Cougars zijn wel hip tegenwoordigquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Is niet mijn voorkeur...
Zal het ook nooit worden.
Echte liefde? Dit is gewoon een MILF willen neuken.
Ben niet helemaal achterlijk...
En jongere mannen zijn gewoon lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Cougars zijn wel hip tegenwoordig
Mischien gaat die daarna wel van je houden. Door je ervaring.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Is niet mijn voorkeur...
Zal het ook nooit worden.
Echte liefde? Dit is gewoon een MILF willen neuken.
Ben niet helemaal achterlijk...
Mijn jongste 'benaderaar' op een datingsite was 26. Nou was m'n laatste reallifescharrel ook 26 (maakt mij dat nu een cougar dan? En zo ja, is dat goed of slecht?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Net 1 van 20! WTF?
Ga je moeder pesten!
Ja vast...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mischien gaat die daarna wel van je houden. Door je ervaring.
Hoe jong ben jij dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mijn jongste 'benaderaar' op een datingsite was 26. Nou was m'n laatste reallifescharrel ook 26 (maakt mij dat nu een cougar dan? En zo ja, is dat goed of slecht?), maar op de 1 of andere manier vind ik het op datingsites een beetje typisch. Vooral omdat je dan alleen maar een hartje krijgt en er in het profiel niks staat wat wijst op een voorkeur voor oudere vrouwen.
38. Categorie 'oudere vrouw' dusquote:
Ach ik heb mijn max altijd gezet op 35 jaar. Maar goed zelfs een keer met iemand van 42 wat gedate en gekloot. Tja alles draait om aantrekkingskracht en gevoel, maar ik hou het nu wel bij max 35.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En jongere mannen zijn gewoon lekker
Dan ben je een Puma (Een cougar in opleiding)quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
38. Categorie 'oudere vrouw' dus
En wat vind jij een mooie navel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef picardmike het volgende:
Het mooiste aan een vrouw vind ik altijd de navel en die kan ik aan het gezicht al zien.. Die jonge vrouwen zijn altijd zo beweeglijk dus die stuur ik nooit wat terug. Niet dat ik ooit nog op een datingsite wil staan maar gewoon als illustratie.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef picardmike het volgende:
Het mooiste aan een vrouw vind ik altijd de navel en die kan ik aan het gezicht al zien..
Ok.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik kan neerzetten wat ik wil, ze komen gewoon, van 20 tot 72...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn max altijd gezet op 35 jaar. Maar goed zelfs een keer met iemand van 42 wat gedate en gekloot. Tja alles draait om aantrekkingskracht en gevoel, maar ik hou het nu wel bij max 35.
Genoeg keus dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik kan neerzetten wat ik wil, ze komen gewoon, van 20 tot 72...
ROFLOL ohw mijn god welke idioot stuurt dat nou...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Schilderijtje het volgende:
Ook een leuke binnenkomer: Je bent een mooie mama hoor...
Ik word niet goed...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
ROFLOL ohw mijn god welke idioot stuurt dat nou...
Lijkt mij logisch als je een leuke mamma bent, stuur je ik vind je een leuke mamma.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
ROFLOL ohw mijn god welke idioot stuurt dat nou...
Kom op, zie het al voor me dat ik in de categorie MILFS ga zoeken en ga roepen goh leuke mamma ben jij. Alsof jezelf nog een moeder zoekt... en eigenlijk bemoedert wil worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch als je een leuke mamma bent, stuur je ik vind je een leuke mamma.
Dat weet je dan toch helemaal niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch als je een leuke mamma bent, stuur je ik vind je een leuke mamma.
Nee, vind ik ook niet. Maar vrouwen van 26 vinden weer van welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ok.
Zijn genoeg mannen van die leeftijd, zijn dat dan de "oudere mannen"?
Vind ik namelijk niet.
Moeder zoekt kind voor nog een 2e jeugdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat weet je dan toch helemaal niet?
Ja, ik ben moeder, maar daar zit ik niet voor op een dating site...
Te jong dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |