Meh dat risico ligt in de beste relaties waar alles altijd goed lijkt te gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Bloempje. het volgende:
Goed nadenken of jij zin hebt om hem er continue van te moeten verzekeren dat je m echt leuk en lief en wat dan ook vindt. Met het risico dat het toch niet gaat werken...
Na 5 maanden pas zeggen dat je vanaf dag 1 al twijfelt noem ik niet communicerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Meh dat risico ligt in de beste relaties waar alles altijd goed lijkt te gaan.
Communication is key.
Hij praat er tenminste over dat is al een goed begin.
Beste om te doen is zelf duidelijk terug zijn.
Aangeven dat als hij echt iets verkeerds zou doen dat hij erop zou kunnen vertrouwen dat je hem zou vertellen dat je het niet "okay/leuk/whatever" vind.
Natuurlijk, er is altijd het risico dat het toch niet werkt, dat hou je altijd. Maar als je altijd maar iemand er van moet blijven overtuigen dat je hem echt wel leuk vind... Daar heeft denk ik niet iedereen zin in. Zeker als je nog maar redelijk kort iets met iemand hebt en je dit nu al weet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Meh dat risico ligt in de beste relaties waar alles altijd goed lijkt te gaan.
Communication is key.
Hij praat er tenminste over dat is al een goed begin.
Beste om te doen is zelf duidelijk terug zijn.
Aangeven dat als hij echt iets verkeerds zou doen dat hij erop zou kunnen vertrouwen dat je hem zou vertellen dat je het niet "okay/leuk/whatever" vind.
Dan moet je dat zeker doen. Gaat het verder goed? Geen ruzie of iets dergelijks?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef bolni het volgende:
Hij denkt erover omdat hij echt altijd twijfelt of hij het wel goed doet om er echt mee te stoppen! hij word gek van hem zelf!
En hij denkt dat ik beter kan krijgen... ik maar zeggen nee dat is niet zo en ik ben echt gek op je want dat ben ik ook!
Maar moet natuurlijk wel van 2 kanten komen! Ik ben zo gek op hem dat is niet normaal! en wil er alles aan doen om met hem verder te kunnen!
Okey dat is zeker toevallig!! maar jij denkt ook dat je vriendin te hoog gegrepen is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:22 schreef AlfredKwak het volgende:
Grappig, ik zit precies op dezelfde stoel als je vriend. Ook ik twijfel aan mijn vriendin en ook ik heb dat verteld.
Je hebt het alleen maar over dat het niet aan jou zal liggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:23 schreef bolni het volgende:
Nee we hebben nooit ruzie!
Iedereen die ons ziet die zeg jullie zijn echt leuk samen!... en ik ben echt gelukkig met hem! dus dit komt ook een beetje uit het niets voor mij!
Ik heb net met een vriendin gebeld en ze zegt ook dat het niet aan mij lig omdat ze weet hoe gek ik op hem ben!
Met uiterlijk bedoeld hij dat hij geeft zich zelf een 6 zegt die en mij een 10quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt het alleen maar over dat het niet aan jou zal liggen.
En hij denk dat jij te hoog gegrepen bent voor hem.
Dat heeft met uiterlijk te maken?Opleiding?
Oké, dus hij is niet erg zeker van zichzelf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef bolni het volgende:
[..]
Met uiterlijk bedoeld hij dat hij geeft zich zelf een 6 zegt die en mij een 10
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oké, dus hij is niet erg zeker van zichzelf.
En het verschil in opleiding dan?
Jij en hij.
Dat kan ook, maar iemand hoeft niet altijd een reden te hebben om zich minder te voelen he? Sommige mensen kunnen dat al helemaal zelf bedenken..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef DeTandarts het volgende:
Nou, als jij niet doet alsof je de queen of the world bent en hij verder geen reden heeft om zich minder te voelen of niet goed genoeg.... dan is hij wellicht alleen maar op zoek naar een excuus om te breken en heeft hij niet genoeg lef om dat gewoon recht door zee te doen.
Kwa opleiding doen we hetzelfde alleen hij zit in ze laatste jaar en ik ben nu klaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oké, dus hij is niet erg zeker van zichzelf.
En het verschil in opleiding dan?
Jij en hij.
Oach, daar dacht ik niet eens aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Hmm, of hij durft het gewoon niet uit te maken en vertelt dus maar een lulverhaal dat je te goed voor hem bent. It's not you, it's me...
Als ie de waarheid spreekt: laat hem dit topic lezen.
En dat zeg je ook tegen m?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:30 schreef bolni het volgende:
Ik denk idd niet dat het een excuus is!
hij is erg onzeker! En ik probeer echt me best te doen om lief tegen hem te zijn! ook ben ik echt niet moeilijk! ik zeur niet ik vind een hoop goed!
En ik waardeer echt wat hij doet
Ja misschien de laatste tijd wat minder..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat zeg je ook tegen m?En nou bedoel ik niet overdreven veel, elke 5 minuten zeggen hoe leuk je m wel niet vindt. Maar gewoon, normaal.
Okequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:34 schreef bolni het volgende:
[..]
Ja misschien de laatste tijd wat minder..
maar bijv elke maand dat we een extra maand een relatie hebben geef ik hem een kaartje en schrijf ik hoe leuk ik hem vind!! Vandaag wou ik hem ook een kaartje geven! want precies vandaag hebben we 5 maanden
Nee ik heb gewoon het gevoel dat de dame in kwestie niet de ware is. Maar op een of andere manier kan ik het niet uitmaken of er volledig voor gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef bolni het volgende:
[..]
Okey dat is zeker toevallig!! maar jij denkt ook dat je vriendin te hoog gegrepen is?
Dankjewel Bloempje...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OkeIk weet verder ook niet wat je zou kunnen doen, behalve dus wat ik al eerder zei. Duidelijk maken dat je echt om hem geeft en hem echt niet kwijt wilt. Hem zeker niet elke dag stalken met lieve berichtjes enzo, dat werkt misschien precies verkeerd. Maar verder kun je alleen maar afwachten vrees ik, het is toch uiteindelijk zijn keuze of hij er mee verder wil of niet.
Ik vind het een moeilijk punt! ik laat het allemaal op me af komen! en zie het wel !quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:40 schreef AlfredKwak het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon het gevoel dat de dame in kwestie niet de ware is. Maar op een of andere manier kan ik het niet uitmaken of er volledig voor gaan.
Tuurlijk staan er bepaalde dingen me tegen, maar ja dat heb je altijd leert mijn ervaring.
Punt is, ik weet het ook niet. Het is een twijfel vanuit mijn gevoel en gevoelens laten zichzelf niet omschrijven. Als manzijnde sta ik voor de keuze om of door te gaan of te stoppen. Elke keer als ik wil stoppen doet ze iets liefs waardoor ik het niet meer kan uitmaken.
Ergens weet ik dat onze relatie niet gaat lukken, maar voorlopig woon ik samen en zijn we nog steeds samen. De vraag die ik in mijn hoofd heb is steeds: "Voor hoelang nog?".
Graag gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef bolni het volgende:
[..]
Dankjewel Bloempje...
Je heb me goed advies en serieus advies gegeven daar heb ik wat aan!
Ik denk dat ik gewoon moet afwachten en idd heel lief voor hem zijn! en hopelijk loopt het positief af!...
Tja, ik vind het deels een beetje een vorm van emotionele chantage om gelijk te beginnen over het 'uitmaken'...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef bolni het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb sinds 5 maanden een relatie met een super leuke jongen hij is 24 en ik 22
We hebben het echt super leuk samen! we doen leuke dingen!
Ik accepteer hem en accepteerd mij!
Alleen sinds vandaag zegt hij dat hij al vanaf dag 1 twijfeld of hij het allemaal wel goed doet bij mij! En dat hij denkt dat ik te hoog gegrepen ben voor hem! Dit doet mij pijn want hij weet niet of hij verder wil. Omdat hij contineu denkt vind ze dit wel leuk of vind ze dat wel leuk!
Ik ben echt helemaal gek op hem!...
En weet even niet wat ik hiermee aan moet!
Wat denken jullie ervan?
Dat is ook een goed punt. Als je het gevoel hebt dat je steeds op je tenen moet lopen, omdat je probeert jezelf beter voor te doen dan je bent, dan hou je dat niet lang vol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tja, ik vind het deels een beetje een vorm van emotionele chantage om gelijk te beginnen over het 'uitmaken'...
anderszijds, juist in een relatie waarin je het de hele tijd 'super leuk samen hebt' en je de hele tijd 'leuke dingen doet' is het gevaar best groot dat dat ook enorm vermoeiend kan worden en juist ook een grote druk legt...
Laten we eerlijk zijn een relatie bestaat nu eenmaal niet enkel uit 'de hele tijd super leuke dingen doen'...
soms moet je ook leren elkaar misschien ook wat meer ruimte te geven.
Anderszijds moet je wel hem duidelijk maken dat hij absoluut moet ophouden om het dreigement 'het misschien wel uit te maken' te misbruiken om misschien iets gedaan te krijgen in de relatie van zn partner...
er zijn best wel wat normalere manieren om aan te geven dat je ook wat meer ruimte voor jezelf nodig hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |