Ja hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:37 schreef jeremy123456789 het volgende:
maar kunnen julie mij een lengte aanraden
gast wat zeur je nou. Je hebt alleen maar voordelen met het weer wat eraan komt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:06 schreef jeremy123456789 het volgende:
ik vind 3 mm wel in eens heel kort maar jij zij dat langer pluizig word
heb jij het zelf ook ?
ik ga het wel doen
Gewoon overal, zo hosselen die boys.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:57 schreef RickoKun het volgende:
3 mm aan de zijkanten, zie vanaf daar maar of je de rest ook eraf wil niggatje
quote:
Met een groep is de drempel sowieso wat lager om het te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:21 schreef jeremy123456789 het volgende:
slim idee of ik doe het samen met een paar vrienden
gewoon zo snel mogelijk doen en hier pics posten.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef jeremy123456789 het volgende:
oke doe ik ook al twijfel ik nog wel
Krijg eerst eens een mannenlichaam, anders zie je er straks uit als Rutger Hauer in Escape From Sobibor...quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef jeremy123456789 het volgende:
ik twijfel of ik mijn haar moet millimeteren en zo ja hoeveel mm
http://jeremy4695bv.hyves(...)cture_ProfileBoxLeft
gast, die jonge is al zo onzeker; wat doe je ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krijg eerst eens een mannenlichaam, anders zie je er straks uit als Rutger Hauer in Escape From Sobibor...
Hij is zelf waarschijnlijk nog onzekerder.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
gast, die jonge is al zo onzeker; wat doe je ?
Je bent er wel wat gay achtig door uit gaan zien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:48 schreef Brandwacht het volgende:
Een eerste keer je haar millimeteren kan best spannend zijn, je weet niet hoe je omgeving zal reageren, maar het groeit vanzelf weer aan, al zou ik dat niet willen, bevalt me goed lekker kort.
Zoals afgesproken hieronder de foto's, ik heb van alle 4 de standen een foto geplaatst.
Bij deze foto is mijn haar ongeveer 12 mm (standje 4):
[ afbeelding ]
Bij deze foto ongeveer 9 mm (standje 3):
[ afbeelding ]
Hier is mijn haar ongeveer 6 mm (standje 2):
[ afbeelding ]
En hier is mijn haar ongeveer 3 mm (standje 1)
Op vakantie doe ik het zelfs nog wel eens korter dan standje 1, ik denk ongeveer 1,5 tot 2 mm. Dat is alleen bij lang niet alle tondeuses mogelijk.
Ik hoop dat dit een beetje helpt bij je beslissing, als je weet wat je gaat doen, laat je het dan horen ? en wanneer je je haar gemillimeterd hebt ben ik benieuwd naar de foto's. Ik denk dat het je best goed zal staan.
[ afbeelding ]
Hoi Jeremy,quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef jeremy123456789 het volgende:
dus jij zegt standje 1of 2 ik denk dat ik het ga doen
Ken jij serieus de meervoudsvorm van 'maand' niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef groooo het volgende:
nou laat eens wat horen
heb mijn haar 8 maand laten groeien
en denk toch weer aan millimeteren
Mogelijk komt hij uit het Noorden, ik kom uit Groningen en hier is het vrij gebruikelijk om niet de meervoudsvorm van het woord 'maand' uit te spreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:48 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ken jij serieus de meervoudsvorm van 'maand' niet?
Geen turkse kapper in de buurt ? voor minder dan 10 euri ben je meestal klaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Ben het ook gaan doen, maar nu moet ik het nog zelf leren want ik heb geen zin om elke 2 weken geld aan de kapper uit te geven. ik heb het al een keertje zelf geprobeerd, maar de ene kant lukte goed en de andere kant niet , moest de tondeuse in de andere hand houden. Het laatste stuk en netjes bijwerken daarom toch door een 2de persoon laten doen, maar ik heb niet 1 vast persoon die dat altijd kan doen, dus het zou wel handig zijn als ik het helemaal zelf kan. Tips?
Huisgenoot,moeder,zus,broer,tante,oma,buurman,vriend,kennis, hoeft toch niet een vast iemand te hebben?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Ben het ook gaan doen, maar nu moet ik het nog zelf leren want ik heb geen zin om elke 2 weken geld aan de kapper uit te geven. ik heb het al een keertje zelf geprobeerd, maar de ene kant lukte goed en de andere kant niet , moest de tondeuse in de andere hand houden. Het laatste stuk en netjes bijwerken daarom toch door een 2de persoon laten doen, maar ik heb niet 1 vast persoon die dat altijd kan doen, dus het zou wel handig zijn als ik het helemaal zelf kan. Tips?
Jouw haar is afhankelijk van familie-omstandigheden?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef jeremy123456789 het volgende:
ik heb het nog niet gedaan wegens familie omstandig heden maar nu heb ik met en groep vrienden afgesproken om het te doen ik heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |