Bij deze heb je een pmquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef Tim86 het volgende:
In Xbox_World_360_July-2011 staat een stuk van 8 pagina's over de game. Ik heb een pdf van het tijdschrift, dus geïnteresseerden kunnen pm'en.
Kortom, je krijgt de strip ook bij een SE versiequote:The sequel's comic tie-in will be a six-part miniseries penned by game writer Paul Dini, designed to bridge the gap between the games. Impressive? That's not the half of it. It'll be supplemented with eight-page 'digital interludes' that dealt with side-stories branching off the mini-series - forusing on notable villains in particular. And if you don't fancy grabbing the digital versions, the entire pachage (interludes and all) will be printed as a collected edition after the final issue ships.
Hij ziet er iig niet uit als nichterige sidekickquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het design van Robin/Tim Drake echt bagger met dat bully buzzcut kapsel. Liever had ik het iets dichter bij het originele design gezien...
[ afbeelding ]
Wat veel mensen niet weten is dat robin er al 30 jaar niet meer op de manier uit ziet als jij bedoelt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij ziet er iig niet uit als nichterige sidekick
Je kan straks met Robin alle Challenge-maps spelen als het goed is, en hij komt als pre-order DLC, welke je dan achteraf kunt kopen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet weten is dat robin er al 30 jaar niet meer op de manier uit ziet als jij bedoelt...
Maar ik wist niet dat robin ook in het spel zou zitten
Hmm dat is wel enigszins jammer. Een duidelijke rol was wel interessant gewest denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kan straks met Robin alle Challenge-maps spelen als het goed is, en hij komt als pre-order DLC, welke je dan achteraf kunt kopen waarschijnlijk.
Okee. Toch blijft Robin gayquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet weten is dat robin er al 30 jaar niet meer op de manier uit ziet als jij bedoelt...
Maar ik wist niet dat robin ook in het spel zou zitten
Wat jij wil jong...quote:
Mr. Freeze, Grundy, Riddler, Black mask.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:04 schreef Piperidine het volgende:
Penguin, Two-Face, Catwoman. Niceeeee!
Joker, Harley Quinn, etcquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:36 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Mr. Freeze, Grundy, Riddler, Black mask.
Overigens die preorder kostuums voor batman: beyond, tdkr, 60s
http://www.watchvideogame(...)scostume-pre-orders/
Zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:17 schreef Piperidine het volgende:
Hopelijk zien we Riddler ook echt in levende lijve, in plaats van alleen de riddles.
Hij zit wel in de comics, dus dat moest haast wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:17 schreef Piperidine het volgende:
Hopelijk zien we Riddler ook echt in levende lijve, in plaats van alleen de riddles.
Terwijl het in een comic dan weer prima zou kunnenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Naja het plot is erg simpel: Arkham Asylum is naar de tering, maar de bad guys moeten een plek hebben. De corrupte burgemeester Sharp besluit om een stuk van Gotham af te hakken en er gewoon een gevangenisstad van te maken. Alle bekende villains zaten vast en worden nu dus in het nieuwe Arkham City gedropt, maar ze hebben veel meer macht dan verwacht (en wapens) en dus raakt de poep de ventilator. Clans van Joker en Penguin staan tegenover elkaar en dan heb je daarnaast nog de soldaten van Hugo Strange, die het eigenlijk moeten managen maar een eigen agenda hebben. In een film zou het nooit werken, maar het is een heerlijk plot voor een game
www.batmanarkhamcitychallenge.comquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:17 schreef Piperidine het volgende:
Heb ze allemaal al gelezen, wel leuk als achtergrondverhaaltje erbij.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:32 schreef Komakie het volgende:
Het laatste deel van het stripverhaal is inmiddels ook uitgekomen trouwens. Nog een paar weken en dan ga ik die ook maar eens lezen. Een paar dagen voordat de game uitkomt
Ik heb er een stuk of 2 gelezen. Op zich leuke teken stijl. Paul Dini vind ik niet de beste verteller van DC, maar hij doet het best aardigquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal al gelezen, we
l leuk als achtergrondverhaaltje erbij.
Releasedate Amerika: 18 oktober 2011quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je met bad guys dan de specifiek bekende Batman characters die hun opwachting maken in de game (zoals daar zijn Joker, Penguin, Catwoman, Mad Hatter, Calendar Man, Bane, Scarecrow, Riddler, Viktor Zsasz, Al Ghul, Hugo Strange) of de goons waarmee je moet knokken? In het eerste geval begrijp ik je punt namelijk, maar in het laatst vond ik het best meevallen in deel 1.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef Spaulding het volgende:
Hmm na GoW 3 ga ik Arkham Asylum maar weer eens spelen denk ik. Dit deel ziet er weer fantastisch uit zeg. Krijg er toch wel zin in, hoop alleen niet op een overkill aan aan bad guys... Maar ach deel 1 had er ook al vrij veel..
Het viel me net toevallig ook opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Komakie het volgende:
Waarom staat deze game sowieso onder Playstation
Als jij nou een mooie OP maakt, dan gewoon we die toch gewoon in dit topicquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Nielsch het volgende:
Toch jammer dat de TS nooit meer een mooie OP heeft gemaakt voor dit topic zoals hij wel heeft beloofd te doen. Deze game is toch echt wel een goede OP waard. Misschien een nieuw centraal topic openen mét goede OP.
Ik bedoel inderdaad de bekende Batman bad guys.. Heb liever goed uitgewerkte bad guys dan zoveel mogelijk in één game stoppen. Je vergeet Freeze overigens nog.. Bane zit er in dit deel ook weer in?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bedoel je met bad guys dan de specifiek bekende Batman characters die hun opwachting maken in de game (zoals daar zijn Joker, Penguin, Catwoman, Mad Hatter, Calendar Man, Bane, Scarecrow, Riddler, Viktor Zsasz, Al Ghul, Hugo Strange) of de goons waarmee je moet knokken? In het eerste geval begrijp ik je punt namelijk, maar in het laatst vond ik het best meevallen in deel 1.
Volgens mij wordt het echt een bizar grote game.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:55 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad de bekende Batman bad guys.. Heb liever goed uitgewerkte bad guys dan zoveel mogelijk in één game stoppen. Je vergeet Freeze overigens nog.. Bane zit er in dit deel ook weer in?
Maar Arkham Asylum had er ook al vrij veel en dat was ook erg goed uitgewerkt. En dit deel is nog ff groter ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |