blijkt vrij te zijn deze weekquote:
vandaag is yellow wednesday!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is mooi weer, ik heb de bevestiging van KG, ik heb vrij van werk voor dat weekend, ik voel me eindelijk weer eens wat beter na een dikke week sippen, ...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vandaag is yellow wednesday!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vandaag is yellow wednesday!
Ik heb al antwoord op je mailtje gegevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:27 schreef KG-Werk het volgende:
Ah en PM naar KapiteinGasthof en niet naar KG-werk natuurlijk!
In de ongewenste mail misschien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
En ik heb nog geen bevestiging gehad
Toch niet zijn geheime liefje hequote:
Ik frot dit in de spoilert in de OPquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:26 schreef KG-Werk het volgende:
Graag volgende in de OP zetten:
Reserveringen zijn verstuurd, mocht er toch nog iemand extra mee willen gaat het op basis van beschikbaarheid - Pm me dan en ik laat zo snel mogelijk weten of het lukt. Voor degenen die alleen eten en niet overnachten; jullie krijgen geen bevestiging. Ik wil het puur weten voor de inkoop.
Houd er rekening mee dat vanaf 1 maart annuleren niet meer kosteloos mogelijk is! Heb je geboekt voor meerdere personen houd er dan rekening mee dat jij verantwoordelijk bent voor die boeking. Bij annuleren of no show worden de kosten op jou verhaald.
Ik ontvang graag van iedereen die heeft geboekt nog een bevestiging van de reservering, een reply met akkoord volstaat.
Deelnemers:
MPG
DaMart
Trevland + 1
Suikertaartje
Lovelylady
Symphonic
MarijkeZwolle
Muck + 1
Extra bij het diner:
Solique
Koen66
Staat iemand er niet bij die er wel bij hoort te staan? Laat snel weten, dan heb ik geen PM ontvangen!
ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
In de ongewenste mail misschien?
Kip uit de oven met krieltjes en sperziebonenquote:
Iets lekkers.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets lekkers.
Drie gangen, in elk geval, dus waarschijnlijk ook voor mij genoeg...
Ik ookquote:
Met ckquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Nogmaals gedaan, op quiknet toch?
Er wil een hele club mee-etenquote:Zie ik nu dat er meer mensen mee eten?
nog niet helemaal zeker maar wel van plan, wanneer moet je het uiterlijk weten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Nogmaals gedaan, op quiknet toch?Zie ik nu dat er meer mensen mee eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |