Niet het geval. Zoals eerder vermeld: ik zou haar zeker gezien hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:16 schreef mokelembembe het volgende:
Waarschijnlijk is ze wel gaan kijken, maar is ze er weer van tussen gegaan omdat je in het echt niet zo leuk eruit zag...
Ook dat deed ik niet.quote:Of at je een kroket ofzo, dat vind ik er altijd zo naar uitzien..
Zeker een broodje Doner met veel knoflook dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:21 schreef Socios het volgende:[quote]
Op woensdag 16 februari 2011 02:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet het geval. Zoals eerder vermeld: ik zou haar zeker gezien hebben.
[..]
Of at je een kroket ofzo, dat vind ik er altijd zo naar uitzien..
Ook dat deed ik niet.
Ook niet. Sterker nog, ik heb nog nooit een "Doner" gegeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:24 schreef hondenfokker het volgende:
Zeker een broodje Doner met veel knoflook dan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook niet. Sterker, ik heb nog nooit een "Doner" gegeten.
Heb je krentenbaard? of Puisten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook niet. Sterker, ik heb nog nooit een "Doner" gegeten.
Beide niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:29 schreef hondenfokker het volgende:
Heb je krentenbaard? of Puisten?
Topic wel gelezen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:31 schreef mokelembembe het volgende:
Misschien was ze er wel, maar zag je haar niet staan
whahahahahahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook niet. Sterker nog, ik heb nog nooit een "Doner" gegeten.
Nergens voor nodig. Ze herkent mij zo ook wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:10 schreef Nikmans het volgende:
Socios, man, volgende keer een kroket trekken en megastoer opeten dan weet dat kuiken meteen wie je bent.
blijkbaar niet, anders was ze niet "langs" je gelopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 03:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ze herkent mij zo ook wel.
Ik moest nu echt zoekenquote:Sorry, schatje, zal het niet meer doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |