quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Eens kijken wat voor vreemdelingen deze TT weer aantrekt
Oh er is niemand die die naam kan kopen daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:03 schreef TAV74 het volgende:
Ah, er is nog logica op deze wereld: "Zuiden Sudan gaat Zuid-Sudan heten"![]()
(als zelfstandig land dus)
joh dat wisten we alláng!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef golfer het volgende:
Zo, we kunnen zo langzamerhand een dependance van de Bloemendaalse apotheek hier aan huis beginnen.
Heb er weer wat middelen bijgekregen.
Antibioticakuur (2x daags drie verschillende pillen) voor 7 dagen.
Anti gewrichts-jichtkuur medicijnen en weer wat pijnstillers.
AH is heul niet duur hoor. Compleet vergelijkbaar met Plus, Dirk en C1000.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Carrefourdaar kan ik me wel een tijdje vermaken.. En dan te bedenken dat ik de AH duur vind
vergeleken met Belgie wel ja, dan zijn de prijsverschillen minimaal. Toch scheelt een volle kar bij de Dirk een paar tientjes met de AHquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AH is heul niet duur hoor. Compleet vergelijkbaar met Plus, Dirk en C1000.
Ga je toch KFC halen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
owee als we vnv niet iets lekkers eten!
Hij heeft last van MPSquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben weer thuisen nou komt het; baas had hele verhalen tegen me en liet me drank proeven etc. Huh
Er staat hier geroosterde winterpeen met venkel uit de oven en een gebakken kanaljauwfilet op het menu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
owee als we vnv niet iets lekkers eten!
ah hij had wat alcohol achter de kiezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben weer thuisen nou komt het; baas had hele verhalen tegen me en liet me drank proeven etc. Huh
Paar tientjes? Welnee joh, als je vergelijkbare producten haalt is het verschil echt niet zo groot!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toch scheelt een volle kar bij de Dirk een paar tientjes met de AH
Mannen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef Vork het volgende:
Hangt er heel erg vanaf wat je koopt. In de B- en C-merken zit onderling nauwelijks verschil. Euroshopper is doorgaans net zo goedkoop of duur als een of andere lowcost variant van een andere buurtsuper.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Eigenlijk voor de TT, toen scrolde ik het topic even door, en toen zag ik jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Vork het volgende:
Hoi Kuukske. Kwam je voor mij, of kwam je voor de TT?
Het gaat bijna goed. Je moet alleen nog even werken aan de volgorde van dingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef Kuukske het volgende:
Eigenlijk voor de TT, toen scrolde ik het topic even door, en toen zag ik jou.
Als je TS was geweest, dan kwam ik vanzelfsprekend als eerste voor jou. Jeweettochquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef Vork het volgende:
Het gaat bijna goed. Je moet alleen nog even werken aan de volgorde van dingen.
Nee. Dat is waar. Maar toch. Als hè.quote:
Streep? Ik zie geen streep. Ik zie een zingende mevrouw, die dat met heel veel passie lijkt te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef Bluezz het volgende:
En nu hang ik dus ook nog eens in het halletje beneden
rare streep ligt aan de foto hoor
Ik denk dat je je daarin heel erg vergistquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vergeleken met Belgie wel ja, dan zijn de prijsverschillen minimaal. Toch scheelt een volle kar bij de Dirk een paar tientjes met de AH
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Mooooi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Als, dan laat ik het je wel weten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Dat is waar. Maar toch. Als hè.
Hoe is het verder met je?
Goed gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef Kuukske het volgende:
Streep? Ik zie geen streep. Ik zie een zingende mevrouw, die dat met heel veel passie lijkt te doen.![]()
Pijnboompitjes roosteren, dan vermorzelen met de knof en basilicum.quote:
Die is zooooooooo lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:27 schreef borisz het volgende:
Pijnboompitjes roosteren, dan vermorzelen met de knof en basilicum.
Dan de kaas erbij en als laatste de olie.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik hem bij mijn volgende bezoek even signeren?
Beroemde artiesten die op foto's staan signeren meestal zelf die foto voor de fans en niet zo'n onbeduidend fotograafje die de beroemde artiest heeft mogen fotograferen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik hem bij mijn volgende bezoek even signeren?
Oh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Beroemde artiesten die op foto's staan signeren meestal zelf die foto voor de fans en niet zo'n onbeduidend fotograafje die de beroemde artiest heeft mogen fotograferen.
nee ik ben afgekickt van KFC sinds ik last kreeg van de overheerlijke Hotwingsquote:
Hoi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik ben afgekickt van KFC sinds ik last kreeg van de overheerlijke Hotwings
en gelukkig aten we geen snijbonen waar ik bang voor was(bloemkool, amsterdamse uitjes erbij en cordon bleu
)
Dat heb ik inderdaad gekregen. Alleen mag ik van de apotheker daar pas mee beginnen als ik mijn anti-bioticakuur tegen iets anders eerst heb afgemaakt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, heb je colchicine? Interessant stofje is dat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Colchicine
Val ik al in die categoriequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Pijnstillers die niet slecht voor je maag zijn?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gekregen. Alleen mag ik van de apotheker dara ps mee beginnen als ik mijn anti-bioticakuur tegen iets anders eerst heb afgemaakt.
Schijnt gezamenlijk namelijk teveel maagklachten te kunnen opleveren.
Dus eerst nog maar een weekje pijnstillers nemen alvorens ik aan de Colchicine ga.
Ik moest toch iets doen om jou weer terug te halenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Braamyo het volgende:
Val ik al in die categorie
of ben ik daar nog niet lang genoeg voor afwezig geweest
nee jij valt nog in de categorie jongensquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neeeeee! Je bent onze Braam!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Minder erg dan die colchicine, dokter Krak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Pijnstillers die niet slecht voor je maag zijn?
Ik ben geen dokter. Maar onderhand ben ik ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Minder erg dan die colchicine, dokter Krak.
Ik wil je het tegendeel nog wel eens bewijzen hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
nee jij valt nog in de categorie jongens
Maar hoe vind ie het nu, dat je ziek thuis zat etc.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
baas vliegt morgen naar Afrika
een hele week zonder baas![]()
En met een feestlunch!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
baas vliegt morgen naar Afrika
een hele week zonder baas![]()
ik heb minder meds dan jij (gelukkig) maar ik ken die namen echt niet uit mn hoofd. jij kent ze gewoon allemaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Minder erg dan die colchicine, dokter Krak.
Ik ben onkruidquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest toch iets doen om jou weer terug te halen
Vioxxquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Pijnstillers die niet slecht voor je maag zijn?
Dat is niet zo moeilijk. Ze staan namelijk voor me op mijn bureau waar ik aan computer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb minder meds dan jij (gelukkig) maar ik ken die namen echt niet uit mn hoofd. jij kent ze gewoon allemaal
Heel culinair, veel onkruid kan je eten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben onkruidIk verga nooit en kom altijd terug
![]()
@ Mieke: Haai !
Hartinfarcten geloof ik, maar géén maagklachten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, daar ging je gewoon dood van ofzo?
Ik ken de namen van sommige medicijnen omdat het stofjes uit planten zijn. Ik vind geneeskrachtige planten leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb minder meds dan jij (gelukkig) maar ik ken die namen echt niet uit mn hoofd. jij kent ze gewoon allemaal
Is ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken de namen van sommige medicijnen omdat het stofjes uit planten zijn. Ik vind geneeskrachtige planten leuk.
Leve de vooruitgang!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hartinfarcten geloof ik, maar géén maagklachten!
Nou, het was echt verschrikkelijk dat dat gebeurde, want het was inmiddels één van de meest gebruikte medicijnen ter wereld. Stel je voor: krachtige niet-opiaat pijnstiller en ontstekingsremmer waar je geen maagklachten van krijgt!quote:
Daar zijn jullie te jong voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef golfer het volgende:
We gingen samen vanmiddag naar de HA en die had dus een leuke student bij zich die een co-schap bij hem liep.
Konden ons nog net inhouden om niet gezamenlijk te zeggen dat we kwamen voor een pil van Drion.
Ja, dat zou wel heel mooi zijn idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het was echt verschrikkelijk dat dat gebeurde, want het was inmiddels één van de meest gebruikte medicijnen ter wereld. Stel je voor: krachtige niet-opiaat pijnstiller en ontstekingsremmer waar je geen maagklachten van krijgt!
Ik denk dat ik als co dan 3x met mijn ogen had geknipperd en diep had zitten nadenken hoe daar in godsnaam op te reageren terwijl ik serieus bleefquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef golfer het volgende:
We gingen samen vanmiddag naar de HA en die had dus een leuke student bij zich die een co-schap bij hem liep.
Konden ons nog net inhouden om niet gezamenlijk te zeggen dat we kwamen voor een pil van Drion.
Het was zo mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat zou wel heel mooi zijn idd.
Zo te horen keek Bluezz nog heel belangstellend naar de co........quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als co dan 3x met mijn ogen had geknipperd en diep had zitten nadenken hoe daar in godsnaam op te reageren terwijl ik serieus bleef
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat zou wel heel mooi zijn idd.
Aan de andere kant: ik geloof niet in wondermiddelen. Het zal de leeftijd zijn......quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was zo mooiTot bleek dat er significant meer mensen aan hartinfarcten overleden dan bij andere pijnstillers.
Omdat je het niet wilde eten misschien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef LieLie het volgende:
Wáárom heb ik alle chocola uit huis verbannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik als co dan 3x met mijn ogen had geknipperd en diep had zitten nadenken hoe daar in godsnaam op te reageren terwijl ik serieus bleef
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je het niet wilde eten misschien?OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen chocoworks vlokken van mrLie![]()
Hadden jullie een duo afspraak?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik had mijn verhaal gedaan, handen benen laten zien enzo, smeersels en allergie besproken, alles in de pc gezet, gaf de co me al een hand.
Terwijl golfer naast me zat en zijn verhaal/klachten ging doen
Moet je dan geen dubbele afspraak maken? Hier wel. Best dom als de co dat dan niet weet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had mijn verhaal gedaan, handen benen laten zien enzo, smeersels en allergie besproken, alles in de pc gezet, gaf de co me al een hand.
Terwijl golfer naast me zat en zijn verhaal/klachten ging doen
Veel onkruid gaat nu sportenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
Heel culinair, veel onkruid kan je eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Veel onkruid gaat nu sporten
Hopelijk nog tot vanavond en anders tot morgen ofzo !
* Braamyo ruikt iets....Gek he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Goeie reden om niet te worden wat zij is? Jeetje!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
Net een 20 minuten durend telefoongesprek gehad met mijn door-deadlines-nu-ongeveer-dood-naar-huis-aan-het-rijden-en-dus-niet-eetdatende-eetdate. In een vroeger leven was zij ook recruiter en ze wist me een beetje op te beuren![]()
Hadden jullie een duo afspraak?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[quote]Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef krakkemieke het volgende:
Moet je dan geen dubbele afspraak maken? Hier wel. Best dom als de co dat dan niet weet.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar hoe vind ie het nu, dat je ziek thuis zat etc.
Vraagt ie dan niet waarom of zo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik was ziek thuis en das het enige wat hij weet.
Dat ja?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vraagt ie dan niet waarom of zo?
Ach...het leven van een consultantquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeie reden om niet te worden wat zij is? Jeetje!
Goed, nouja. Naar omstandigheden dan hè.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef Vork het volgende:
Als, dan laat ik het je wel weten.
Goed, druk en u?
Allo!quote:
Potdikke, Vork en Ant in 1 topic.quote:
De vraag is of jij het dat waard vindt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...het leven van een consultantHet bied ook veel voordelen
Voordeel is: zij heeft leuk werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Waar kennen jullie elkaar van dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Potdikke, Vork en Ant in 1 topic..
nee. hij heeft ook niet gevraagd hoe het nu ging.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vraagt ie dan niet waarom of zo?
Ja, vertel, vertel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar kennen jullie elkaar van dan?
Voor een baas vind ik dat wel gek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee. hij heeft ook niet gevraagd hoe het nu ging.
maar doet ie vaker niet dus das niet zo gek
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De vraag is of jij het dat waard vindt.Mwjah...soms heb je van die opdrachten. Daarentegen kan het ook gebeuren dat je een maand op een job zit waar je gewoon van 9-5 werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Euhm, ik ken Ant van R&P SC, en het is een lekker manneke.quote:
Als je vaak overwerkt, heb je niet genoeg aan van 9-5 om bij te komen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...soms heb je van die opdrachten. Daarentegen kan het ook gebeuren dat je een maand op een job zit waar je gewoon van 9-5 werkt.
Veel plezier!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga mn zwemvliezen aantrekken
Adoreer hier users! Maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, ik ken Ant van R&P SC, en het is een lekker manneke.. En Vork was bij Ant toen we een meet hadden van MUZ. En toen wíst ik al wie Vork was, want iedere user wordt imo geacht Vork te kennen. En sindsdien ben ik dol op Vork, want Vork is een schatje
.
Ja toch? Ik weet ze wel te adoreren. De juiste users.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef krakkemieke het volgende:
Adoreer hier users! Maar je hebt gelijk.
Ik heb ze pasgeleden ontmoet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja toch? Ik weet ze wel te adoreren. De juiste users..
Smakelijkquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ze pasgeleden ontmoet.
En de leukste users zitten hier natuurlijk.![]()
Niet dat ik mezelf bedoel he.
ok dat had ik idd ook gedaan.. ging op zich goed, behalve dat de basilicum erg vezelig bleefquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Pijnboompitjes roosteren, dan vermorzelen met de knof en basilicum.
Dan de kaas erbij en als laatste de olie.
Leuk Sun ! Ik ben niet dol op pesto, maar het lijkt me veel voldoening geven!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ok dat had ik idd ook gedaan.. ging op zich goed, behalve dat de basilicum erg vezelig bleefkreeg het niet echt fijn. Dus toch nog even kort in een hakker geblitzt.. Nu erg lekker
Ik had bij de Blokker leuk inmaakpotjes gekocht dus er staat een potje vol in de koelkast!
En die adoreer je niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]. Ik ken hier verder geen users eigenlijk. Ik ken Bluezz en Isabeau alleen van 'zien' omdat ik die her en der wel eens tegenkom. Al jaren. Eigenlijk.
Ik had een paar weken geleden weer eens van de bron van het pestovirus mogen ontdekken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ok dat had ik idd ook gedaan.. ging op zich goed, behalve dat de basilicum erg vezelig bleefkreeg het niet echt fijn. Dus toch nog even kort in een hakker geblitzt.. Nu erg lekker
Ik had bij de Blokker leuk inmaakpotjes gekocht dus er staat een potje vol in de koelkast!
Hoe is met de blaren van F gegaan? Ik voelde me schuldig, ik was net te laat.......quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef freecell het volgende:
Hallo!
Vanmiddag aan het werk geweest, heerlijk frisse neus gehaald
Die ken ik nietquote:
nja, heb bijna 20 minuten als een gek staan vijzelen, maar de draadjes bleven, dus dat was wel wat frusti stiekemquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk Sun ! Ik ben niet dol op pesto, maar het lijkt me veel voldoening geven!
Dat is geen valsspelen, dat is creatief zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja, heb bijna 20 minuten als een gek staan vijzelen, maar de draadjes bleven, dus dat was wel wat frusti stiekemMaar het resultaat mag er, na wat valsspelen, zijn
Ongetwijfeld!quote:
Zijn weg inmiddelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe is met de blaren van F gegaan? Ik voelde me schuldig, ik was net te laat.......
Ik vond het toch lullig. En AnneX ook, die had net haar handen vol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn weg inmiddels
Jij kon er vrij weinig aan doenIk ben op niemand boos geworden, maar ik had net specifiek tegen TARA gezegd op te letten en áls er al iemand er iets aan had kunnen doen was hij het
Dat wilden ze bij mijn moeder ook doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb net gelezen over de wet poortwachter en daar staat:
Week 6-8: De arbodienst maakt een probleemanalyse en geeft een reïntegratie-advies.
Als het al heel duidelijk is, kan dat dan niet sneller? Of is dat niet in het belang van FFT?
Het was gewoon zieligquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond het toch lullig. En AnneX ook, die had net haar handen vol.
Nee, snap ik. Maar ik houd van mensen en CUL is toch een beetje familie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Het was gewoon zielig
Maar als ouder ben je in charge en als 'ander bezoek' heb je daar echt geen verantwoordelijkheid voor! Als je hgem toevallig tegen had kunnen houden was het leuk geweestmaar als dat niet kan is het ook echt niet je fout dan
Jamaar... ik bedoel het andersom. Dat het in het voordeel is van FFT.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wilden ze bij mijn moeder ook doenMoest ze met haar werkgever een plan opstellen voor de arbodienst
In het stadium dat ze niet eens zelfstandig een glas kon pakken om te drinken.
FOK! is een grote familie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, snap ik. Maar ik houd van mensen en CUL is toch een beetje familie.
Baas moet ook gewoon goed werkgeverschap laten zien en niet als een debiel werkjes van de arbodienst gaan zitten uitvoeren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jamaar... ik bedoel het andersom. Dat het in het voordeel is van FFT.
Stomme regelingen ja..... Mijn baas moest mij bellen, daar werd ik spuugziek van. Gelukkig kon ik afspreken dat ik hem belde.
Nou, dan wil ik een groot deel van mijn familie liever niet kennen :")quote:
Ja, er zitten her en der wat rotte appels, maar dat is in iedere familie toch.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dan wil ik een groot deel van mijn familie liever niet kennen :")
Ken jij m'n zus en mij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Kuukske het volgende:
Ja, er zitten her en der wat rotte appels, maar dat is in iedere familie toch.
Nee, maar ken jij mij?quote:
Soms lullen we echt kilometers langs elkaar heen geloof ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
Oh nee, ik kon er niet tegen dat ik gebeld werd. Het lag aan mijn hoofd.
Euhm, ik ben Kuukske. Ik ben 25, woon in Breda met JDude.quote:
Ik zie het verschil met irl niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik een groot deel van mijn familie liever niet kennen :")
Ik had een burn-out, elke suggestie van druk van het werk uit was al teveel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Soms lullen we echt kilometers langs elkaar heen geloof ik
Ik ben Krak, ik ben op zoek naar werk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, ik ben Kuukske. Ik ben 25, woon in Breda met JDude.
Euhhh.. ik doe wat administratiefs werk en zo. Dusja. Ja.
En gij?
Ik snap je wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik had een burn-out, elke suggestie van druk van het werk uit was al teveel.
En elk telefoontje van het werk was weer meer druk. De druk waardoor ik ziek werd.
Ik ben Leintjeuh, 25 jaar oud. Woon nu vlakbij Gouda met kaasplankje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, ik ben Kuukske. Ik ben 25, woon in Breda met JDude.
Euhhh.. ik doe wat administratiefs werk en zo. Dusja. Ja.
En gij?
Oh dan had je tóch een van de leukste kroegen te pakken hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben Krak, ik ben op zoek naar werk.
Ik ben single en ik heb gehoord dat je in Breda leuk uit kan gaan.
De enige keer dat ik in De bruine Pij was, was er niks te beleven.
Aangenaamquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben Leintjeuh, 25 jaar oud. Woon nu vlakbij Gouda met kaasplankje.
En ik werk ik een verpleeghuis met dementen
Lievquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
Voor wie een verjaardagsspam van mijn kinders aankan: Kinderfototopic deel 203 laatste post
Oe...ga je met L dansen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Schatjes![]()
Ik ga geen 10 topics teruglezen.Zit in de trein en heb om 21:30 dansles. Heb ff met Hooters gesproken en die heeft het toch wat druk met studie, en aangezien L. nog geen danspartner heeft...
Godsakke. Zit je het ene moment nog in de zon te genieten van een chocoladecroissant in Parc Güell, en zo praat je weer over hoeters en toeters. Unglaublich.
quote:
Euhh in m'n fotoboek bedoel je? Ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
Hey Kuuk, welkom!
Kan geen avatars mobiel zien, maar was jij degene met de sneaker verzameling?
Ik heb het met zoveel andere dingen druk dat ik ook geen pesto maakquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Hallo! Dank je! Al moet ik wel zeggen, dat ik heul niet zo culinair ben hoor. Ik hou van aardappels, groente en vlees en ik kook niet zo spannend
. Ik las net iets over pesto en dingetjes maken enzo.. Mja. Dat eh..
. Heb ik nog nooit gedaan.
Heerlijk weer samen Sushi makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Jaja stereo is thuis bij z'n kookworkshop maatjes
3FM?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhh in m'n fotoboek bedoel je? Ja.
Maar dat is wel weer even geleden. We kwamen elkaar ook wel es tegen in het 3FM topic trouwens. Althans, daar ken ik je van. Geloof ik.
Ja, dat heb ik ook wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb het met zoveel andere dingen druk dat ik ook geen pesto maak
Ben ook niet zo'n CUllerd geloof ik
Ik houd van vers en niet van pakjes en dat was het wel
Hm, nee daar heb ik niets mee.. Maar toch ken ik je username wel. Waarom weet ik niet dan.quote:
Oh, liev! Ik heb ook een foto met mijn overgrootmoeder, best speciaal!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
Voor wie een verjaardagsspam van mijn kinders aankan: Kinderfototopic deel 203 laatste post
3FM ben ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhh in m'n fotoboek bedoel je? Ja.
Maar dat is wel weer even geleden. We kwamen elkaar ook wel es tegen in het 3FM topic trouwens. Althans, daar ken ik je van. Geloof ik.
Als ik zo naar oma kijk houdt ze het ook nog wel even uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, liev! Ik heb ook een foto met mijn overgrootmoeder, best speciaal!
We zijn eruit gekomen. Omdat ik godzijdank kon aangeven wat ik wilde en dat was heel moeilijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Maar je zegt dat je baas MOEST bellen (van de Arbodienst dus neem ik aan) en ik bedoelde dus dat de baas niet stom opgedragen klusjes van de arbodienst moet uitvoeren maar gewoon met zijn normale verstand als goed werkgever contact moet opnemen met een zieke medewerker. En als je dan normaal met elkaar omgaat en communiceert kom je samen wel tot de conclusie dat hij je gewoon even met rust moet laten. Daar heb je geen Arbodienst voor nodig.
Vanavond stamppot zuurkool gegetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel.. Pfjoew. Ik ben niet de enige.
[..]
Hm, nee daar heb ik niets mee.. Maar toch ken ik je username wel. Waarom weet ik niet dan.
Toch welquote:
Nou, dan ben je al een stuk verder met pesto maken dan ik hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Kuukske.. ook zonder uitgebreide culinaire kennis en/of vaardigheden ben je van harte welkom hoor
![]()
en dit was voor mij ook voor het eerst dat ik pesto in de vijzel gemaakt heb, deed het eerder gewoon lui met de keukenmachine![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dan ben je al een stuk verder met pesto maken dan ik hoor.
Oh heeeerlijk. Met spekjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef freecell het volgende:
Vanavond stamppot zuurkool gegeten
Tot Tara's verdriet zonder ananas uit blik
Kinderen zijn leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik zo naar oma kijk houdt ze het ook nog wel even uit![]()
Ze bood laatst zelfs aan om op te passen(ze is 86
)
Nah die pakken eet ik niet meer, ik krijg daar altijd zo'n maagpijn vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
ach en ik ben ook ooit gewoon met de knorr wereldgerechten begonnen hoor![]()
Er is niks mis met vers en eenvoudig hier hoor!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah die pakken eet ik niet meer, ik krijg daar altijd zo'n maagpijn van.
Muizenvalletjes? Die horen op de grond hè?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en de valletjes hangen in de slaapkamer!
Tis maar een klein ding en het maakt een groot verschil!
Imago? Welk imago. Enlighten mequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
Hey Kuukske, welkom hier.
Ik ben golfer en kan Woody Woodpecker nadoen.
Miep.miep.
En voor de rest probeer ik te blijven voldoen aan het imago dat ik op FOK! heb.
Korte gordijntjes, aan de onderkant van het raam. Ben ik jaren naar op zoek geweest, zaterdag gevonden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muizenvalletjes? Die horen op de grond hè?
Je mag nog mee naar de kelder met Golfer voor de ontgroeningquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Imago? Welk imago. Enlighten me.
Hoioiquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef LieLie het volgende:
Kuukske!
Zal ik me dan ook maar voorstellen?
Ik ben Lie, de baby van de SC en woon in Drenthe
Oooh van die dingetjes! Ahh, nah wel tof dat je je na jaren zoeken hebt wat je wilt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Korte gordijntjes, aan de onderkant van het raam. Ben ik jaren naar op zoek geweest, zaterdag gevonden.
Ik ga alleen met Vork of Ant donkere kelders inquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef borisz het volgende:
Je mag nog mee naar de kelder met Golfer voor de ontgroening.
Hah! er is een regel! Iets met 20!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tof Aurequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef Aure het volgende:
Welkom Kuukske!
En hooooi cul sc![]()
Heb vandaag weer stage gelopen en geregeld dat m'n medestagiair en ik de nieuwe opdrachten mogen uitleggen aan onze kinders als ze toe zijn aan een nieuwe opdrachtlesgeven
Hallo P!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie hebben heul zo'n voorstelrondje bij mij nooit gedaan hoor
Grijp je kans!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Oh mooi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef Aure het volgende:
Welkom Kuukske!
En hooooi cul sc![]()
Heb vandaag weer stage gelopen en geregeld dat m'n medestagiair en ik de nieuwe opdrachten mogen uitleggen aan onze kinders als ze toe zijn aan een nieuwe opdrachtlesgeven
Hi Liequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hallo P!
Ik ben Lie, de baby van de SC en ik woon in Drenthe
quote:
Dat is dus een onderdeel ervan: de ouwe vieze man spelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef borisz het volgende:
Wees blij! Dan heb je nooit die 20 regel gehad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Oh, verzuurde ex-crew. Dat kan ik wel aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Dat is dus en onderdeel ervan: de ouwe vieze man spelen.
Het andere onderdeel is dat ik een verzuurd ex-crewlid ben.
En dat ik altijd heel bot tegen iedereen doe.
Wen er dus maar alvast aan.
Aure is van de crea-kunst dingesen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef Aure het volgende:
Oja mezelf voorstellen.. Eh ik ben Aure en ik weet niet wat ik ben van de Cul SC, maar ik vind het hier altijd wel gezelligook al post ik nu wat minder.
Ja het is hier best leuk eigenlijk. En het gaat wel verdomd snel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef Aure het volgende:
Oja mezelf voorstellen.. Eh ik ben Aure en ik weet niet wat ik ben van de Cul SC, maar ik vind het hier altijd wel gezelligook al post ik nu wat minder.
Ojee, je vindt dit al snel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja het is hier best leuk eigenlijk. En het gaat wel verdomd snel..
En Pee is ontsnapt? Hmm, zijn lens zal het wel goedgemaakt hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Die 20-20 regel geldt alleen voor mannen, inderdaad.
Deze SC loopt goed ja. Kijk maar naar de gesloten topics in CULquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja het is hier best leuk eigenlijk. En het gaat wel verdomd snel..
Nou.. vergeleken met R&P en GAM wel. Al gaat die koffiereeks in GC sneller.quote:
Compensatiegedragquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En Pee is ontsnapt? Hmm, zijn lens zal het wel goedgemaakt hebben.
Hm, 2 topics per dag is hier eerder regel dan uitzondering, en een topic in twee uur vol maken lukt ook welquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou.. vergeleken met R&P en GAM wel. Al gaat die koffiereeks in GC sneller.
Oh jemig, ik klink een beetje als een SC-hoer..
B. zit boven op de slaapkamer een film te bekijken omdat ik hier de CL ga kijken. Maar ik zal haar straks op jouw post wijzen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
BloesEr zijn opeens bestellingen binnengekomen
Het wordt bijna interessant
![]()
Als Krak en FFT het een beetje op hun heupen krijgen is ie zo vol inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef LieLie het volgende:
Hm, 2 topics per dag is hier eerder regel dan uitzondering, en een topic in twee uur vol maken lukt ook wel
Hmm, hoe moet ik compenseren? Ik heb nog een pot Soester knollen....quote:
Oh dear.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef golfer het volgende:
Als Krak en FFT het een beetje op hun heupen krijgen is ie zo vol inderdaad.
Wat kunnen die wijven kleppen.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Krak en FFT het een beetje op hun heupen krijgen is ie zo vol inderdaad.
Wat kunnen die wijven kleppen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
B. zit boven op de slaapkamer een film te bekijken omdat ik hier de CL ga kijken. Maar ik zal haar straks op jouw post wijzen.
Tsssk.quote:
Oh, moet Nederland nou al vandaag?quote:
quote:
Ja, en daar praat Golfer weer over!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, moet Nederland nou al vandaag?
Nah, ik pik het altijd maar half mee, want vriendlief kijkt graag voetbal. Dusja, dan hoor je wel eens watquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, en daar praat Golfer weer over!
Ja. Ik ben zo trots dat je je zo inzet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Aure het volgende:
Pff die reis naar rotterdam is saaier dan saai zeg. Zal blij zijn als ik thuis ben. Ik ga morgenochtend trouwens vrijwillig naar school om verder te gaan met m'n linosnede. Zijn jullie trots op me?
Je weet nu hoe je je moet bewijzen, denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Aure het volgende:
ik moet mezelf wel echt gaan bewijzen dit semester, maar ik denk dat dat wel gaat lukken
Als je terugkomt, stel ik mij ook wel voor... de oudste tante van de sc Cul.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Over genieten gesproken, ik hou de werkdag eens voor gezien en taai af richting huis.
Ik ken de film alquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
B. zit boven op de slaapkamer een film te bekijken.
Wat leuk en dan met dit heerlijke weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef AnneX het volgende:
Ook weer eens leuk: vanmiddag met de boot boodschappen gedaan aan de overkant.
Twee keer 10 minuten over de Lek : heen en weer.
ja zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je weet nu hoe je je moet bewijzen, denk ik.
Als jij fietst naar het werk, ga je vaker met een pontje toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk en dan met dit heerlijke weer![]()
Oudste tante, pfff doe niet zo gek!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als je terugkomt, stel ik mij ook wel voor... de oudste tante van de sc Cul.
Leuk hoor B ( en g.) de foto aan de muur.
En FFT : hoe is het met de uzb.
En Krak : heb je nóg Soesterknollen ? Heb je geen buren? om weg te geven.
Ook weer eens leuk: vanmiddag met de boot boodschappen gedaan aan de overkant.
Twee keer 10 minuten over de Lek en mooi weer: heen en weer.
Ja, dat vind ik ook 'romantisch'quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef AnneX het volgende:
Als jij fietst naar het werk, ga je vaker met een pontje toch?
Ik vond het een apart verhaaltje in die film met wel wat gaten in het plot.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Aure het volgende:
Bluezz, hoe vonden jullie 'Never let me go' eigenlijk? Dat hebben jullie vast wel ergens gezegd, maar ik mis zoveel topics dat ik die niet meer teruglees haha.
Je hebt er dus nog 8 te gaan en dan daarna weer een heel nieuw verhaal in deel 2.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
dag 12
![]()
and the plot thickens... again...![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt er dus nog 8 te gaan en dan daarna weer een heel nieuw verhaal in deel 2.
ja ik mistte ook wel wat dingen! Het schijnt dat het boek duidelijker en completer is, dus die ga ik binnenkort maar eens lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het een apart verhaaltje in die film met wel wat gaten in het plot.
Wat een film he? Ik heb er nog wel een tijdje mee gelopen dat ik er steeds over na moest denken...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Aure het volgende:
Bluezz, hoe vonden jullie 'Never let me go' eigenlijk? Dat hebben jullie vast wel ergens gezegd, maar ik mis zoveel topics dat ik die niet meer teruglees haha.
ja ik ook hoor. En een vriendin van me vroeg na de film,' zou dat echt bestaan?'. En dat heeft ook nog lang rondgespookt in m'n hoofd zeg! Echt een naar idee..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een film he? Ik heb er nog wel een tijdje mee gelopen dat ik er steeds over na moest denken...
Viezerd!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Braamyo het volgende:
Ikke was terug van sporten ! (en stink nogsteeds xD)
Biotex!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Braamyo het volgende:
dat gaat toch niet als ik *alsmaar* sport.... dan heb ik toch geen tijd om tussendoor te wassen.
Nah, iedere twee dagen een schoon sport shirt (deze gaat nu dus in de was)
* Braamyo gaat nu even lekker douchen
Getver, viezerik! Koop wat extra shirts en was vaker. Goor joh, 2 dagen in het zelfde shirtje sportenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Braamyo het volgende:
Nah, iedere twee dagen een schoon sport shirt (deze gaat nu dus in de was)
Ja, wat Lein zegt!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Getver, viezerik! Koop wat extra shirts en was vaker. Goor joh, 2 dagen in het zelfde shirtje sporten
Is absoluut ook de moeite van het zien waard. 1 van de betere films van de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, ik wil Black Swan zien.... Mams inseinen.
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Is absoluut ook de moeite van het zien waard. 1 van de betere films van de laatste tijd.
Trusten krak!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga, slaap lekker en voor de vlamingen sloppel.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Getver, viezerik! Koop wat extra shirts en was vaker. Goor joh, 2 dagen in het zelfde shirtje sporten
Jaaaa, zonquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef Duderella het volgende:
Hirlukkk gesporrt dames en heren.
Zit je lekker op kamers Bluezz?![]()
![]()
Wat was het lente vandaag hè jongens?
Het was heerlijk weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef Duderella het volgende:
Hirlukkk gesporrt dames en heren.
Zit je lekker op kamers Bluezz?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel Dude
Het was een drukke dag LieLieveel verhuist en in elkaar gezet, maar wel gezellig
Thanks!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
Sarabi nog gefeliciteerd hé? Is er nog een klein feestje vanavond of doe je het rustig aan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef Duderella het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |