Op bord? Dat is nog heel netjes! De mijne spuugde de botjes e.d. op tafel...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan de Chinezen denken, waar ik in Indiana mee samenwerkte. Dat smakte er maar op los, en spuugde ook zonder gene van alles terug op het bord.
tegen een vreemde kan dat hier dus niet...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:31 schreef Tanin het volgende:
Ik vind het verplicht vousvoyeren overigens onzin, JE kunt prima beleefd zijn terwijl je tutoyeerd.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef Tanin het volgende:
[..]
Op bord? Dat is nog heel netjes! De mijne spuugde de botjes e.d. op tafel...
Nee ok, maar in Nederland wel. Wat niet betekend dat ik altijd maar tutoyeer, ik schat de situatie gewoon in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:33 schreef Prego het volgende:
[..]
tegen een vreemde kan dat hier dus niet...
Dit ja. Hoezo winkels dicht op zondag?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef Greci het volgende:
Nog iets dat er is ingeslopen; de gewenning aan de 24-uurs economie. Ik sta er dus nooit meer bij stil wanneer ik iets moet kopen of de winkels wel open zijn. De Wal-Mart (ja ja, de gevreesde Wallyworld, ik ben een arme student oké) is toch wel open om 4 uur 's nachts.
Dat zal een verlaten en eenzaam sub-sub-forum worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:34 schreef qwerty_x het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we een filter moeten zetten op KAA voor al die kaaskoppen uit dat hoge koude noorden; die Scandinaviers met hun rare taaltjes & gewoontes kapen zowat alle topics hiero !!
Hier hebben we niet eens een formele term voor 'jij'. Engels is dat ook een erg makkelijke taal vergeleken met zelfs Nederlands.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:33 schreef Prego het volgende:
[..]
tegen een vreemde kan dat hier dus niet...
Engels makkelijk? Ik zou zeggen, probeer eens dit gedicht hardop voor te lezen. Ben benieuwd of je Engels dan nog steeds makkelijker dan Nederlands vindt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:24 schreef Individual het volgende:
[..]
Hier hebben we niet eens een formele term voor 'jij'. Engels is dat ook een erg makkelijke taal vergeleken met zelfs Nederlands.
Haha ja ik ken het gedicht. Uitspraak is niet altijd even consistent idd. Ik woon net ten zuiden van de Docklands en daar zie je 'quay'.. Klinkt absoluut niet als 'quarry' maar als 'key'. Tja, moet je maar net weten.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Engels makkelijk? Ik zou zeggen, probeer eens dit gedicht hardop voor te lezen. Ben benieuwd of je Engels dan nog steeds makkelijker dan Nederlands vindt.
1 taart maar? Dan ben je nog niet helemaal geintegreerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef KarinJ. het volgende:
Ik "klem"nu bekenden i.p.v. 3 zoenen te geven.Klemmen is een soort houdgreep
Ik ben veel relaxter geworden, dat merk ik vooral als ik in Nederland ben.
Schoenen uit bij de deur
Een hele taart op tafel i.p.v. voor ieder een stukje.
Ik bedank veel meer, voor vandaag of voor de avond die je samen hebt doorgebracht.
Oops dat is een typo..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Jij hebt het echt moelijk met die tussen-n he?
Volgens die regel moet het dus een pankoek zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Oops dat is een typo..![]()
Bij pannekoeken is die tussen-n onzin. Mijn pannekoeken worden gebakken in 1 pan. De mensen van het groene boekje gebruiken zeker 1 pan voor de ene kant en een andere pan voor de andere kant?
Mijn vader (heb zelfs in zijn klas gezeten) heeft het me nooit zo geleerd en is het er ook niet mee eens. Dat hij er zo passioneel mee was had ik niet verwacht trouwens.
Ok je hebt gelijk, maar ik ben het er nog steeds niet mee eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens die regel moet het dus een pankoek zijn
Anders is het een koek met pech.
Tis in het engels ook een pancake.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef wonderer het volgende:
Volgens die regel moet het dus een pankoek zijn
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef Individual het volgende:
De mensen van het groene boekje gebruiken zeker 1 pan voor de ene kant en een andere pan voor de andere kant?
Joh, echt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis in het engels ook een pancake.
of pannenkoeken natuurlijk...quote:Op [url=hottp://forum.fok.nl/topic/1608227/2/50#94253109]donderdag 17 maart 2011 19:59[/url] schreef Jagärtrut het volgende:
Hmmm, pannekoeken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |