dramatisch kutnummerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Ah ja, same here.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet echt eens stoppen met vertrouwen te hebben in bepaalde mensen
Sup?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet echt eens stoppen met vertrouwen te hebben in bepaalde mensen
ik probeer tenminste nog iets origineels te verzinnenquote:
Iets met fool, once en twice enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach soms zijn er mensen die je keer op keer blijven teleurstellen en elke keer hoop je dat ze t dit keer beter gaan doen, tevergeefs uiteraard
ja idd, op zich een heel goeie eigenschap om altijd uit te gaan van t goeie in mensen, maar je gaat er wel wat vaker mee op je bekquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach soms zijn er mensen die je keer op keer blijven teleurstellen en elke keer hoop je dat ze t dit keer beter gaan doen, tevergeefs uiteraard
ja maar een stuk of euhm wat zal t inmiddels zijn 10 keer bij eenzelfde persoon, dan is het misschien tijd de "vriendschap" los te laten en dat vind ik gewoon moeilijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, op zich een heel goeie eigenschap om altijd uit te gaan van t goeie in mensen, maar je gaat er wel wat vaker mee op je bek
Als je er zelf mee gaat zitten, loslaten. Dan willen ze niet veranderen en heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee. En wat LDG al zegt het hoeft niet per se een slecht eigenschap te zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
zie boven je ;Pquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je er zelf mee gaat zitten, loslaten. Dan willen ze niet veranderen en heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee. En wat LDG al zegt het hoeft niet per se een slecht eigenschap te zijn
En al is die band echt sterk genoeg dan komt dat uiteindelijk echt wel weer goed.
Sterkte, t is moeilijk, maar wel zo goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar een stuk of euhm wat zal t inmiddels zijn 10 keer bij eenzelfde persoon, dan is het misschien tijd de "vriendschap" los te laten en dat vind ik gewoon moeilijk
Als je al aan het twijfelen bent dan zit het sowieso niet echt goed denk ik. Of scheef.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterkte, t is moeilijk, maar wel zo goed.
Klopt, maar maakt het niet makkelijker. Zeker als het een bang is die lang terug gaat, is het moeilijk die te verbreken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je al aan het twijfelen bent dan zit het sowieso niet echt goed denk ik. Of scheef.
iets wat ik altijd met haar kijkquote:
HIMYM?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets wat ik altijd met haar kijk
Nee, die heb ik al gezien, zij ook volgens mij, ze zei er iig iets over vanmiddagquote:
Al mijn series komen automatisch op mn PC, zag alleen ineens dat mn verbinding flink gebruikt werd en dat is vrij zeldzaam hier, maar dat was er dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HIMYM?daar was iig nieuwe ep van vandaag
het zit ook niet goed, er is geen oprechte interesse in mij, in wat ik doe, t komt van 1 kant, afkappen is t beste maar t lukt me niet ;{quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je al aan het twijfelen bent dan zit het sowieso niet echt goed denk ik. Of scheef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |