Zag jou nog in de Jersey shore topic..quote:
Moet die van vandaag nog kijken. Sam komt terug.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Zag jou nog in de Jersey shore topic..
goeie episode?
Ik wil meer MVPquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet die van vandaag nog kijken. Sam komt terug.
Zit op het werk en we moeten vanmiddag vanaf 16:00 verhuizen naar een andere verdieping. Ben dus nog wel ff hier ben ik bang. Vanavond sowieso nog wel ff online maar dan pas rond half 9 ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Michhas het volgende:
Pierre/Parv, komt een van jullie nog knallen zo?
Ja ik heb een fulltime job die sochtends vroeg al begintquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:37 schreef BzP het volgende:
[..]
ik ben alleen online in de late uurtjes....
Vanavond ga ik wel gamen
Waarom CT if I may ask?
Ja ik ook. Vooral Pauly en Vinny zijn leuk samen.quote:
Ik een fulltime job die om 10:30 begint lolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik heb een fulltime job die sochtends vroeg al begint
Omdat ik dan met andere speel, CT is dan wel leuk. Online is frustrerend op een klein scherm en ondanks dat mijn ratio niet al te best is vind ik het toch zonde om dat te verneuken
Ik vond vorige episode alle dudes echt geweldige quotes hebben..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vooral Pauly en Vinny zijn leuk samen.Cabs are here!
Lekkere tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik een fulltime job die om 10:30 begint lol
Daarom heb ik een 2e account, met vrienden te kutten en altijd pro perks als ik zin heb in 2 tomahawks of ik wil een hele game langs punt b liggen ninjastyle..
[..]
Ik vond vorige episode alle dudes echt geweldige quotes hebben..
Single Ronnie![]()
En mike heeft ook de coolste metaforen altijd,,,
Second chance?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we hier dan ook maar officieel een SC van maken? Dat is het toch al
Voorlopig even niet mien jong, ik moet 1000 dingen regelen nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Michhas het volgende:
Doe maar een portie bami en een portie babi pangang. Hoe laat kan ik het ophalen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Pffff, ik kan een paar vrienden van me er maar niet van overtuigen dat Second Chance echt een kutperk isIk revive ze ook expres niet
Beter neem je Hacker of Ninja.
Ik wil trouwens naar de 15e prestige gaan (gouden guns) Hebben jullie tips om zo snel mogelijk te levelen? Tuurlijk, veel spelen, maar leveren sommige gamemodes meer op? Of moet je voor de challenges spelen?
Famasquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Pffff, ik kan een paar vrienden van me er maar niet van overtuigen dat Second Chance echt een kutperk isIk revive ze ook expres niet
Beter neem je Hacker of Ninja.
HQquote:Ik wil trouwens naar de 15e prestige gaan (gouden guns) Hebben jullie tips om zo snel mogelijk te levelen? Tuurlijk, veel spelen, maar leveren sommige gamemodes meer op? Of moet je voor de challenges spelen?
Vraag maar niets aan stoma, want die is zich toch niet aan het vervelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Michhas het volgende:
Ja of CTF en veel vlaggen capturen, en anders gewoon Search!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ook gedaan en zijn hebben nu allemaal hacker of ninja
[..]
HQ
wtf manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:35 schreef KoningStoma het volgende:
Nee![]()
Maar vanaf vandaag ga ik het weer proberen.
Okéé dankje, alleen soms vind ik dat je bij de Aug al vanaf 20 meter in bursts moet schieten.. Of doe ik het dan zelf helemaal verkeerd? Vast het laatstequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef KoningStoma het volgende:
Persoonlijke voorkeur: aug, want mooier en fijnere recoil. Ook iron sight is iets groter. Verder zijn de identiek.
Ik vind de FamassyMas de beterequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:06 schreef Moffol het volgende:
[..]
Okéé dankje, alleen soms vind ik dat je bij de Aug al vanaf 20 meter in bursts moet schieten.. Of doe ik het dan zelf helemaal verkeerd? Vast het laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |