Oh zo...ach ja...lekker belangrijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet. Maar vrouwen van 26 vinden weer van wel
Brr....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moeder zoekt kind voor nog een 2e jeugd
Dat zoekt elke man toch een 2e moeder, dat is in elk geval wetenschappelijk bewezen. En wat nou als het gewoon een lekkere milf is, wat dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kom op, zie het al voor me dat ik in de categorie MILFS ga zoeken en ga roepen goh leuke mamma ben jij. Alsof jezelf nog een moeder zoekt... en eigenlijk bemoedert wil worden.
Ik voel mij soms "gemiddeld intelligent" als ik de reacties van PicardMike lees. Soms lijkt het een logische zin, maar snap er over het algemeen geen jota van. Dit was wel een pareltje!quote:
Komt omdat ik een soort kruising ben tussen johan cruiff en idi amien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik voel mij soms "gemiddeld intelligent" als ik de reacties van PicardMike lees. Soms lijkt het een logische zin, maar snap er over het algemeen geen jota van. Dit was wel een pareltje!
Nee hoor, je bent gewoon raarquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Komt omdat ik een soort kruising ben tussen johan cruiff en idi amien.
Arme jij! Nergens voor nodig! op je foto's zie je er geen dag ouder dan 34 uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee ik voel mijzelf lekker bejaard
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Arme jij! Nergens voor nodig! op je foto's zie je er geen dag ouder dan 34 uit
Ik noem een George Clooney, Johnny Depp, Brad Pitt... heck, zelfs Sean Connery...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
En jongere mannen zijn gewoon lekker
Ieh.. rimpels!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik noem een George Clooney, Johnny Depp, Brad Pitt... heck, zelfs Sean Connery...
Nee, je bent mn type nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Val ik nu in je categorie doable?
Oh ja, of: Hier komt later nog wat te staan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Wicked-Game het volgende:
"Vraag maar raak op je profiel zetten"
Vraag je vervolgens wat dingen reageert het niet, hoe zou dat nu toch komen...
We hadden het toch over George Clooney en consorten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je oud ende rimpelig bent?
Ja sorryquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En ik nog zo een stille hoop hebben dat.... maar helaas
Ja, van die oudere mannen waar de meeste vrouwen spontaan nat van worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef Spirit82 het volgende:
We hadden het toch over George Clooney en consorten?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem voor zijn leeftijd er erg goed uit vind zien. In The American ook nog eens goed getrained.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, van die oudere mannen waar de meeste vrouwen spontaan nat van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |