In het eerste deel wel ja.. Beetje kinderachtig Character.. In 2e deel screenshots vind ik haar wel gaaf.. Ik vind het plaatje zoals Beardy plaatste een beetje te kiddy en niet geheel in de setting/feeling van het spel passen (het is iets volwassener/darker in de game)quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:37 schreef m0j0 het volgende:
Inderdaad HQ hebben ze naar de kloten geholpen in deze Batman game..
Je begrijpt me denk ik verkeerd, ben het namelijk helemaal met je eens..quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Beardy het volgende:
Barry het gaat om de stijl .... in game heeft Harley Quinn stereotype grote jetsers en gewoon geen stijl (blauwpaars met rood korset, dat hoort gewoon ZWART met rood te zijn). Natuurlijk is wat realistischer goed, maar daarbij moet je niet de essentie weggooien (dat doen ze met de Joker tenslotte ook niet). Er zijn genoeg slutty karakters te bedenken, er zijn er genoeg in het Batman universum, dus waarom moet nou juist een karakter dat een paar aardig sterke verhaallijnen heeft gehad dan zo trashy worden neergezet? Alleen omdat 't een vrouwelijk karakter is?
Alsof Batman sowieso al niet bang is voor sterke vrouwennee, die houdt het liever met Robin.
Yeah, prima, aangezien ik dit soort games toch niet online zal spelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:52 schreef BarryButsers het volgende:
Overigens word het alleen Singleplayer.. Goede zet IMO.. Wat jullie?
Ik vind deze leuker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Beardy het volgende:
Ik wil alleen maar om één reden een Batman spel;
[ afbeelding ]
Maar dan juist NIET de Harley Quinn zoals die in dat Batman spel zit
[ afbeelding ]
Tof hequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Zojuist Arkham Asylum uitgespeeld. Wow!
Houd dit vervolg zeker in de gaten.
Ik heb een paar bladzijdes gelezen in de laatste issue van de Batman comic en ik vond het er wat artwork betreft goed uit zien. Het verhaal is uiteindelijk natuurlijk afwachten, maar ik verwacht er wel wat vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Gaaf, wil ik wel hebben..lees normaal nooit comics
ik weet niet, doet bij mij wel alle 'hell yeah' belletjes rinkelen. dat pakje in de comics is een beetje.. meh. ook leuk, maar meh.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:37 schreef m0j0 het volgende:
Inderdaad HQ hebben ze naar de kloten geholpen in deze Batman game..
Ik vind het pakje in de comics vaak een beetje kinderachtig. Wat jij hebt met de belletjes heb ik ook wel een beetjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik weet niet, doet bij mij wel alle 'hell yeah' belletjes rinkelen. dat pakje in de comics is een beetje.. meh. ook leuk, maar meh.
oh niet alleen de belletjes, de hele persoonlijkheidquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het pakje in de comics vaak een beetje kinderachtig. Wat jij hebt met de belletjes heb ik ook wel een beetje
Ze heeft wel iets meer evil over haar heen dan in de comics en dat is ook wel leuk. En ze is wel playfull op een zieke manierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
oh niet alleen de belletjes, de hele persoonlijkheid
rrrrrquote:
Ik vind haar gewoon leuk op deze manier.quote:
Mr. B?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:44 schreef Under_Score het volgende:
iedere keer als ze Mr B zegt moet ik aan bioshock denken.
Batsiequote:
Zijn ze ergens te downloaden?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:54 schreef Komakie het volgende:
Een tip voor de liefhebbers.
Vanaf deze maand komt er een strip uit via DC Comics die de verhaallijn vertelt die tussen Arkham Asylum en Arkham City zit. Het gaat om een op zichzelf staande comic die uit 5 afleveringen bestaat.
Leuk voor de heb denk ik zo
Vast wel...quote:
Misschien dat het via een tablet wel lekker lezen is, maar ik heb geen idee, want ik heb geen tablet en ik heb ook geen idee hoe dat werkt met readers enzo...quote:Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vast wel...
Via torrents zijn zo ongeveer alle Batman strips wel te vinden, maar vanaf je beeldscherm lezen vind ik totaal niet zo mooi en doet echt af aan de ervaring. Ik ga ze lekker bestellen
Misschien dat je de hele strip wel in een special edition kunt krijgen bij het spel ofzo?
Er zat een intro bij Batman #709 en het wordt dus uitgebracht door DC.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:05 schreef Under_Score het volgende:
de comics worden wel gewoon uitgebracht dus? mischien dat ik ze bij de plaatselijke comic boer op kan halen
Het nadeel van op de computer lezen vind ik altijd dat je de pagina in resized beeld krijgt en als je hem dan uitklapt past hij niet meer in beeld. Leest niet lekker.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat het via een tablet wel lekker lezen is, maar ik heb geen idee, want ik heb geen tablet en ik heb ook geen idee hoe dat werkt met readers enzo...
Zou misschien wel een reden voor mij zijn om een tablet te overwegen als je vervolgens alle boeken en comics en manga gratis kunt downloaden en op een prima manier erop kunt lezen en opslaan enzo...
Oh heel weinig. Ik ben eigenlijk pas net begonnen met het verzamelen van Batman comics.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel van die comics heb je Komakie? Complete verzameling?
Omdat dat de momenten zijn dat de meeste games verkocht wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef wolfrolf het volgende:
Oh oh jongens. Wat wordt dit een zieke must-have. Waarom komen al die moddervette games zo dicht bij elkaar uitIk wordt straatarm, man.
21-10-11 Arkham City
01-11-11 ICO & SotC
11-11-11 Uncharted 3
01-12-11 The Last Guardian.Mijn arme portemonnee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |