Deze denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef LXIV het volgende:
Een keer de meester 'mama' genoemd tijdens de les.
Zeker in de puberteit vind je zo'n vergissing niet echt geweldig.
ik had sirieus een klasgenoot papa genoeimdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef LXIV het volgende:
Had liever meer bij de Nederlands les opgelet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik had sirieus een klasgenoot papa genoeimd
hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef LXIV het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef LXIV het volgende:
Pokémon?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
In de pauze 2 chicks afgewezen omdat ik op mijn gameboy wou spelen...weet niet of dat nou faal of win is..
Ditquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Turnen bij Gym was trouwens ook altijd een faal.
oja. een bekende. vooral als je zo'n klungel wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Turnen bij Gym was trouwens ook altijd een faal.
tja..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
In de pauze 2 chicks afgewezen omdat ik op mijn gameboy wou spelen...weet niet of dat nou faal of win is..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef LXIV het volgende:
Nein, Golden sunquote:
Toen je nog enorm opkeek en een klein beetje bang was van de 5e klassers!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben een keer het klassenboek vergeten (eerste week, brugklas). De klas die er toen zat was uiteraard een eindexamenklas (volgens mij was het havo 5). De leraar kon het niet laten een ''grappige'' opmerking te maken. Ik heb met een rood hoofd het boek gepakt en ben weer teruggegaan naar mijn eigen klas.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben een keer het klassenboek vergeten (eerste week, brugklas). De klas die er toen zat was uiteraard een eindexamenklas (volgens mij was het havo 5). De leraar kon het niet laten een ''grappige'' opmerking te maken. Ik heb met een rood hoofd het boek gepakt en ben weer teruggegaan naar mijn eigen klas.![]()
Precies. Als je als 12-jarige in een klas met ong. 25 17-jarige vraagt of je het klassenboek mag pakken is toch wel intimiderend (en gênant).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toen je nog enorm opkeek en een klein beetje bang was van de 5e klassers!
Als je ze nu ziet fietsen zie je blije kinderen.
no shitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Suzu het volgende:
In de pauze, toen iedereen dus buiten was, kotsen op het schoolplein...
Ik was ziek maar weigerde toe te geven.quote:
Je moeder liep in paniek door de school?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef Suzu het volgende:
[..]
Ik was ziek maar weigerde toe te geven.![]()
Erg vond ik toen ook dat mijn moeder me daarna niet kon vinden in de kantine en in paniek en met tranen door de school liep... Gelukkig zat toen iedereen weer in de klas.
Aaahw, ik gaf laats les aan een meisje die te laat was gekomen omdat haar konijntje dood was gegaan, dat meisje heeft ook eerst 20 minuten moeten huilen voordat ze kon meedoenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eerste echte schooldag met boeken enzo, dus na de introductiedagen.
Ik was mijn Nederlands boek vergeten, dus helemaal teruggefietst naar huis, boek gepakt.
Terugfietsen, te laat zijn, helemaal huilend bij conciërge, vervolgens naar de les gegaan en het boek niet eens gebruikt omdat we alleen maar gingen kennismaken
Ze kwam me ophalen omdat ik ziek was. De decaan was er wel bij om haar te helpen met zoeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je moeder liep in paniek door de school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |