hoezo? ik weet nu wel dat ik tóch verder met hem wil. Maar om dat nu via een sms te zeggen twijfel ik nog aan, of dat spannend is of misschien te wanhopig.. i dont know.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hm, zag pas vrijwel een identiek topic. Weet je het nu nóg niet?
Jongens vinden dat prachtig. Of je moet teringlelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
hoezo? ik weet nu wel dat ik tóch verder met hem wil. Maar om dat nu via een sms te zeggen twijfel ik nog aan, of dat spannend is of misschien te wanhopig.. i dont know.
Oei TS, ik zie dat je vader hier ook post. Ik ken jou niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef deelnemer het volgende:
Ben je betoetert. Je wacht maar een paar dagen. En alleen zoenen.
dat is een leuk en geil smsje, maar wel raar om te sturen lijkt me. Misschien denkt hij dan wel dat ik een horny freak benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Lysdexie het volgende:
'k Mis je, lig alleen in bed, deur op slot. Gurende wind onder de deur door, het maakt mij warm. Heb harde tepels van de kou. Mis je warmte, badboy. xx Egel.
Je wilt toch batsen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
dat is een leuk en geil smsje, maar wel raar om te sturen lijkt me. Misschien denkt hij dan wel dat ik een horny freak ben
okquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef deelnemer het volgende:
Ben je betoetert. Je wacht maar een paar dagen. En alleen zoenen.
ik wil het niet op zo'n directe manier zeggen, dat hoort een meisje niet te doen.. en dat is ook niet aantrekkelijk voor een meisjequote:
Conssesie, als het blijft bij zoenen, mag je een duidelijk hint sturen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
okmaar dan is het zo saai voor hem.. ik heb het al best uitgesteld..
Dus beter wachten tot ik hem zie/spreek?
ze vinden het prachtig, maar wat als hij niks terugstuurt"?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jongens vinden dat prachtig. Of je moet teringlelijk zijn.
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ik wil het niet op zo'n directe manier zeggen, dat hoort een meisje niet te doen.. en dat is ook niet aantrekkelijk voor een meisje(lijkt me).
wat bedoel je met consessie? eerst zoenen en de volgende keer pas met hem naar bed? Maar dan duurt het zo lang.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Conssesie, als het blijft bij zoenen, mag je een duidelijk hint sturen.
Als het gladde jongen is, zo'n goocheme druif, zie er dan geheel van af.
batsen, is dat fok taal voor neuken of seks hebben?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik denk dat de meeste jongens het niet erg vinden als meiden wat vaker 'ik wil batsen' zeggen.
Ben je toevallig een beetje erg onzeker? Stuur nou maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ze vinden het prachtig, maar wat als hij niks terugstuurt"?![]()
en hij vindt me niet lelijk want hij wilde met me naar bed (maar ik wou steeds nog niet).
Dus goed idee om een smsje te sturen of niet?
wat is het ergst dat er kan gebeuren als ik het stuur? misschien schaam ik me er later voor ofzo... of bleek het te direct te zijn... JA ik ben best onzekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ben je toevallig een beetje erg onzeker? Stuur nou maar.
In het ergste geval ga je dan op zoek naar iemand anders. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen, maar goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat is het ergst dat er kan gebeuren als ik het stuur? misschien schaam ik me er later voor ofzo... of bleek het te direct te zijn... JA ik ben best onzeker
maar dan snapt hij de hint niet.. ik ben er juist eindelijk klaar voor. Maar ja, hier zat ik ook al aan te denken. of gewoon niks sturen en we zien wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef ReVamp_ het volgende:
Beter een smsje sturen om wat af te spreken,, daarna kun je batsen?
Simpel. Hoe is hij in de groep. Is het een praatjesmakers? Heeft veel bravour en kapsjones.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat bedoel je met consessie? eerst zoenen en de volgende keer pas met hem naar bed? Maar dan duurt het zo lang.
En hoe weet ik op dat moment nou of het een gladde jongen is?
Je wist zelf het antwoord al.quote:Thanks voor je antwoorden steeds weer, trouwens, deelnemer![]()
ik heb veel aan je advies, ook in andere topics!
hoezo kun je je niet voorstellen? Sommige jongens zijn heel onverschillig en doen dingen alleen als het hun uitkomt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
In het ergste geval ga je dan op zoek naar iemand anders. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen, maar goed.
Een bootycall zomaar afslaan? Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
hoezo kun je je niet voorstellen? Sommige jongens zijn heel onverschillig en doen dingen alleen als het hun uitkomt...
dus? ik ben geen 15 meer hoor. ik heb gewoon slechte tongzoen ervaringen gehad en ben onzeker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef deadly_kiss het volgende:
Vd week had je een topic waarin je zei dat je niet weet hoe je moet tongzoenen wtf....
ja, tenzij hij heel ergens anders is of andere plannen heeft. En dan ga ik me weer afgewezen voelen, totdat hij merkt dat ik hem weer negeer en hij eens tijd en zin heeft en dan weer achter mij aan komt.. Mensen willen altijd hebben wat ze niet lijken te kunnen krijgen.... dus ik weet niet of het goed is om me als "booty call" aan te bieden. Ook al wil ik best.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een bootycall zomaar afslaan? Nee.
waarom?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een afknapper trouwens, dit topic.
Nu ik je posts nog eens goed doorlees denk ik toch dat hij je inderdaad zal afslaan. Als hij tenminste even slim is als ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ja, tenzij hij heel ergens anders is of andere plannen heeft. En dan ga ik me weer afgewezen voelen, totdat hij merkt dat ik hem weer negeer en hij eens tijd en zin heeft en dan weer achter mij aan komt.. Mensen willen altijd hebben wat ze niet lijken te kunnen krijgen.... dus ik weet niet of het goed is om me als "booty call" aan te bieden. Ook al wil ik best.
leg eens uit dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nu ik je posts nog eens goed doorlees denk ik toch dat hij je inderdaad zal afslaan. Als hij tenminste even slim is als ik.
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Steeds die irritante vragen waar je jezelf weer extra onzeker maakt, bah.
daarom stel ik ze ook hier. Ja, het is ook irritant, sorry.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Steeds die irritante vragen waar je jezelf weer extra onzeker maakt, bah.
Als ie nee zegt, valt mijn wereldbeeld in duigen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
hoezo kun je je niet voorstellen? Sommige jongens zijn heel onverschillig en doen dingen alleen als het hun uitkomt...
Zie het zo: zonder in actie te komen krijg je natuurlijk helemaal niet waar je zit te wachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
daarom stel ik ze ook hier. Ja, het is ook irritant, sorry.
Dat je met deze smstekst de rest van het topic niet meer nodig hebt.quote:
hij stuurt nooit xxx. Maar ik snap wat je bedoelt..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Bot en niet de bedoeling.
Meer in de trant:
Ik wil echte kusjes ipv xxx
okquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Tamashii het volgende:
Hooo meisje, nee niet via sms zoiets sturen. Laat je niet gekmaken en sms niet. Wellicht kun je hem bellen met de vraag of hij met je wilt praten cq afspreken.
Wel zo direct.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Bot en niet de bedoeling.
Meer in de trant:
Ik wil echte kusjes ipv xxx
Is hij zeker weten de ware? En dat zeg je sowieso niet via sms.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
okmaar waarom niet sturen, om welke redenen niet?
hij is de ware zeker weten niet....quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is hij zeker weten de ware? En dat zeg je sowieso niet via sms.
ik vraag me gewoon af hoe hij gaat reageren,wat hij erover voelt en denkt als hij zoiets krijgt... het is best raar om te versturen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wel zo direct.
Mannen begrijpen "hints" niet zo.
ik wil niet alleen met hem naar bed om hem te pleasen... ook omdat ik er zelf plezier aan wil beleven. En makkelijk ben ik niet geweest,ik ben steeds juist degene geweest die heeft geweigerd...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Je bent zo onzeker dat je alleen maar met hem naar bed wil om hem te pleasen. Hij wil jou niet, jij kan dat niet aan en biedt jezelf maar gewoon aan hem aan. Waarom wil je dat? Je krijgt er alleen maar spijt van en hij lacht jou achter je rug om vierkant uit want het wordt hem wel heel makkelijk gemaakt.
Het punt is veel meer dat je zelf bepaald wat je doet. Dat betekent automatisch dat je niet over je heen laat lopen. Maar dan heb je ook de vrijheid te doen wat je wilt. Als je SMS-en spannend vindt dan doe je dat. Wil je het niet, dan niet. Wat iedereen ook zegt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
okmaar waarom niet sturen, om welke redenen niet?
okquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het punt is veel meer dat je zelf bepaald wat je doet. Dat betekent automatisch dat je niet over je heen laat lopen. Maar dan heb je ook de vrijheid te doen wat je wilt. Als je SMS-en spannend vindt dan doe je dat. Wil je het niet, dan niet. Wat iedereen ook zegt.
Kortom: Je kunt doen wat je wilt ats je ook echt niet doet wat je niet wilt.
That's all in the game.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
okik wil me er achteraf niet kut over voelen... dat is het een beetje
Maar als ik een leuke avond heb,waaom niet? Dilemma is dat ik niet in de toekomst kan kijken, of het wel leuk zal eindigen.
Je stelt gewoon een vraag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ik vraag me gewoon af hoe hij gaat reageren,wat hij erover voelt en denkt als hij zoiets krijgt... het is best raar om te versturen.
en als hij nu niet negatief, niet positief maar niet antwoordt en ik pas meer weet als ik hem weer zie? dan zit ik al die tijd in spanning. (ik kom hem binnenkort zeker weer tegen)quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je stelt gewoon een vraag.
Als hij positief antwoord heb je je doel bereikt.
Als hij negatief antwoord kun je er altijd een grap over maken. Alsof je het niet serieus bedoelt had.
Succes en laat nog maar even weten hoe het afloopt.
Daarom is het ook spannend om te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
en als hij nu niet negatief, niet positief maar niet antwoordt en ik pas meer weet als ik hem weer zie? dan zit ik al die tijd in spanning. (ik kom hem binnenkort zeker weer tegen)
wat als hij niet reageert per sms maar zoiets heeft van: Die zie ik dan wel weer, ze wil me toch wel.... wat bekent dat dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daarom is het ook spannend om te doen.
Dan weet je het als je hem weer tegenkomt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:17 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
en als hij nu niet negatief, niet positief maar niet antwoordt en ik pas meer weet als ik hem weer zie? dan zit ik al die tijd in spanning. (ik kom hem binnenkort zeker weer tegen)
Je ontwijkt de vraag of je alleen gaat zoenen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:20 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat als hij niet reageert per sms maar zoiets heeft van: Die zie ik dan wel weer, ze wil me toch wel.... wat bekent dat dan?
(daar zou ik me persoonlijk al een beetje kut over voelen, omdat hij meestal niet vaak reageert en ik smsjes ook best beu ben, maar dit smsje is veel spannender, dus misschien kan het dan juist wel
ik ga zoenen, maar ik weet nog niet hoe ver ik zal gaan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag of je alleen gaat zoenen.
Voor iemand die onervaren is wel lijkt me...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef Egeltje92 het volgende:
komt het raar over om een smsje te sturen dat je geil bent en met hem naar bed wilt?
@Leandra, ik had de boot afgehouden omdat ik nog onervaren ben.
Ik zou het zonde vinden als je het niet in stapjes doet. Leer eerst zoenen, wie leidend is en dat afwisselen enzo. Is leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ik ga zoenen, maar ik weet nog niet hoe ver ik zal gaan...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:20 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat als hij niet reageert per sms maar zoiets heeft van: Die zie ik dan wel weer, ze wil me toch wel.... wat bekent dat dan?
(daar zou ik me persoonlijk al een beetje kut over voelen, omdat hij meestal niet vaak reageert en ik smsjes ook best beu ben, maar dit smsje is veel spannender, dus misschien kan het dan juist wel
Hmmz... lees ik hier nou uit dat je hem eigenlijk vooral probeert uit te dagen op je SMSjes te reageren, of beter gezegd: je aandacht te geven?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ik ga zoenen, maar ik weet nog niet hoe ver ik zal gaan...
zou best kunnen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Hmmz... lees ik hier nou uit dat je hem eigenlijk vooral probeert uit te dagen op je SMSjes te reageren, of beter gezegd: je aandacht te geven?
Dan niet doen, zeker niet als je hem echt leuk vindt en hem als potentiële verkering ziet.quote:
wat moet ik dan doen ipv die sms?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als gewoon aandacht voldoende is, dan moet je het niet doen.
ohquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef deelnemer het volgende:
Je moet echt eens een assertiviteitstraining gaan doen Egeltje.
Kan in heel veel plaatsen. Type maar 'assertiviteitstraining' in op Google. Kan waarschijnlijk bij de uni.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ohzou dat helpen?
en waar kun je dat doen?
omdat ik op dit moment geen relatie wil, misschien wil ik het wel, maar ik heb er geen tijd voor...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Leandra het volgende:
Je wilt meer met hem, maar als relatiemateriaal is hij afgeschreven?
Al die jaren je maagdelijkheid bewaard, en dat nu ineens willen verliezen aan iemand waarmee je geen verkering wilt?
Doe jezelf een lol, en zorg dat die eerste keer met iemand is op wie je radeloos verliefd bent, en die dat ook op jou is.
Dat je te weing aandacht krijgt, verbaast me niet. Je bent heel onzeker, loopt voortdurend te mitsen en te maren, weet nooit wat je wilt, en dat is lastig voor anderen. Als je gewoon botweg doet wat jij wilt en je niks aantrekt van anderen wordt je zoveel leuker. De meeste mensen niet, maar in jou geval zou een verbetering zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat moet ik dan doen ipv die sms?
"bewijzen dat ik wel geil kan zijn"" is onzin. Dat ben je of niet.quote:Het is ookdat ik zo onwijs blij was dat het me eindelijk was gelukt mezelf min of meer te ontmaagden terwijl ik hiervoor nogal bang was (voor pijn) en ik mezelf wil bewijzen dat ik wel geil kan zijn om het zo maar te zeggen (hiervoor was ik altijd op slot bij hem, onzeker, etc.) en ik wil gewoon ook verder met hem op sexueel gebied.
Dat gaat hem niet worden.quote:Qua relatiemateriaal is hij echt afgeschreven hoor. Dat gaat nooit wat worden! Ik denk ook wel dat hij het dom vindt als ik achter hem aan loop, maar hoe meer hij me negeert, hoe meer ik denk van* shit, eigenlijk wil ik hem wel.
misschien zag hij me ook als een neukertjeiksnap dan ook niet dat hij terugkwam toen hij al wist dat ik maagd was. Maar we zien elkaar ook altijd *s nachts, dus het zou bestkunnen dat ik alleen een neukertje voor hemben, ook al ontkent hij dat...
dus sturen of niet sturen die sms? Ik twijfel teveel aan mezelf, en ook aan wat ik nu eigenlijk wil. Ik heb gemengde gevoelens, ik wil met hem naar bed, ik wil ook aandacht, ik wil ook zelfrespect behouden, ik ben bang voor spijt achteraf, ik wil ook gewoon schijt kunnen hebben, maar toch twijfel ik teveel aan wat anderen van mij zouden vinden. Ja, ik wil met hem naar bed, maar wat als er iets fout gaat of het achteraf toch niet zo slim was? Dan heb ik iig gedaan wat ik dacht te willen... maar ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat je te weing aandacht krijgt, verbaast me niet. Je bent heel onzeker, loopt voortdurend te mitsen en te maren, weet nooit wat je wilt, en dat is lastig voor anderen. Als je gewoon botweg doet wat jij wilt en je niks aantrekt van anderen wordt je zoveel leuker. De meeste mensen niet, maar in jou geval zou een verbetering zijn.
[..]
"bewijzen dat ik wel geil kan zijn"" is onzin. Dat ben je of niet.
[..]
Dat gat hem niet worden.
Nee. Het is heel simpel. Je ziet hem gewoon regelmatig. En voor de oefening sta je open voor zoenen. Punt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
dus sturen of niet sturen die sms?
Ik wil met hem naar bed (alleen zoenen),quote:Ik twijfel teveel aan mezelf, en ook aan wat ik nu eigenlijk wil. Ik heb gemengde gevoelens, ik wil met hem naar bed, ik wil ook aandacht, ik wil ook zelfrespect behouden, ik ben bang voor spijt achteraf, ik wil ook gewoon schijt kunnen hebben, maar toch twijfel ik teveel aan wat anderen van mij zouden vinden. Ja, ik wil met hem naar bed, maar wat als er iets fout gaat of het achteraf toch niet zo slim was? Dan heb ik iig gedaan wat ik dacht te willen... maar ja.
misschien ben ik hier allemaal nog te jong en te naief voor. En idd, ik moet stoppen met die gemieser en gepieker steeds! ik word ook echt gek van mezelf!
Deelnemer... heel erg bedankt voor je advies.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee. Het is heel simpel. Je ziet hem gewoon regelmatig. En voor de oefening sta je open voor zoenen. Punt.
[..]
Ik wil met hem naar bed (alleen zoenen),
ik wil ook aandacht (moet je juist vanaf)
ik wil ook zelfrespect behouden (alleen van toepassing op mensen die hun eigen keuzes maken),
ik ben bang voor spijt achteraf (vertalen in twijfels vooral),
ik wil ook gewoon schijt kunnen hebben, maar toch twijfel ik teveel aan wat anderen van mij zouden vinden. (moet je vanaf)
Een mens heeft helemaal niet veel aandacht nodig. Aandacht krijg je genoeg in een normale omgang met mensen. Je moet over dat nare gevoel heen dat je niet de moeite waard bent. Dat is gewoon je uitgangspunt: Je bent de moeite waard. Iedere vrouw van jou leeftijd die er redelijk uitziet is de moeite waard. Jij bent niet dom (boven het gemiddelde). Markt technisch bekeken zit je goed. Maar echte rust in je hoofd heb je pas als je daarboven staat.
Die transformatie van jezelf, daar ben ik voor. Voelt goed om er niet onder te gaan zitten, je afhankelijk maken van andermans oordeel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:46 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Deelnemer... heel erg bedankt voor je advies.
waar ik nog mee zit is dat hij een negatieve dunk van mijheeft, omdat ik zo negatief en onzeker over mezelf denk en ik dit recht wil zetten.... hij heeft de ware mij nooit ontdekt... alleen de zeurderige en onzekere versie. En het kan me gewoon veel schelen, zeker om ik ook gevoelens voor hem had en me aangetrokken voelde, maar het allemaal best kut is gelopen... en er nog een kans is dat er iets gebeurt, maar ik niet weet wanneer of hoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |