Nog gefeliciteerd CG!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat ik net weer een jaar ouder ben geworden voel ik mij lekker jong
Nee maar vergeleken met hem ben ik wel oud...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Jij bent geen MILF...
*schuift Spirit naar voren....
over clichés op profielen gesprokenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat ik net weer een jaar ouder ben geworden voel ik mij lekker jong
Ach ja, bijna 30 alweer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef Spirit82 het volgende:
Nee maar vergeleken met hem ben ik wel oud...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
over clichés op profielen gesproken
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
over clichés op profielen gesproken
Don't forget to hide your daughters either.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef Spirit82 het volgende:
Hide all ur mothers, Techno's back..
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik ga pitten! Date ze nog mensen
Van mij wel wel. Alleen kan ik er zelf, bij gebrek aan een fobo, verder weinig zinnigs over zeggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Kan en mag je dat van jezelf zeggen?
Ow! Hoe weet je dan dat ik dat was? En wie ben jij dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Te jong dus(maar ik heb je profiel wel voorbij zien komen)
Dat gebrek zal blijven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Van mij wel wel. Alleen kan ik er zelf, bij gebrek aan een fobo, verder weinig zinnigs over zeggen.
Wel als ik hier in dit topic op zoek ging geloof ik ja. Maar uberhaubt zijn er niet al te veel mensen van m'n eigen leeftijd te vinden. Op zich niet zo gek, denk ik. wel irritant :pquote:
Ja, ik post dit onder een dikke vette kloon.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Aw, jammer. Nog een speciale reden daarvoor?
Meisjes van 16 zijn helemaal zo raar toch niet, als je zelf 20 bent?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef Dizorn het volgende:
Wel als ik hier in dit topic op zoek ging geloof ik ja. Maar uberhaubt zijn er niet al te veel mensen van m'n eigen leeftijd te vinden. Op zich niet zo gek, denk ik. wel irritant :p
En ja, heb al wel te horen gekregen dat ik te jong was voor mensen waar ik verder gewoon prima mee kon praten.. maar dan zien ze dat ik 20 ben en dan was het stiekem toch niet leuk ofzoMaar wel meer mensen doen er 'moeilijk' om geloof ik hè. En ik zelf natuurlijk stiekem ook naar meisjes van 16
Foto uit je fotoboek (tijdje geleden al weer). En wie ik ben ? Ik ben te kleinquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ow! Hoe weet je dan dat ik dat was? En wie ben jij dan?
Dat leek me al vrij duidelijk door je UID.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Schilderijtje het volgende:
Ja, ik post dit onder een dikke vette kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |