![nokia-5800-xpressmusic.jpg]()
Die dus. Echte foto's kan ik maken maar ben nu niet thuis, dus ik hoor wel of dat nodig is.
Ik heb het toestel 2 jaar gehad en heb net een N8 gehaald. Hij is vorige week naar een Nokia Service center geweest alwaar ze de speaker hebben vervangen (die wilde soms slecht contact maken, dit was een bekende fabricagefout van dit model) en, naast een algehele check, de software helemaal opnieuw geflashed hebben, soortement van Format C dus.
Hierdoor is hij weer net zo snel en schoon als toen ik hem kreeg.
Ik heb hem altijd gebruikt voor sporadisch mobiel internet en niet zozeer voor het bellen want dat doe ik niet veel. De bijbehorende case van nokia heb ik niet meer, wel de originele headset (met goed geluid, weinig gebruikt want ik had een aparte headset) en of ik het pennetje nog heb moet ik even zoeken. Zonder pen werkt hij net zo goed, trouwens.
Toestel is gehavend voor zover je mag verwachten na 2 jaar. Geen noemenswaardige krassen, ook niet in het display, maar je ziet gewoon dat het niet nieuw meer is.
De wristcord met plectrum zit er gewoon nog aan, de accu is nog in hele goede staat (minimaal 4 dagen doe ik ermee bij normaal gebruik) en als bonus mag je de originele Nokia bluetooth headset erbij hebben, ook deze is bijna nooit benut i.v.m. carkit. Er zit ook een 8gb geheugenkaart bij, een usb-datakabel, natuurlijk een lader en ook een breakout kabel voor aansluiting op audioset of zelfs TV (!). De aansluiting voor de headset is op basis van een gewone 3.5" Jack stekker, dus je kunt er ook gewone headsets in steken, en zelfs een line-out - het toestel past het uitgangsvolume daar op aan.
Opgesomd dus gewoon nog een goed en zeer bruikbaar mediatoestel met gratis Navigatie (en die van Nokia is écht heel goed), UMTS Internet, goede accuduur en recent nagekeken door Nokia. Garantie verloopt een dezer dagen, dus daar heb je niet veel meer aan.
Vraagprijs, tja, wat zal het waard zijn, 75 euro all in?
[ Bericht 7% gewijzigd door Wiebelkont op 16-02-2011 16:02:04 ]