Niemand heeft het heer over verslaving gehad. O, en een zuippartij wel goed kunnen keuren maar "vanuit principe" tegen (andere) drugs zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik ben niet verslaafd
[..]
zoals Rossdale hier insinueert?
Daarbij, wat is er mis met een goed potje ouderwets zuipen?
Aaaaaawhhh, wat schattigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens niet haten op drugs dat is het mooiste wat er is
Uit eigen ervaring kan ik zeggen: niks beste jongen! Ik doe al vijf jaar niet anders!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:31 schreef kutkabouter het volgende:
Daarbij, wat is er mis met een goed potje ouderwets zuipen?
Ik wist wel dat ik jou ooit in het sos topic heb gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens niet haten op drugs dat is het mooiste wat er is
3 gram wiet, dude...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik jou ooit in het sos topic heb gezien![]()
OT: Vanaaf met een krat bier en 3 gram wiet lekker knallen!
Heb nog 70 gram hasj liggen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3 gram wiet, dude...
Klein beetje hasj is voldoende
Hit me up cor...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef KoningStoma het volgende:
Zakje geraspte kaas man, alles wat een mens nodig heeft.
Nee, dankjequote:
Is toch poepzooi.. Ligt er al meer als een jaar..quote:
Ik moet gewoon goede verse hebben. Zoveel rook ik toch nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Is toch poepzooi.. Ligt er al meer als een jaar..
Zelfs de duitsers willen hem niet meer : /
Hij is wel goed, maar in zo'n filmpje laat je natuurlijk alleen highlights zien. Wat die kerel gewoon doet is een week lang ofzo met maar 1 wapen spelen. Als je dan beetje goed bent krijg je vanzelf goede footagequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
Die RPK lijkt wel goed in dat filmpje! of is dit te serieus?
Een beetje wat ik bedoelde maar Pierre is een oudere wijze man. Die brengen dingen net wat tactischer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik zeggen: niks beste jongen! Ik doe al vijf jaar niet anders!
Maar, als ik je een advies mag geven: het gaat om de manier hoe je het brengt. Tuurlijk ben je net student en is het studentenleven helemaal het einde, want dat is het ook echt. Maar als je blijft doorgaan van vereniging dit en zuipen dat en chicks regelen dit en gratis bier en moet je mij zien bij virgiel en ik zit bij een vereniging kijk mij keihard zuipen etc, dan krijg je een bepaald label opgeplakt. Snap je een beetje wat ik bedoel? Dit is niet om te flamen, maar gewoon een advies
Wiet en hasj.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik jou ooit in het sos topic heb gezien![]()
OT: Vanaaf met een krat bier en 3 gram wiet lekker knallen!
Wel alcohol zuipen en dat dit roepenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En drugs...Begin ik niet aan.
2CBquote:
Idd, doe mij maar een grammetje opiumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |