Dit is best interessant!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Positioneel onderhandelelen noemen ze dat in de communicatiepsychologie. Je beledigd voelen als iemand zo een vraag stelt. Ik had het niet vertrouwd. Maar dat doe je toch wel
Eigen hoeven vrouwen alleen maar de roos van leary te volgen, maar nee ze maken het zichzelf moeilijk!
[ afbeelding ]
Lucky me!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij is blond en ik val eigenlijk stiekem niet zo op blondHet is absoluut een mooie man om te zien, maar weet niet of ik hem wel aantrekkelijk vind
edit: hij zegt net af, maar morgen gaan we uit eten en ik mag niet zeuren dat zijn studie belangrijker is
Het cliché matige, 80% van de vrouwen meld dat ze lief zijn, spontaan, van reizen houden.... echt de creativiteit is ver te zoeken. Overigens kan ik ook iemand direct negeren als die een vraag stelt terwijl het in mijn profiel staat... lees dat ding dan ook verdomme ipv te geilen op de foto's :Squote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Schilderijtje het volgende:
En waar knappen jullie het meest op af in een profiel?
Ik ben zelf niet best in Nederlands, maar als ik een dikke taalfout zie staan, doet dat gewoon pijn aan mijn ogen...
Ja! Ze lezen niks!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het cliché matige, 80% van de vrouwen meld dat ze lief zijn, spontaan, van reizen houden.... echt de creativiteit is ver te zoeken. Overigens kan ik ook iemand direct negeren als die een vraag stelt terwijl het in mijn profiel staat... lees dat ding dan ook verdomme ipv te geilen op de foto's :S
Staan ze er nét effe wat leuker op. Zou eigenlijk wel grappig zijn als je echt foto's plaatst van hoe je van 9 to 5 bent.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef Schilderijtje het volgende:
Of alleen maar foto's van vakanties, waar is dat goed voor?
Hmmm creatief is het wel trouwens... maybe eens een optie om te doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Staan ze er nét effe wat leuker op. Zou eigenlijk wel grappig zijn als je echt foto's plaatst van hoe je van 9 to 5 bent.
"Dit ben ik aan het werk" (zie je iemand in pak druk typend op een computer)
"Dit ben ik wanneer ik studeer" (verzonken in een boek)
"Dit ben ik wanneer ik kook" (net even wat kruiden over de kip gooien)
"Dit ben ik wanneer ik slaap" (in bed liggen, ogen dicht)
Ik bedoel, zou wel logisch zijn. Dat doe je 50 weken per jaar. En waar zie ja altijd foto's van? Nét die twee weken dat je lekker tof staat te doen naast een palmboom.
Bedoel ik...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Staan ze er nét effe wat leuker op. Zou eigenlijk wel grappig zijn als je echt foto's plaatst van hoe je van 9 to 5 bent.
"Dit ben ik aan het werk" (zie je iemand in pak druk typend op een computer)
"Dit ben ik wanneer ik studeer" (verzonken in een boek)
"Dit ben ik wanneer ik kook" (net even wat kruiden over de kip gooien)
"Dit ben ik wanneer ik slaap" (in bed liggen, ogen dicht)
Ik bedoel, zou wel logisch zijn. Dat doe je 50 weken per jaar. En waar zie ja altijd foto's van? Nét die twee weken dat je lekker tof staat te doen naast een palmboom.
Ik lees de profielen echt wel, alleen maar om dan een beetje gevatte opmerkingen te maken. Maar ja te gevat is weer te arrogant volgens sommige...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja! Ze lezen niks!
Doen dus niet alleen de mannen...
Mijn profiel is aardig bijtend, dus ze nemen niet zo snel contact op...![]()
Of alleen maar foto's van vakanties, waar is dat goed voor?
Of met hun auto...
Ik heb al die alpha-maleshit even overgeslagen dus misschien heb ik eroverheen gelezen, maar op welke site zit je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Bedoel ik...![]()
Ik heb gewoon een mooie profiel foto, maar ook met dagelijks kloffie.
Is meer dan logisch.
Van sommige opmerkingen lig ik echt helemaal gestrekt!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik lees de profielen echt wel, alleen maar om dan een beetje gevatte opmerkingen te maken. Maar ja te gevat is weer te arrogant volgens sommige...
Ja, maar daar zullen vrouwen ook wel op vallen of zo.quote:Haha ja die foto's haha, nou mijn auto staat er echt niet op, is van de baas hahauberhaupt pochend gedrag bleghhh...
Ben soms wat sarcastisch in mijn opmerkingen, dus moet je wel tegen kunnen. Maar kom op het is met een dikke knipoog. Sommige nitwits zijn zo serieus...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Van sommige opmerkingen lig ik echt helemaal gestrekt!
Er is zeker wel veel humor op een dating site, denk alleen dat je een bepaald gevoel moet hebben en niet naarstig op zoek moet zijn.
[..]
Ja, maar daar zullen vrouwen ook wel op vallen of zo.
Ben blij met mijn eigen strakke bolide, hoef ik daar niet meer naar te kijken.
Op de grootste... althans..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb al die alpha-maleshit even overgeslagen dus misschien heb ik eroverheen gelezen, maar op welke site zit je?
Beweren ze dat niet allemaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Op de grootste... althans..
Ik kwam een fullmember tegen. Let wel, iemand die betaald om via een datingsite zo leuk mogelijk over te komen en daardoor een of meerdere dates te scoren. Profieltekst:quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Schilderijtje het volgende:
En waar knappen jullie het meest op af in een profiel?
Ik ben zelf niet best in Nederlands, maar als ik een dikke taalfout zie staan, doet dat gewoon pijn aan mijn ogen...
Vandaar de althans..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Beweren ze dat niet allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |