Ik ga ook naar dnb/dub partiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Metal muziek
Drum'n'bass, dubstep, techno en grime
Drum'n'bass, dubstep, techno en grimequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Metal muziek
Drum'n'bass, dubstep, techno en grime
Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef Michhas het volgende:
Niemand hier die naar Big Beat luistert?
Die andere 2 ook JA!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef PierreTT het volgende:
Die fatboy slim en prodigy zijn wel prima![]()
Pendulum
2 Jaar geleden bij Sonisphere nog geweestquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef Forskneck het volgende:
[..]
![]()
Of wall of death bij Lamb of God
Hm okéquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef BzP het volgende:
[..]
2 tomahawks <3
Devildriver_ is mn fuck about account.. dus die andere attachement mag je hebben
Pendulum is kk gay! lift muziek en supermarkt muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk minder![]()
Pendulum - Slam, die clip![]()
![]()
Ik had hem ook maar ff ingesteld, met double mag en sleight of hand! shit reload sneller dan de sniper schiet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Parvus het volgende:
Net ff paar potjes met de AUG gespeeld. Hij blijft fucking lelijk maar schiet stiekem toch best wel lekker haha. Geluid is ook mooier dan de FAMAS vind ik + het geluid van het reloaden is wel geil lolz
Eén van de mooiste wapens. Goede camo erop, en hij ziet er prachtig uit. Heeft sowieso niet zo'n verkrachte vorm als de meeste wapens. Gewoon smooth!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Parvus het volgende:
Net ff paar potjes met de AUG gespeeld. Hij blijft fucking lelijk maar schiet stiekem toch best wel lekker haha. Geluid is ook mooier dan de FAMAS vind ik + het geluid van het reloaden is wel geil lolz
De AUG is een van mijn favoriete wapens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Parvus het volgende:
Jouw onderschrift!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb zelfs 2 classes met dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |