abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92870676
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef Evienne het volgende:
Je probeert het weer om te draaien, onderwijl anderen naar beneden halend, dat siert je niet. Jammer dat je ego en je verbale kundigheid een ander onterecht, ongefundeerd in de zeik te zetten (je weet immers niet eens wie ik ben, je weet ook niet meer wat je tegen mij hebt gezegd...) zoveel groter zijn dan je vermogen tot zelfreflectie.
Zoveel woorden en nog steeds zeg je hélemaal niets, ook een kwaliteit.
En denk je nu écht dat ik ga onthouden welke labiele stalkers ik heb?
Dan houd ik immers geen ruimte over om nieuwe te creëren :o.

quote:
Het land der blinden, remember?
Ja lieffie, íedereen is gek, behalve jij :*.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:14:02 #27
285174 Evienne
never odd or even
pi_92870976
quote:
17s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zoveel woorden en nog steeds zeg je hélemaal niets, ook een kwaliteit.
En denk je nu écht dat ik ga onthouden welke labiele stalkers ik heb?
Dan houd ik immers geen ruimte over om nieuwe te creëren :o.

[..]

Ja lieffie, íedereen is gek, behalve jij :*.
Je maakt jezelf echt niet voor iederéén geloofwaardiger door gesprekspartners als labiel, stalker, gek of wat dan ook, af te willen schilderen. Dat weet je wel, je bent niet dom, verre van, maar goed, zo lang het voor jou werkt, suit yourself.

Fijn voor je dat je op dit forum :') bekendheid :') en bewondering :') :') ;( geniet :') en ik hoop dat je met diezelfde denigrerende afschildering van mensen ten bate van je eigen afspiegeling de toon zet voor de rest van je leven.

[ Bericht 13% gewijzigd door Evienne op 16-02-2011 16:21:16 ]
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:17:15 #28
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_92871134
Neuk elkaar eens even lekker ofzo.

Gezever heeft nu wel lang geduurt dacht ik zo :')
pi_92871296
Zijn jullie nu eindelijk eens klaar
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_92871317
Om weer eens even on-topic te komen: vanavond derde date, terwijl mijn date nog een klein beetje herstellende is van een griepje. Maarja, het is of nu of pas over 2 weken (mijn agenda zit ff vol) en we willen elkaar toch best graag zien.

Ondertussen zijn we flink wat aan het sms-en, msn-en en bellen enzo. Ik hoef me wat dat betreft gelukkig niet in te houden, zij is net zo enthousiast :).
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:23:35 #31
285174 Evienne
never odd or even
pi_92871436
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef zwaaibaai het volgende:
Zijn jullie nu eindelijk eens klaar
Sure :*
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:24:35 #32
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92871489
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef Neelix het volgende:
Om weer eens even on-topic te komen: vanavond derde date, terwijl mijn date nog een klein beetje herstellende is van een griepje. Maarja, het is of nu of pas over 2 weken (mijn agenda zit ff vol) en we willen elkaar toch best graag zien.

Ondertussen zijn we flink wat aan het sms-en, msn-en en bellen enzo. Ik hoef me wat dat betreft gelukkig niet in te houden, zij is net zo enthousiast :).
Hey, dat is inderdaad leuk.
Maar hoe kan je agenda nou voor 2 weken vol zitten? :o
Wonderbaarlijk...
pi_92871534
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Hey, dat is inderdaad leuk.
Maar hoe kan je agenda nou voor 2 weken vol zitten? :o
Wonderbaarlijk...
Heel simpel, ik heb nog een kind waar ik de helft van de tijd voor zorg, en een reis naar Hong Kong van een week.
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:31:02 #34
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92871776
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef Neelix het volgende:

[..]

Heel simpel, ik heb nog een kind waar ik de helft van de tijd voor zorg, en een reis naar Hong Kong van een week.
Ok, dat zijn wel de redenen.
Ik heb niks gezegd. :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:45:36 #35
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92872535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Evienne het volgende:

Mijn eerste uid was ruim onder de 70.000. Ik hang hier dus al een tijdje rond, dan weer postend, dan weer onopvallend lurkend. Ik heb nergens beweerd dat ik 'toevallig' mee las, ik was tot voor kort oprecht geïnteresseerd in al jullie datingsite-avonturen.
En ik vind Kasta al zo'n freak met 35.000 reacties.
Overal verstand van.
pi_92875038
Afgestudeerd tweedelijns psycholoog meldt zich :7 Bij dezen wil ik even melden dat iedereen in dit topic volkomen normaal is en alles wat een psycholoog zegt is waar. Klaaaaar!!

Dus. Vanavond zou ik date nr 2 hebben (toevallig zijn we date nr 1 wezen poolen :@ maar ik weet vrij zeker dat ik niet met Garrison heb gedate... ) en we zouden vanavond uit eten gaan, maar kreeg vanochtend smsje dat hij moet overwerken ;( Het begint nu al!! :(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:46:12 #37
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92875259
Nee ik was het niet. Dacht ik. Nee ik gebruik andere kutsmoesjes om af te zeggen, dus ik was het zéker niet. :+
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92875351
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:46 schreef Garisson72 het volgende:
Nee ik was het niet. Dacht ik. Nee ik gebruik andere kutsmoesjes om af te zeggen, dus ik was het zéker niet. :+
Het is geen kutsmoes, dat was zelfspot :P Hij smst straks nog of het gaat lukken of niet, anders gaat hij morgen spijbelen van zijn avondstudie zodat we morgen alsnog af kunnen spreken. Mijn agenda zit namelijk tot woensdag propjevol verder :+ En hij werd gister boos op me toen ik dacht dat hij met meerdere vrouwen tegelijk date :@
Sarcasme. Herken het.
pi_92875361
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef Spirit82 het volgende:
Afgestudeerd tweedelijns psycholoog meldt zich :7 Bij dezen wil ik even melden dat iedereen in dit topic volkomen normaal is en alles wat een psycholoog zegt is waar. Klaaaaar!!

Dus. Vanavond zou ik date nr 2 hebben (toevallig zijn we date nr 1 wezen poolen :@ maar ik weet vrij zeker dat ik niet met Garrison heb gedate... ) en we zouden vanavond uit eten gaan, maar kreeg vanochtend smsje dat hij moet overwerken ;( Het begint nu al!! :(
Haha, dumpen!!!

Nee even serieus, kan gebeuren toch :)
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:52:09 #40
94676 Garisson72
pi_92875500
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
En hij werd gister boos op me toen ik dacht dat hij met meerdere vrouwen tegelijk date :@
Goeie truuk, waarschijnlijk date hij dus idd meerdere vrouwen tegelijk, wil niet dat jij dat weet en probeert op deze manier dat idee uit jouw hoofd te krijgen. Reverse psychology FTW.
pi_92875520
Mijn RP abbonementje loopt vandaag af. En ik ga het niet verlengen dat is 1 ding wat zeker is. Algemene indruk was niet verkeerd, wel veel freaks ook onder de vrouwen en ook een flink aantal arrogante dames die volgens mij de Quote500 leden zoeken :P

Qua dates 2 dus, waarvan ik 1 nog een kans geef volgende week :) dan nog 2 mailcontacten waarvan ik er 1 ga daten. Al met al niet slecht maar de behoefte om er weer een maand aan vast te plakken heb ik niet.
pi_92875582
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Goeie truuk, waarschijnlijk date hij dus idd meerdere vrouwen tegelijk, wil niet dat jij dat weet en probeert op deze manier dat idee uit jouw hoofd te krijgen. Reverse psychology FTW.
Als afgestudeerd tweedelijns psycholoog prik ik natuurlijk direct door dat soort trucjes heen, dat snap je wel. Volgens mij is het een eerlijke jongen, maar we zullen wel zien :) Nou hopen dat ik hem aantrekkelijk ga vinden, dan kan het best leuk worden :@

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Mijn RP abbonementje loopt vandaag af. En ik ga het niet verlengen dat is 1 ding wat zeker is. Algemene indruk was niet verkeerd, wel veel freaks ook onder de vrouwen en ook een flink aantal arrogante dames die volgens mij de Quote500 leden zoeken :P

Qua dates 2 dus, waarvan ik 1 nog een kans geef volgende week :) dan nog 2 mailcontacten waarvan ik er 1 ga daten. Al met al niet slecht maar de behoefte om er weer een maand aan vast te plakken heb ik niet.
Ik ben het niet!! ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_92875600
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Als het de 1e/2e date is zou ik zeker nog andere dames daten. Zou het ook kenbaar maken. Lijkt me ook geen issue in deze. Kijk ben je aan date 5 begonnen dan kan je je afvragen of je nog met anderen moet daten.
pi_92875637
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben het niet!! ;(
:*
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:57:22 #45
94676 Garisson72
pi_92875732
quote:
Nou hopen dat ik hem aantrekkelijk ga vinden, dan kan het best leuk worden :@
Je hóópt dat je hem aantrekkelijk gáát vinden. En je hebt hem al gezien, want eerste date gehad, dus dat zal het probleem niet zijn... damn.
pi_92875807
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:57 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je hóópt dat je hem aantrekkelijk gáát vinden. En je hebt hem al gezien, want eerste date gehad, dus dat zal het probleem niet zijn... damn.
Haha die zin snapte ik ook al niet van haar....

Je date toch omdat je iemand aantrekkelijk vind of ben ik nu een beetje op mijn achterhoofd gevallen :) Ik date echt geen hork hoor :P
pi_92875884
quote:

[..]

Als afgestudeerd tweedelijns psycholoog prik ik natuurlijk direct door dat soort trucjes heen, dat snap je wel. Volgens mij is het een eerlijke jongen, maar we zullen wel zien :) Nou hopen dat ik hem aantrekkelijk ga vinden, dan kan het best leuk worden :@

Positioneel onderhandelelen noemen ze dat in de communicatiepsychologie. Je beledigd voelen als iemand zo een vraag stelt. Ik had het niet vertrouwd. Maar dat doe je toch wel :D

Eigen hoeven vrouwen alleen maar de roos van leary te volgen, maar nee ze maken het zichzelf moeilijk!

UITGESCHREVEN
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:06:09 #48
94676 Garisson72
pi_92876076
HEY JE BENT TOCH ZEKER WEL AFGESTUDEERD TWEEDELIJNS PSYCHOLOOG HÈ, BEETJE MET VAN DIE TERMEN STROOIEN! :(
pi_92876220
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:59 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Haha die zin snapte ik ook al niet van haar....

Je date toch omdat je iemand aantrekkelijk vind of ben ik nu een beetje op mijn achterhoofd gevallen :) Ik date echt geen hork hoor :P
Hij is blond en ik val eigenlijk stiekem niet zo op blond :@ Het is absoluut een mooie man om te zien, maar weet niet of ik hem wel aantrekkelijk vind :@

edit: hij zegt net af, maar morgen gaan we uit eten en ik mag niet zeuren dat zijn studie belangrijker is :+
Sarcasme. Herken het.
pi_92877755
misschien hier nog intelligente (niet te intelligent natuurlijk) en grappige vrouwen die het niet erg vinden om af te spreken met iemand die net een stukje over de grens woont?

Of mag dit alleen als ik me inschrijf op 1 van de datingsites?
Al werken goed zou zijn, dan zouden de rijken het niet aan de armen overlaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')