Ik ga ook maar eens een gratis muziekmixertje downloaden van het internet en een deuntje in elkaar flansen. Blijkbaar zit er goud geld in...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Daar kan ie nooit meer dan 1 middagje mee bezig zijn geweest. Wat een eentonige bagger.
maar jij hebt geen vrienden bij de BUMAquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een gratis muziekmixertje downloaden van het internet en een deuntje in elkaar flansen. Blijkbaar zit er goud geld in...
Och, die zullen zo verdomd weinig vrienden hebben, dat ik me daar zonder problemen wel binnen zal kunnen slijmen door te liegen hoe ontzettend nuttig ik hun werk vind...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:37 schreef meth77 het volgende:
[..]
maar jij hebt geen vrienden bij de BUMA
Of eigen muziek van die jostiband van de NOS.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:46 schreef freako het volgende:
Oplossing: geen muziek meer onder deze Teletekstpagina's. Scheelt blijkbaar tonnen per jaar, en niemand merkt het verschil.
eigenlijk helemaal geen gek ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:46 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Of eigen muziek van die jostiband van de NOS.
Die 5 man per nacht die per ongeluk langs tekst tv zappen, voor de goede muziek luistert niemand, gewoon geen muziek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
eigenlijk helemaal geen gek idee
Dan hoeven ze die orkesten niet weg te doen en hebben ze toch weer werk
we betalen er allemaal voor via de belasting tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die 5 man per nacht die per ongeluk langs tekst tv zappen, voor de goede muziek luistert niemand, gewoon geen muziek.
Die componist kun je niks kwalijk nemen, tenzij die ook nog bij de NOS werkt als adviseur TekstTvMuziek. Dat er 2 miljoen aan zoiets uitgegeven wordt is van de gekke, maar de keus is waarschijnlijk gemaakt door iemand die het weinig interesseert onder het motto 'ik betaal er niet voor, het zal wel goed zijn'.
Wat wil je dan, dat mensen iets bedenken en dat de rest van de wereld dat dan maar direct mogen gebruiken voor hun eigen gewin zonder de bedenker te compenseren?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:49 schreef BasEnAad het volgende:
Het auteursrecht stamt uit de steentijd
Jup.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:59 schreef Basp1 het volgende:
Wanneer de tv- netten in de nacht gewoon het radio 1 , 2 of 3 geluid zouden gebruiken moet hier dan dubbel voor betaald worden omdat het door een ander medium wordt uigezonden?
Sinds wanneer zou dit soort misbruik bestraft worden hier in NL!? Gaat niet gebeuren. Hoogstens een 'foei, dat was niet zo handig', en 'niet meer doen he!?' ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:25 schreef Boldface het volgende:
Dit riekt naar misbruik en het is te hopen dat het bestraft wordt. Geen hond die 's nachts naar Tekst TV kijkt en in plaats van dat gejengel op de achtergrond zouden ze ook gewoon radio 1 kunnen uitzenden, waarop nieuws (en 's nachts wat muziek) is te horen.
Ga er maar vanuit dat je voor alles wat je met muziek doet moet betalen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef michaelmoore het volgende:
Ik zou wel willen weten of hij geld moet betalen voor het laten uitzenden van zijn muziek en aan wie
Je zal er haast iets van gaan denken, hoe belastinggeld weggesluisd wordtquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef Red_85 het volgende:
![]()
2mln voor een drabber terwijl ze een eigen orkest hebben.
Gatverdammequote:Pikant detail is dat Gulmans voor Buma/Stemra de software ontwierp waarmee automatisch wordt herkend welke artiest recht heeft op vergoeding.
zeg dat welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |