abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92897245
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:29 schreef Dizorn het volgende:
Ik doelde ook niet direct op jou schilderijtje :*

Maar de mensen in dit topic zijn ook al wel wat ouder en hebben er iets minder mee te maken nog; Hoe ouder je wordt hoe kleiner de verschillen worden lijkt mij. Achja.
Dat verschil gaat inderdaad wel minder worden, later gaat het meer om algemene ontwikkeling denk ik. Ikzelf date niet met jongere mannen, vooral omdat die vaak nog niet of nog maar net afgestudeerd zijn en met andere dingen bezig zijn dan ik.
pi_92897306
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef macondo het volgende:

[..]

6 mails is wel redelijk, veel meer moeten het niet worden om af te spreken. En een "afspraak aan het maken"? Zo moeilijk is dat toch niet?

Maarrr.... spannend!
T ging van 'zeg heb je zin om wat af te spreken?'
'ja is goed, ik kan wel in het weekend, jij een voorkeur?'

En nu wacht ik ff op antwoord. Ik had zelf hem gevraagd om wat af te spreken als hij me niet voor was geweest.

en inderdaad... best spannend maar heb er ook zin in. :)
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:36:46 #203
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92897498
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat verschil gaat inderdaad wel minder worden, later gaat het meer om algemene ontwikkeling denk ik. Ikzelf date niet met jongere mannen, vooral omdat die vaak nog niet of nog maar net afgestudeerd zijn en met andere dingen bezig zijn dan ik.
Maar dan vraag ik mij toch af, stel iemand die jij 'redelijk jong' vind neemt contact met je op. Breek je het dan ook echt meteen af of ben je toch wel nieuwsgierig oid?

Het is ook niet dat ik per se oudere dames wil daten ofzo, maar meestal zijn het toch de paar-jaar-ouderen die ik zelf het beste 'vind passen'. Ja en dan denken ze allemaal dat ik nog een klein jochie ben en ik ben al zoooo grooooot :'( :')
WFPB!
pi_92897643
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef macondo het volgende:
6 mails is wel redelijk, veel meer moeten het niet worden om af te spreken.
Ach ja, met sommige Foksters PM'de (en MSN, etc.) ik al maanden/jaren... voor het tot een date kwam. Met anderen ging het wat sneller. Dus, tja. Ik vind dat je er geen keiharde regels aan kan stellen. :')
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:59:33 #205
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92898415
Ik word niet goed... :')

Word ik bijdehandje genoemd...
Iedereen weet toch dat bijen geen handen hebben... :')

Ik ram die site nu dicht.

* Aantal bezoeken: 2535
* Aantal flirts: 572
(Is van twee weken, relaxed!!!)

Het is wel weer even genoeg geweest... :D
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:09:21 #206
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92898763
In ieder geval geen aandacht tekort toch :o
WFPB!
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:10:17 #207
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92898798
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Dizorn het volgende:
Heb ik ook nergens gezegd... :o
pi_92898889
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Dizorn het volgende:
Vrouwen op internetdatingsites komen nooit aandacht te kort
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:13:42 #209
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92898901
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dat heb ik wel gezegd... :P
pi_92898911
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
Dat hangt maar van het soort "aandacht" af hè? :P
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:20:55 #211
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_92899131
quote:
12s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat hangt maar van het soort "aandacht" af hè? :P
Mjah, sommige aandacht daar kan ik missen als kiespijn. Maar de meeste aandacht is best leuk :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_92899350
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Mjah, sommige aandacht daar kan ik missen als kiespijn.
Snap ook niet dat een man denkt contact te kunnen krijgen met "die" aandacht :{

Alsof een vrouw bij "wat heb jij een lekkere tettertjes" denkt van , zo wat een leuke vent
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_92899414
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

T ging van 'zeg heb je zin om wat af te spreken?'
'ja is goed, ik kan wel in het weekend, jij een voorkeur?'

En nu wacht ik ff op antwoord. Ik had zelf hem gevraagd om wat af te spreken als hij me niet voor was geweest.

en inderdaad... best spannend maar heb er ook zin in. :)
Is het een jongen of een man? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:34:52 #214
6067 Turbomuis
pi_92899579
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Alsof een vrouw bij "wat heb jij een lekkere tettertjes" denkt van , zo wat een leuke vent
Nou, dat is nog niet eens zozeer wat ik bedoel (hoewel 'Ben benieuwd hoe wild je bent...;-) ' me niet bepaald doet snakken naar een nadere kennismaking). Meer bijvoorbeeld iemand die bijna elke keer dat ik daar online kom een chatverzoek doet. Terwijl 'ie 1.70-1.75 is en aan de andere kant van het land woont (ik vraag om lang en in de buurt). Vasthoudend tiepje, dat wel, maar nee, laat maar...
pi_92899769
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:34 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Nou, dat is nog niet eens zozeer wat ik bedoel (hoewel 'Ben benieuwd hoe wild je bent...;-) ' me niet bepaald doet snakken naar een nadere kennismaking). Meer bijvoorbeeld iemand die bijna elke keer dat ik daar online kom een chatverzoek doet. Terwijl 'ie 1.70-1.75 is en aan de andere kant van het land woont (ik vraag om lang en in de buurt). Vasthoudend tiepje, dat wel, maar nee, laat maar...
Lezen is nu eenmaal niet het sterkste onderdeel van de deelnemers aan het internetdating circus, maar aan de oogjes ontbreekt meestal niets.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:53:55 #216
6067 Turbomuis
pi_92900170
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:41 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Lezen is nu eenmaal niet het sterkste onderdeel van de deelnemers aan het internetdating circus, maar aan de oogjes ontbreekt meestal niets.
Dat zal dan ook de reden zijn van de soms zo afwezige teksten in een profiel, maakt toch niet uit omdat niemand de profielen leest!

(ik ben nou wel heel benieuwd hoor, kun je me niet je rpnummer pm-en? Je hebt een oneerlijke voorsprong nu! :) )
  donderdag 17 februari 2011 @ 07:53:09 #217
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92903302
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Nog niet gehad... :D
Tot nu toe is het allemaal beschaafd, tikkeltje arrogant maar niet zulke opmerkingen.
Trouwens, ik zou niet eens wat terug mailen.
pi_92907598
quote:
12s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Ok.

Zijn genoeg mannen van die leeftijd, zijn dat dan de "oudere mannen"?

Vind ik namelijk niet.
Ik vind ook van niet....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:31:10 #219
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92908172
quote:
18s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ik vind ook van niet....
Dat is mooi, wij ook niet... :D
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:50:20 #220
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92908860
Spannende avond voor Spirit... *O*
Met haar blonde god... :P
pi_92909346
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef macondo het volgende:

[..]

Nou dat moet lukken, Helmut! Gemiddeld intelligent, dat is volgens mij een IQ van 100. Zou dat maar weglaten ;)
Mwoah, precies wat ik zeg. Ik vind mezelf redelijk slim maar niet slimmer dan veel mensen. Ik ga toch niet roepen dat veel slimmer of juist veel dommer ben dan de grootste groep vrouwen. Dan sluit ik er bij voorbaat een boel uit.

Voor uiterlijke kenmerken is de profielfoto maar een klik weg dus het leek me ook niet de moeite waard om daar op in te gaan.
Al werken goed zou zijn, dan zouden de rijken het niet aan de armen overlaten
pi_92910596
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Maar dan vraag ik mij toch af, stel iemand die jij 'redelijk jong' vind neemt contact met je op. Breek je het dan ook echt meteen af of ben je toch wel nieuwsgierig oid?

Het is ook niet dat ik per se oudere dames wil daten ofzo, maar meestal zijn het toch de paar-jaar-ouderen die ik zelf het beste 'vind passen'. Ja en dan denken ze allemaal dat ik nog een klein jochie ben en ik ben al zoooo grooooot :'( :')
Als een man meer dan een jaar jonger is wel ja. Ik heb nog geen enkele ervaring met jongere mannen waarbij het niet stukliep op het leeftijdsverschil. Omdat er genoeg mannen van mijn eigen leeftijd zijn kies ik dus liever daarvoor.
pi_92910660
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is het een jongen of een man? :P
Dat vertel ik je als ik m ontmoet heb. Ik neig naar man want hij is afgestudeerd alleen weet ik nog niet of hij borsthaar heeften een echte man heeft natuurlijk borsthaar. :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:47:12 #224
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92910864
quote:
12s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Ach ja, met sommige Foksters PM'de (en MSN, etc.) ik al maanden/jaren... voor het tot een date kwam. Met anderen ging het wat sneller. Dus, tja. Ik vind dat je er geen keiharde regels aan kan stellen. :')
Ohja dat is waar ook - jij richt je op de niche van Foksters.. Nou, jij liever dan ik.. ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef pillenboer het volgende:

[..]

Mwoah, precies wat ik zeg. Ik vind mezelf redelijk slim maar niet slimmer dan veel mensen. Ik ga toch niet roepen dat veel slimmer of juist veel dommer ben dan de grootste groep vrouwen. Dan sluit ik er bij voorbaat een boel uit.
Maar waarom zou je überhaupt iets zeggen over je intelligentie niveau? Ook al zou je wél bovengemiddeld intelligent zijn (niet heel moeilijk trouwens), dan zeg je er toch ook niets over?
Overal verstand van.
pi_92914643
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef macondo het volgende:

[..]

Ohja dat is waar ook - jij richt je op de niche van Foksters.. Nou, jij liever dan ik.. ;)

[..]

Maar waarom zou je überhaupt iets zeggen over je intelligentie niveau? Ook al zou je wél bovengemiddeld intelligent zijn (niet heel moeilijk trouwens), dan zeg je er toch ook niets over?
Fair point, zal het eens aanpassen en wat meer pakkende items toelichten....

Hier is poging twee

Man van 28 jaar oud zoekt een vrouw in dezelfde leeftijdscategorie die net als ik openminded en grappig is en bovendien een brede interesse heeft. Converseren doe ik graag en het liefst ergens anders dan thuis.
Ik ben 195cm lang, ga graag en regelmatig naar de sportschool en prul met liefde aan pc's. Mijn muziekvoorkeuren zijn divers en gevarieerd. Ik ben te vinden op festivals als Lowlands en Awakenings. ik ga liever naar een pretpark dan naar de bioscoop.
Al werken goed zou zijn, dan zouden de rijken het niet aan de armen overlaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')