Dat verschil gaat inderdaad wel minder worden, later gaat het meer om algemene ontwikkeling denk ik. Ikzelf date niet met jongere mannen, vooral omdat die vaak nog niet of nog maar net afgestudeerd zijn en met andere dingen bezig zijn dan ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:29 schreef Dizorn het volgende:
Ik doelde ook niet direct op jou schilderijtje![]()
Maar de mensen in dit topic zijn ook al wel wat ouder en hebben er iets minder mee te maken nog; Hoe ouder je wordt hoe kleiner de verschillen worden lijkt mij. Achja.
T ging van 'zeg heb je zin om wat af te spreken?'quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef macondo het volgende:
[..]
6 mails is wel redelijk, veel meer moeten het niet worden om af te spreken. En een "afspraak aan het maken"? Zo moeilijk is dat toch niet?
Maarrr.... spannend!
Maar dan vraag ik mij toch af, stel iemand die jij 'redelijk jong' vind neemt contact met je op. Breek je het dan ook echt meteen af of ben je toch wel nieuwsgierig oid?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat verschil gaat inderdaad wel minder worden, later gaat het meer om algemene ontwikkeling denk ik. Ikzelf date niet met jongere mannen, vooral omdat die vaak nog niet of nog maar net afgestudeerd zijn en met andere dingen bezig zijn dan ik.
Ach ja, met sommige Foksters PM'de (en MSN, etc.) ik al maanden/jaren... voor het tot een date kwam. Met anderen ging het wat sneller. Dus, tja. Ik vind dat je er geen keiharde regels aan kan stellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef macondo het volgende:
6 mails is wel redelijk, veel meer moeten het niet worden om af te spreken.
Heb ik ook nergens gezegd...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Dizorn het volgende:
In ieder geval geen aandacht tekort toch
Vrouwen op internetdatingsites komen nooit aandacht te kortquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Dizorn het volgende:
In ieder geval geen aandacht tekort toch
Dat heb ik wel gezegd...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen op internetdatingsites komen nooit aandacht te kort
Dat hangt maar van het soort "aandacht" af hè?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vrouwen op internetdatingsites komen nooit aandacht te kort
Mjah, sommige aandacht daar kan ik missen als kiespijn. Maar de meeste aandacht is best leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt maar van het soort "aandacht" af hè?
Snap ook niet dat een man denkt contact te kunnen krijgen met "die" aandachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, sommige aandacht daar kan ik missen als kiespijn.
Is het een jongen of een man?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
T ging van 'zeg heb je zin om wat af te spreken?'
'ja is goed, ik kan wel in het weekend, jij een voorkeur?'
En nu wacht ik ff op antwoord. Ik had zelf hem gevraagd om wat af te spreken als hij me niet voor was geweest.
en inderdaad... best spannend maar heb er ook zin in.
Nou, dat is nog niet eens zozeer wat ik bedoel (hoewel 'Ben benieuwd hoe wild je bent...;-) ' me niet bepaald doet snakken naar een nadere kennismaking). Meer bijvoorbeeld iemand die bijna elke keer dat ik daar online kom een chatverzoek doet. Terwijl 'ie 1.70-1.75 is en aan de andere kant van het land woont (ik vraag om lang en in de buurt). Vasthoudend tiepje, dat wel, maar nee, laat maar...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Snap ook niet dat een man denkt contact te kunnen krijgen met "die" aandacht
Alsof een vrouw bij "wat heb jij een lekkere tettertjes" denkt van , zo wat een leuke vent
Lezen is nu eenmaal niet het sterkste onderdeel van de deelnemers aan het internetdating circus, maar aan de oogjes ontbreekt meestal niets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou, dat is nog niet eens zozeer wat ik bedoel (hoewel 'Ben benieuwd hoe wild je bent...;-) ' me niet bepaald doet snakken naar een nadere kennismaking). Meer bijvoorbeeld iemand die bijna elke keer dat ik daar online kom een chatverzoek doet. Terwijl 'ie 1.70-1.75 is en aan de andere kant van het land woont (ik vraag om lang en in de buurt). Vasthoudend tiepje, dat wel, maar nee, laat maar...
Dat zal dan ook de reden zijn van de soms zo afwezige teksten in een profiel, maakt toch niet uit omdat niemand de profielen leest!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Lezen is nu eenmaal niet het sterkste onderdeel van de deelnemers aan het internetdating circus, maar aan de oogjes ontbreekt meestal niets.
Nog niet gehad...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Snap ook niet dat een man denkt contact te kunnen krijgen met "die" aandacht
Alsof een vrouw bij "wat heb jij een lekkere tettertjes" denkt van , zo wat een leuke vent
Ik vind ook van niet....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ok.
Zijn genoeg mannen van die leeftijd, zijn dat dan de "oudere mannen"?
Vind ik namelijk niet.
Mwoah, precies wat ik zeg. Ik vind mezelf redelijk slim maar niet slimmer dan veel mensen. Ik ga toch niet roepen dat veel slimmer of juist veel dommer ben dan de grootste groep vrouwen. Dan sluit ik er bij voorbaat een boel uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou dat moet lukken, Helmut! Gemiddeld intelligent, dat is volgens mij een IQ van 100. Zou dat maar weglaten
Als een man meer dan een jaar jonger is wel ja. Ik heb nog geen enkele ervaring met jongere mannen waarbij het niet stukliep op het leeftijdsverschil. Omdat er genoeg mannen van mijn eigen leeftijd zijn kies ik dus liever daarvoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij toch af, stel iemand die jij 'redelijk jong' vind neemt contact met je op. Breek je het dan ook echt meteen af of ben je toch wel nieuwsgierig oid?
Het is ook niet dat ik per se oudere dames wil daten ofzo, maar meestal zijn het toch de paar-jaar-ouderen die ik zelf het beste 'vind passen'. Ja en dan denken ze allemaal dat ik nog een klein jochie ben en ik ben al zoooo grooooot![]()
Dat vertel ik je als ik m ontmoet heb. Ik neig naar man want hij is afgestudeerd alleen weet ik nog niet of hij borsthaar heeften een echte man heeft natuurlijk borsthaar.quote:
Ohja dat is waar ook - jij richt je op de niche van Foksters.. Nou, jij liever dan ik..quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, met sommige Foksters PM'de (en MSN, etc.) ik al maanden/jaren... voor het tot een date kwam. Met anderen ging het wat sneller. Dus, tja. Ik vind dat je er geen keiharde regels aan kan stellen.
Maar waarom zou je überhaupt iets zeggen over je intelligentie niveau? Ook al zou je wél bovengemiddeld intelligent zijn (niet heel moeilijk trouwens), dan zeg je er toch ook niets over?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef pillenboer het volgende:
[..]
Mwoah, precies wat ik zeg. Ik vind mezelf redelijk slim maar niet slimmer dan veel mensen. Ik ga toch niet roepen dat veel slimmer of juist veel dommer ben dan de grootste groep vrouwen. Dan sluit ik er bij voorbaat een boel uit.
Fair point, zal het eens aanpassen en wat meer pakkende items toelichten....quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Ohja dat is waar ook - jij richt je op de niche van Foksters.. Nou, jij liever dan ik..
[..]
Maar waarom zou je überhaupt iets zeggen over je intelligentie niveau? Ook al zou je wél bovengemiddeld intelligent zijn (niet heel moeilijk trouwens), dan zeg je er toch ook niets over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |