Het houdt een keertje op inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuk voor ze dat ze weer 2 seizoenen krijgen, maar qua verhaallijnen zijn ze de serie al aardig aan het uitputten.
Eens! Maar ik zou ook wel willen dat de moeder voor de finale wordt geintroduceerd, dat je ook ziet hoe zij in de groep valt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed nieuws! Een van de leukste comedy's ; zelfs als de onthulling wat langer duurt. Boeit mij vrij weinig eigenlijk. Serie is misschien begonnen met de hoofdvraag wie de moeder zou worden maar ondertussen kijk ik toch vooral om de vriendengroep..
Precies. We zullen gewoon moeten afwachten wanneer de moeder wordt geïntroduceerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:19 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien vertelt hij het laatste seizoen wel door over de tijd na de ontmoeting. Dus het daten, zijn aanzoek, de bruiloft en tot slot ouders worden.
Denk het welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Precies. We zullen gewoon moeten afwachten wanneer de moeder wordt geïntroduceerd.
Ik had overigens verwacht dat het 7 seizoen zou worden in totaal maar nu wordt het dus zeker 8 seizoenen. Zou dat extra seizoen te maken kunnen hebben dat Two and a half men misschien stopt en CBS dus wel goed draaiende serie (naast TBBT) extra lang wil behouden?
>< ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Victoria >< Robin > Norah >< Zoey
Oftewel, Victoria en Robin ownen Norah en Zoey... Al is Zoey wel cute.
Mooie aflevering weerWat een slaps kreeg Barney te verduren
You got me. Awesome. Understanding-five!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:37 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Moet denk een = teken zijn. Is gelijk aan
Er stond overigens ook nog een uitleg onder die opsomming met die ><quote:
Mijn excuses in dat gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Tegan het volgende:
>< is geen algemeen bekende operator.
<> wel.
quote:[b] Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef MaxC het volgende:[/b
Ik kijk nog elke week uit naar iedere nieuwe aflevering
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef MaxC het volgende:
Ik kijk nog elke week uit naar nieuwe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op zondag 6 maart 2011 04:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Punchey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Dat denkt iedereen, maar dat lijkt me wel vroeg... Zou dan aan het eind van dit seizoen al moeten zijn.quote:
Dat was de reden dat het verhaal begon bij de ontmoeting tussen Ted en Robin.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, maar dat lijkt me wel vroeg... Zou dan aan het eind van dit seizoen al moeten zijn.
Ik denk eerder dat Robin en Don weer bij elkaar komen (Had ooit gehoord dat in een aflevering was gezegd dat Don uiteindelijk de man wordt waarmee Robin zou trouwen) en dat Ted als best man op haar trouwerij the mother ontmoet.
Heeft Ted ook niet ooit gezegd dat hij de mother niet had ontmoet als hij Robin niet had ontmoet?
Dit -0-!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef MaxC het volgende:
Dan stoppen de klagers toch met kijken en kijken ze alleen nog maar de finale, als je persé wilt weten wie de moeder is?![]()
Ik kijk nog elke week uit naar nieuwe aflevering
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef HIMYMBlog het volgende:
Volgende aflevering wordt pas 21 maart uitgezonden in Amerika. Dus helaas weer 3 weken wachten op de volgende aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |