En die heeft zeker ook een litteken op zijn buik toevalligquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:49 schreef Krambo het volgende:
De broer van Guido is model vertelt hij net. Misschien is hij dat van die foto;s?
Ik word steeds meer Guido-fanquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ondanks alles blijf ik wel Guidofan.
Slapen, morgen eens niet om 14:30 beginnen, ik heb het er moelijk mee, het kijkt zo lekker weg.
Veel plezier nog allemaal.
Ach ja. Zwemmen op zich niet natuurlijk. 'T is meer het moment dat 'ie dat doet ofzo. En hoewel ik 'm leuk vind voor 't programma vind ik 't nogal een irritante kerel. Daar zal 't vast aan liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sinds wanneer is zwemmen een tv-momentje?Heerlijk ff 's avonds zwemmen! en als er toch nergens warm water is, kun je maar het beste de grootste badkuip pakken!
Ieder zijn meugquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het lopen wel, de struikelpartijen daarbij zijn dan weer een beetje jammer.
Ik speculeer ook maar wat hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En die heeft zeker ook een litteken op zijn buik toevallig
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die Valentino heeft 1 litteken en Guido volgens mij 2 vlak bij elkaar. Verder heeft Valentino een moedervlek op zijn linker wang en Guido niet. Dus er zijn wat hele kleine dingetjes die niet kloppen. Toch denk ik ook wel dat Guido Valentino is, maar ben niet voor 100% zeker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik speculeer ook maar wat hoor![]()
Dus jullie zijn er zeker van dat het Guido is op de foto's?
Ik val ervan, maar dat is offtopicquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
JIj valt op de struikelpartijen? (Zij ook, soms... denk ik)
Die moedervlek zal wel geretoucheerd zijn denk ik? Denk wel dat 't 'm is hoor. Guido beschreef zijn "broer" net. Hij leek op Maik maar dan niet zo breed en droger (?). Als ie nou gezegd had dat ie een tweelingbroer had, was ik misschien nog gaan twijfelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Die Valentino heeft 1 litteken en Guido volgens mij 2 vlak bij elkaar. Verder heeft Valentino een moedervlek op zijn linker wang en Guido niet. Dus er zijn wat hele kleine dingetjes die niet kloppen. Toch denk ik ook wel dat Guido Valentino is, maar ben niet voor 100% zeker.
Dan moet Guido in het huis dus geretoucheerd zijn, want hij is het die de moedervlek mist. Niet de 'Guido' op de erotische foto's.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die moedervlek zal wel geretoucheerd zijn denk ik? Denk wel dat 't 'm is hoor. Guido beschreef zijn "broer" net. Hij leek op Maik maar dan niet zo breed en droger (?). Als ie nou gezegd had dat ie een tweelingbroer had, was ik misschien nog gaan twijfelen.
Tweelingbroer dan toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Die Valentino heeft 1 litteken en Guido volgens mij 2 vlak bij elkaar. Verder heeft Valentino een moedervlek op zijn linker wang en Guido niet. Dus er zijn wat hele kleine dingetjes die niet kloppen. Toch denk ik ook wel dat Guido Valentino is, maar ben niet voor 100% zeker.
Oh haha dan hebben ze 'm erbij geshoptquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dan moet Guido in het huis dus geretoucheerd zijn, want hij is het die de moedervlek mist. Niet de 'Guido' op de erotische foto's.
Lijkt me niet. Misschien is het gewoon iemand die erg op Guido lijkt.quote:
Misschien is er nog wel een extra geheim geheimquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat dat niet één van de geheimen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |