Dat is wel het meest 'nette' waar ze om bekend staatquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:13 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen hoor maar dat meisje met dat zwarte haar en die pony die is weleens te zien op die seksadvertentiereclames op net 5 of veronica oid. (hoogstwaarschijnlijk is dit al bekent maargoed, nog maar een keer dan)
Maar dat is pas toch verbodenquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:13 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen hoor maar dat meisje met dat zwarte haar en die pony die is weleens te zien op die seksadvertentiereclames op net 5 of veronica oid. (hoogstwaarschijnlijk is dit al bekent maargoed, nog maar een keer dan)
Jawel, ik hoorde het op de streams.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido: "ik heb een dikke reet"
Sharon: "daar houden vrouwen van"
Servio: "mannen ook"
Sharon: "hoor je dat. je kan beide kanten op"
Guido: "misschien doe ik dat ook wel "
Of was dit net niet op de streams? Ik kopieer het van iemand anders.![]()
Ja, dat heb ik wel gehoord, dat er iemand zei dat mannen ook op dikke mannenkonten valt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb het niet voorbij horen komen (maar ben ondertussen ook andere dingen aan het doen).
Mss heeft hij die moedervlek verwijderd dan....en..is dat extra litteken nieuw of...quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jawel, ik hoorde het op de streams.
ff over die foto's nog, gaat ver ik weet het, maar als je naar z'n oren kijkt op de streams/caps en op die foto's van die site, zie je op beide zo'n deukje in z'n oren
Ja idd, ik vind het ook walgelijkquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:01 schreef PC eend het volgende:
Jullie worden hier al net zo para als in het huis
Ik hou ook wel van een goeie kont!quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gehoord, dat er iemand zei dat mannen ook op dikke mannenkonten valt.
Werkt goed? Je hebt toch wel die irritante reklame uitgezet hé?quote:
nee heb om de 5 minuten reclamequote:Op woensdag 16 februari 2011 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werkt goed? Je hebt toch wel die irritante reklame uitgezet hé?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:29 schreef Secretstory het volgende:
dat was het weer voor mij voor vandaag, welterusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |