Door de bank genomen zijn ze in ieder geval niet al te nozel. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:07 schreef Johnny_Arcade het volgende:
komt ie weer met dat vmbo'ers dom zijn, heb 't al vaak genoeg gehoord
Ik ben een krasser?quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:07 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Op die plek heeft Guido er dus ook 1, maar vlak daar naast nog 1.
ja weet niet mij is verteld dat littekens ook spannend kunnen zijn ik heb ook littekens dus die ene kan spannend overkomen ,en nu heb ik die foto niet gezien, maar die kleine naast die grote is hoogst waarchijnlijk een litteken van een drain geweest en die is niet zo spannend misschienquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:06 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel beide littekens weggeschopt en niet slechts 1.
Leuk hè, dat speculeren
Ik denk eigenlijk dat hij ze iets probeert aan te praten over wat zijn geheim zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido: "ik heb een dikke reet"
Sharon: "daar houden vrouwen van"
Servio: "mannen ook"
Sharon: "hoor je dat. je kan beide kanten op"
Guido: "misschien doe ik dat ook wel "
Ik heb het niet voorbij horen komen (maar ben ondertussen ook andere dingen aan het doen).quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Of was dit net niet op de streams? Ik kopieer het van iemand anders.![]()
Dat idee heb ik ook, vooral na dat gedoe over hoogbegaafdheid, waar hij meteen de mist mee in ging.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:12 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij ze iets probeert aan te praten over wat zijn geheim zou kunnen zijn.
Zo komt het een beetje op mij over. Vage antwoorden geven enzo.
Dat is wel het meest 'nette' waar ze om bekend staatquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:13 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen hoor maar dat meisje met dat zwarte haar en die pony die is weleens te zien op die seksadvertentiereclames op net 5 of veronica oid. (hoogstwaarschijnlijk is dit al bekent maargoed, nog maar een keer dan)
Maar dat is pas toch verbodenquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:13 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen hoor maar dat meisje met dat zwarte haar en die pony die is weleens te zien op die seksadvertentiereclames op net 5 of veronica oid. (hoogstwaarschijnlijk is dit al bekent maargoed, nog maar een keer dan)
Jawel, ik hoorde het op de streams.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Of was dit net niet op de streams? Ik kopieer het van iemand anders.![]()
Ja, dat heb ik wel gehoord, dat er iemand zei dat mannen ook op dikke mannenkonten valt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb het niet voorbij horen komen (maar ben ondertussen ook andere dingen aan het doen).
Mss heeft hij die moedervlek verwijderd dan....en..is dat extra litteken nieuw of...quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jawel, ik hoorde het op de streams.
ff over die foto's nog, gaat ver ik weet het, maar als je naar z'n oren kijkt op de streams/caps en op die foto's van die site, zie je op beide zo'n deukje in z'n oren
Ja idd, ik vind het ook walgelijkquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:01 schreef PC eend het volgende:
Jullie worden hier al net zo para als in het huis
Ik hou ook wel van een goeie kont!quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gehoord, dat er iemand zei dat mannen ook op dikke mannenkonten valt.
Werkt goed? Je hebt toch wel die irritante reklame uitgezet hé?quote:
nee heb om de 5 minuten reclamequote:Op woensdag 16 februari 2011 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werkt goed? Je hebt toch wel die irritante reklame uitgezet hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |