Vanochtend nog nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij
Je HAD natuurlijk plannen kunnen maken
Sindsdien nog niet naar de WC geweest?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vanochtend nog niet![]()
Ben je nu alweer dingen aan het insinueren?![]()
Vanmiddag danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sindsdien nog niet naar de WC geweest?
Ik insinueer niks
Welke storm verwacht je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stilte voor de storm hoop ik toch wel even..
Eentje hier in Singles, het is zo rustig, niet te geloven!quote:
Dit is het 3e topic. Vandaag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje hier in Singles, het is zo rustig, niet te geloven!
Ik heb op een 8-urige werkdag 1 (één) topic gemist. Wtfquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We gaan eraan zeg ik je, we zijn verdoemd!
Normaal mis ik er een stuk of 4 ofzo..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb op een 8-urige werkdag 1 (één) topic gemist. Wtf
Nou, zie er eens de positieve kant van in dan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal mis ik er een stuk of 4 ofzo..
Hoezo? Ik werk nogsteeds heul veelquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, zie er eens de positieve kant van in dan!
Fijn is dat he!quote:
Jij bent ook niks gewendquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n eetlust, kijk daar gaat het
Als het tijd is om te poepen maar er is geen gelegenheid voor dan is dat zeker niet fijn.quote:
Oh, honeyschatquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
Ik ben net voor de tweede keer vandaag schattig genoemd.
Volgens mij is het een complot
Dat zou je haast zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
Ik ben net voor de tweede keer vandaag schattig genoemd.
Volgens mij is het een complot
Ik word er bang vanquote:
Shut upquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, you don't know where it's been
Ziek worden doe je toch ooit een keer ergens van, dus waarom moeilijk doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, you don't know where it's been
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
*knijpt in rood geworden wangetjes* koetsjiekoetsjie
Ik las iets heel andersquote:
Hapquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
*knijpt in rood geworden wangetjes* koetsjiekoetsjie
Ja... kan niet eens stomenquote:
Wat las jij dan??quote:
Ik wil het niet herhalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Goed nieuws Yuks, succesquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan promotie maken op mijn werk
En het enige wat ik hoef te doen is mezelf (taalnazi) zijn
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil het niet herhalenPeuteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He bah![]()
En hij/zij zit nogsteeds niet achter het behang.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:43 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Almost, there's missing at mouth height...
Thanksquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Solique het volgende:
Good Evening
[..]
Goed nieuws Yuks, succes
Jaquote:
Ik viel erin maar bij peuteren dacht ik aan een peutertje...quote:
Ik mis een stuk tape op haar mond.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:43 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Almost, there's missing at mouth height...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik viel erin maar bij peuteren dacht ik aan een peutertje...![]()
![]()
Dat peuteren gewoon ff bedacht was in de strekking van een verhaal. Maar dat werd dus niet bedoeld.
Maar ik ben wel schattigquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was het maar zoMaar Yuki weer met d'r dirty mind
Dat is indd. wel minder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
Maar Yuki weer met d'r dirty mind
Alleen door de telefoon of ook persoonlijkquote:
Eén keer persoonlijk, één keer op whatsappquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen door de telefoon of ook persoonlijk
Heb jij het vandaag überhaupt gehoord?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zullen meer mensen zijn die het niet hebben gezegd.
Nee, maar ik ben dan ook niet schattig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb jij het vandaag überhaupt gehoord?
Ik iig niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb jij het vandaag überhaupt gehoord?
Goed puntquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook niet schattig.
Ik vind het schandaligquote:
Ervoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was dat voor of na die vieze dingen?
Misschien waren ze wel piraatje aan het spelen en wilden ze in je kruis graven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Ik vind het schandalig
[..]
Ervoor.
schrikquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien waren ze wel piraatje aan het spelen en wilden ze in je kruis graven.
Aw!quote:
This is just scaryquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien waren ze wel piraatje aan het spelen en wilden ze in je kruis graven.
Van eentje kán ik het horen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef vencodark het volgende:
Als het dan ervoor gezegd is, zullen ze het nu wel terug willen nemen, Yuki.
2 mensen dus.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu ooit naar Pirates of the Caribbean kijken, zonder hieraan te denken?
Partypooperquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
Yuki, hoeveel mensen ken je? En van al die mensen zijn er maar 2 die jou schattig vinden? Lijkt me niet bepaald positief.
Helemaal geweldig hierquote:
Oh trust me. Mij krijg je niet meer somber vandaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan mensen zo een depressie in praten.Het is mijn talent.
Ga leren achteruitpraten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan mensen zo een depressie in praten.Het is mijn talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |