74 het volgende:
Ah, er is nog logica op deze wereld: "Zuiden Sudan gaat Zuid-Sudan heten"![]()
(als zelfstandig land dus)
joh dat wisten we alláng!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef golfer het volgende:
Zo, we kunnen zo langzamerhand een dependance van de Bloemendaalse apotheek hier aan huis beginnen.
Heb er weer wat middelen bijgekregen.
Antibioticakuur (2x daags drie verschillende pillen) voor 7 dagen.
Anti gewrichts-jichtkuur medicijnen en weer wat pijnstillers.
AH is heul niet duur hoor. Compleet vergelijkbaar met Plus, Dirk en C1000.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Carrefourdaar kan ik me wel een tijdje vermaken.. En dan te bedenken dat ik de AH duur vind
vergeleken met Belgie wel ja, dan zijn de prijsverschillen minimaal. Toch scheelt een volle kar bij de Dirk een paar tientjes met de AHquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AH is heul niet duur hoor. Compleet vergelijkbaar met Plus, Dirk en C1000.
Ga je toch KFC halen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
owee als we vnv niet iets lekkers eten!
Hij heeft last van MPSquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben weer thuisen nou komt het; baas had hele verhalen tegen me en liet me drank proeven etc. Huh
Er staat hier geroosterde winterpeen met venkel uit de oven en een gebakken kanaljauwfilet op het menu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
owee als we vnv niet iets lekkers eten!
ah hij had wat alcohol achter de kiezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben weer thuisen nou komt het; baas had hele verhalen tegen me en liet me drank proeven etc. Huh
Paar tientjes? Welnee joh, als je vergelijkbare producten haalt is het verschil echt niet zo groot!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toch scheelt een volle kar bij de Dirk een paar tientjes met de AH
Mannen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef Vork het volgende:
Hangt er heel erg vanaf wat je koopt. In de B- en C-merken zit onderling nauwelijks verschil. Euroshopper is doorgaans net zo goedkoop of duur als een of andere lowcost variant van een andere buurtsuper.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Eigenlijk voor de TT, toen scrolde ik het topic even door, en toen zag ik jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Vork het volgende:
Hoi Kuukske. Kwam je voor mij, of kwam je voor de TT?
Het gaat bijna goed. Je moet alleen nog even werken aan de volgorde van dingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef Kuukske het volgende:
Eigenlijk voor de TT, toen scrolde ik het topic even door, en toen zag ik jou.
Als je TS was geweest, dan kwam ik vanzelfsprekend als eerste voor jou. Jeweettochquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef Vork het volgende:
Het gaat bijna goed. Je moet alleen nog even werken aan de volgorde van dingen.
Nee. Dat is waar. Maar toch. Als hč.quote:
Streep? Ik zie geen streep. Ik zie een zingende mevrouw, die dat met heel veel passie lijkt te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef Bluezz het volgende:
En nu hang ik dus ook nog eens in het halletje beneden
rare streep ligt aan de foto hoor
Ik denk dat je je daarin heel erg vergistquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vergeleken met Belgie wel ja, dan zijn de prijsverschillen minimaal. Toch scheelt een volle kar bij de Dirk een paar tientjes met de AH
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Mooooi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Als, dan laat ik het je wel weten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Dat is waar. Maar toch. Als hč.
Hoe is het verder met je?
Goed gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef Kuukske het volgende:
Streep? Ik zie geen streep. Ik zie een zingende mevrouw, die dat met heel veel passie lijkt te doen.![]()
Pijnboompitjes roosteren, dan vermorzelen met de knof en basilicum.quote:
Die is zooooooooo lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:27 schreef borisz het volgende:
Pijnboompitjes roosteren, dan vermorzelen met de knof en basilicum.
Dan de kaas erbij en als laatste de olie.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik hem bij mijn volgende bezoek even signeren?
Beroemde artiesten die op foto's staan signeren meestal zelf die foto voor de fans en niet zo'n onbeduidend fotograafje die de beroemde artiest heeft mogen fotograferen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik hem bij mijn volgende bezoek even signeren?
Oh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Beroemde artiesten die op foto's staan signeren meestal zelf die foto voor de fans en niet zo'n onbeduidend fotograafje die de beroemde artiest heeft mogen fotograferen.
nee ik ben afgekickt van KFC sinds ik last kreeg van de overheerlijke Hotwingsquote:
Hoi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik ben afgekickt van KFC sinds ik last kreeg van de overheerlijke Hotwings
en gelukkig aten we geen snijbonen waar ik bang voor was(bloemkool, amsterdamse uitjes erbij en cordon bleu
)
Dat heb ik inderdaad gekregen. Alleen mag ik van de apotheker daar pas mee beginnen als ik mijn anti-bioticakuur tegen iets anders eerst heb afgemaakt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, heb je colchicine? Interessant stofje is dat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Colchicine
Val ik al in die categoriequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Pijnstillers die niet slecht voor je maag zijn?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gekregen. Alleen mag ik van de apotheker dara ps mee beginnen als ik mijn anti-bioticakuur tegen iets anders eerst heb afgemaakt.
Schijnt gezamenlijk namelijk teveel maagklachten te kunnen opleveren.
Dus eerst nog maar een weekje pijnstillers nemen alvorens ik aan de Colchicine ga.
Ik moest toch iets doen om jou weer terug te halenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Braamyo het volgende:
Val ik al in die categorie
of ben ik daar nog niet lang genoeg voor afwezig geweest
nee jij valt nog in de categorie jongensquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neeeeee! Je bent onze Braam!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Minder erg dan die colchicine, dokter Krak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Pijnstillers die niet slecht voor je maag zijn?
Ik ben geen dokter. Maar onderhand ben ik ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Minder erg dan die colchicine, dokter Krak.
Ik wil je het tegendeel nog wel eens bewijzen hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
nee jij valt nog in de categorie jongens
Maar hoe vind ie het nu, dat je ziek thuis zat etc.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
baas vliegt morgen naar Afrika
een hele week zonder baas![]()
En met een feestlunch!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
baas vliegt morgen naar Afrika
een hele week zonder baas![]()
ik heb minder meds dan jij (gelukkig) maar ik ken die namen echt niet uit mn hoofd. jij kent ze gewoon allemaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Minder erg dan die colchicine, dokter Krak.
Ik ben onkruidquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest toch iets doen om jou weer terug te halen
Vioxxquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Pijnstillers die niet slecht voor je maag zijn?
Dat is niet zo moeilijk. Ze staan namelijk voor me op mijn bureau waar ik aan computer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb minder meds dan jij (gelukkig) maar ik ken die namen echt niet uit mn hoofd. jij kent ze gewoon allemaal
Heel culinair, veel onkruid kan je eten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben onkruidIk verga nooit en kom altijd terug
![]()
@ Mieke: Haai !
Hartinfarcten geloof ik, maar géén maagklachten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, daar ging je gewoon dood van ofzo?
Ik ken de namen van sommige medicijnen omdat het stofjes uit planten zijn. Ik vind geneeskrachtige planten leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb minder meds dan jij (gelukkig) maar ik ken die namen echt niet uit mn hoofd. jij kent ze gewoon allemaal
Is ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken de namen van sommige medicijnen omdat het stofjes uit planten zijn. Ik vind geneeskrachtige planten leuk.
Leve de vooruitgang!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hartinfarcten geloof ik, maar géén maagklachten!
Nou, het was echt verschrikkelijk dat dat gebeurde, want het was inmiddels één van de meest gebruikte medicijnen ter wereld. Stel je voor: krachtige niet-opiaat pijnstiller en ontstekingsremmer waar je geen maagklachten van krijgt!quote:
Daar zijn jullie te jong voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef golfer het volgende:
We gingen samen vanmiddag naar de HA en die had dus een leuke student bij zich die een co-schap bij hem liep.
Konden ons nog net inhouden om niet gezamenlijk te zeggen dat we kwamen voor een pil van Drion.
Ja, dat zou wel heel mooi zijn idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het was echt verschrikkelijk dat dat gebeurde, want het was inmiddels één van de meest gebruikte medicijnen ter wereld. Stel je voor: krachtige niet-opiaat pijnstiller en ontstekingsremmer waar je geen maagklachten van krijgt!
Ik denk dat ik als co dan 3x met mijn ogen had geknipperd en diep had zitten nadenken hoe daar in godsnaam op te reageren terwijl ik serieus bleefquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef golfer het volgende:
We gingen samen vanmiddag naar de HA en die had dus een leuke student bij zich die een co-schap bij hem liep.
Konden ons nog net inhouden om niet gezamenlijk te zeggen dat we kwamen voor een pil van Drion.
Het was zo mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat zou wel heel mooi zijn idd.
Zo te horen keek Bluezz nog heel belangstellend naar de co........quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als co dan 3x met mijn ogen had geknipperd en diep had zitten nadenken hoe daar in godsnaam op te reageren terwijl ik serieus bleef
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat zou wel heel mooi zijn idd.
Aan de andere kant: ik geloof niet in wondermiddelen. Het zal de leeftijd zijn......quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was zo mooiTot bleek dat er significant meer mensen aan hartinfarcten overleden dan bij andere pijnstillers.
Omdat je het niet wilde eten misschien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef LieLie het volgende:
Wáárom heb ik alle chocola uit huis verbannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik als co dan 3x met mijn ogen had geknipperd en diep had zitten nadenken hoe daar in godsnaam op te reageren terwijl ik serieus bleef
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je het niet wilde eten misschien?OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen chocoworks vlokken van mrLie![]()
Hadden jullie een duo afspraak?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik had mijn verhaal gedaan, handen benen laten zien enzo, smeersels en allergie besproken, alles in de pc gezet, gaf de co me al een hand.
Terwijl golfer naast me zat en zijn verhaal/klachten ging doen
Moet je dan geen dubbele afspraak maken? Hier wel. Best dom als de co dat dan niet weet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had mijn verhaal gedaan, handen benen laten zien enzo, smeersels en allergie besproken, alles in de pc gezet, gaf de co me al een hand.
Terwijl golfer naast me zat en zijn verhaal/klachten ging doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |