Ik denk over de hint die ze hebben gewonnen omtrent Lauraquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:48 schreef Stranger het volgende:
Over wie hebben Monique en Karim het?
over laura over de clue die ze gehad hebben een gouden horlogequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:48 schreef Stranger het volgende:
Over wie hebben Monique en Karim het?
Commentaren op Streams.quote:
Een Olympisch gouden tip.quote:
Ik hou van iets groter...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer.![]()
Iets voor jouw? Nee toch?
Dus het is een fake gouden horloge dan of zo? Anders snap ik de hint naar haar geheim niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk over de hint die ze hebben gewonnen omtrent Laura
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef Greys het volgende:
De dames denken dat Maik de zoon van Marijke Helwegen is?
Ik snap hem ook niet,quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus het is een fake gouden horloge dan of zo? Anders snap ik de hint naar haar geheim niet?
Gouden horloge verwijst vast naar de miljonair.quote:
Hij is wel aangekomen hequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tja....![]()
http://www.malemodel.nl/n(...)23.jpg&nr=3&groot=ja
Lol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hou van iets groter...En van iets actiever
Ik had een romance met olympisch goudquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef Bartjebart het volgende:
Anders snap ik de hint naar haar geheim niet?
die moest philip gebruiken (misbruiken ) koffie pakken , voeten masseren , schoenen poetsen enz en philip heeft de missie omdat allemaal te doen voor haarquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:52 schreef Refurb het volgende:
Btw, even niet gevolgd. Welke geheime missie heeft Sofia?
Dacht ik ook aan, maar iedereen hier heeft het over dat 'ie bij Laura hoort?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:54 schreef diditje64 het volgende:
zou het gouden horloge niet op een miljonair slaan?
Edit je was me voor
Ah oke, dus Philip weet het.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
die moest philip gebruiken (misbruiken ) koffie pakken , voeten masseren , schoenen poetsen enz en philip heeft de missie omdat allemaal te doen voor haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |