abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_293424
aangezien er van de anti-krezip fans wordt geacht niet meer naar de topic genaamd Krezip II ( ) ,een speciale topic voor iedereen die deze band, net als ik, maar een matige band vind en niets meer speciaal is dan dat de gemiddelde vengaboy uitbrengt.

oh en als je krezip wel leuk vind moet je gewoon maar niet hier posten.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 8 augustus 2000 @ 22:45:43 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_293430
Ik ben neutraal. Vind ze niet erg slecht, maar zal ook niet snel een cd aanschaffen.

Maar Phalanx, vertel ons gelijk even welke muziek jij wel de moeite van het beluisteren waard vind. Dan weten we gelijk of je er verstand van hebt...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  dinsdag 8 augustus 2000 @ 22:51:28 #3
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_293436
Vind 't vrij matige muziek. Maar slecht, nee, bij vlagen is 't wel aardig.
Down[br]Under
pi_293438
maar natuurlijk.
Madonna, beste zakenvrouw op muzikaal gebied van de afgelopen tien, twintig jaar. De vrouw die een heus icoon werd door de wereld van het platte vermaak te betreden met muziek die niet speciaal is.
Maar die het wel helemaal zelf naar de top heeft geschopt, en niet naar de top gehypt toen ze begon.

en voor de rest houd ik mijn muziek stijl bij het wat mider toegankelijke tot het ultra toegankelijke, zo vind ik de componist van de Gattaca soundtrack brilliant en Toto toen ze de soundtrack van Dune maakte net zo interesant. De soundtrack van de Outer Limits is trouwens ook erg goed.

Hmmm zo te zien gaat mijn voorkeur uit naar muziek die louter instrumentaal is, en is gebonden aan een specifieke film, muziek die zelfs door sommigen "klasiek" kan worden genoemd.

goh en sinds wanneer moet je er verstand van hebben?

trouwens het feit dat ik deze cd's koop heeft weinig te maken met mijn kennis over de hedendaagse pop-cultuur en de aanverwantte muziek. Ik ruik de stank van nietsbeduidend al van mijlenver...

--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 8 augustus 2000 @ 23:01:20 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_293444
quote:
Op 08 augustus 2000 22:57 schreef PhalanX het volgende:

goh en sinds wanneer moet je er verstand van hebben?

Nou, jij had in het Krezip-topic zo'n mond vol over "dertien in een dozijn"-bands en "niet vernieuwend". Dan ben ik wel benieuwd welke artiesten nou wel vernieuwend zijn. Maar kennelijk weet jij dat ook niet (Toto was ook een 13 in een dozijn-band. Niet slecht, maar zeker niet vernieuwend).

pi_293450
Zanderr, heb jij de Dune soundtrack weleens gehoord? zul je merken dat zelfs voor Toto deze muziek erg...."apart".... is.
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 8 augustus 2000 @ 23:05:15 #7
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_293452
quote:
Op 08 augustus 2000 23:04 schreef PhalanX het volgende:
Zanderr, heb jij de Dune soundtrack weleens gehoord? zul je merken dat zelfs voor Toto deze muziek erg...."apart".... is.

Ik heb 'm op video, maar de soundtrack is mij niet bijzonder bijgebleven. Is ook al een tijdje geleden dat ik 'm gezien heb, maar ik zal hem binnenkort (mijn videorecorder is nu kapot) weer eens kijken.

pi_293467
moet je echt eens doen, de soundtrack is erg goed IMHO een van de beste cd's in m'n collectie, een van mijn vrienden beschreef het eens als "zware" muziek...(ben ik het absoluut niet mee eens)
als het kan moet je eens kijken op napster (en aanverwante klonen) of je een paar numers kunt downloaden een paar aanraders:

*Main title (no 2 op ST)
*The Floating Fat Man (the baron) (no 6 op de ST)
*Dune (desert theme) (no 10 op ST)

--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 8 augustus 2000 @ 23:50:21 #9
5207 TOTAN
you are amazing
pi_293520
die zangeres heeft wel lekkere blammers....
  Overall beste user 2022 woensdag 9 augustus 2000 @ 00:04:12 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_293544
Maar echt knap is ze niet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_293549
Ik vind het niks. De muziek is maar middelmatig en die zangeres moet echt een cursus engelse uitspraak.

[Dit bericht is gewijzigd door CopyCatz op 09-08-2000 00:09]

pi_293554
Nou, nou ik heb wel betere stukjes met argumenten TEGEN een band gezien.

Over smaak valt natuurlijk te twisten en daarom is het zo leuk om elkaars meningen te lezen, maar als je een topic opent, kun je dan niet een beetje een discussie aanwakkeren?

Nu begin je je verhaal over hoe zielig de anti-krezippers zijn omdat ze geen eigen topic hebben.

Nou waarschijnlijk omdat ze weinig te zeggen hebben.

Kom nou op met enorme negatieve kritieken!
Kraak de band af!
Gooi je frustraties eruit!

Maak in ieder geval wat van dit topic, want anders bloedt ie dood.

En mocht het echt niet werken, dan kunnen we een topic openen over slechte films en hun soundtracks.

* bazelaar vindt DUNE daar wel bij passen

[Dit bericht is gewijzigd door bazelaar op 09-08-2000 00:09]

niet te geloven.... dat dat nog kan :)
  woensdag 9 augustus 2000 @ 01:17:32 #13
4884 Machiaveli
ridin' for pac
pi_293605
Ik vind ze niet echt goed, maar ook niet slecht.
Maken af en toe lekkere nummers maar dat is ook alles.
Maar om hier nou een heel topic te openen, hetzelfde geld voor het topic "Krezip" slaat nergens op, als iedereen dat gaat doen is het niet meer leuk. Gelukkig zijn er niet zoveel van die stomme mensen die vragen om aandacht omdat ze een artiest/artiesten leuk vinden en dat moeten meededelen op een forum!

Peace!!

-----------------------
Big L Rest In Peace
tha deadly combination

still dont do smilies!
pi_293679
quote:
Op 08 augustus 2000 23:01 schreef Zanderrr het volgende:
Toto was ook een 13 in een dozijn-band. Niet slecht, maar zeker niet vernieuwend.

Niet vernieuwend, nou ja dat moet ik wel met je eens zijn. Maar 13 in een dozijn?! Toto voegt veel toe door het virtuose spel en de subtiele doordachte arrangementen. Live zijn ze fantastisch! En hele sympathieke gasten, verre van arrogant.

Dertien in een dozijn ben je als je alleen nog maar als curiositeit door toppop hitarchief gedraaid wordt (zoals Britney over 10 jaar, wie hoort er nu nog van Sabrina?). Dat is met Toto gelukkig niet het geval.

woensdag 9 augustus 2000 @ 07:47:35 #15
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_293681
quote:
Op 09 augustus 2000 07:41 schreef Lord of the Backstage het volgende:

Toto voegt veel toe door het virtuose spel en de subtiele doordachte arrangementen.

'kee, het zijn inderdaad virtuozen, al betekent dat niet automatisch dat het ook goede muziek oplevert (Kenny G. is ook een virtuoos, maar daar word ik toch bepaald niet vrolijk van). Maar 'Dertien in een dozijn' was inderdaad niet geheel terecht. Nederige excuses aan alle Toto-fans. Voor straf moet ik 'Africa' vijftig keer achter elkaar luisteren.....

Zo, en nu maar weer lekker Krezip afkraken....

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 09-08-2000 07:49]

woensdag 9 augustus 2000 @ 08:47:37 #16
1542 Ludo
Still YF&S
pi_293714
Ach, die zangeres kan best aardig zingen, maar ze is niet echt knap...
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  woensdag 9 augustus 2000 @ 09:16:51 #17
5092 basszje
desinfecterend helder
pi_293727
Zet hiet ook even mijn krabbeltje tegen de zeur muziek van Krezip.

Is het niet denkbaar een verbod op te leggen tegen mensen die muziek maken onder de 20?:

Zijn we gelijk af van krezip, britney's etc etc etc...

Zwiebelvapen is een professie slechts beoefent door de meesters van de zwavelvis .....
pi_293905
quote:
Op 09 augustus 2000 07:47 schreef Zanderrr het volgende:
Voor straf moet ik 'Africa' vijftig keer achter elkaar luisteren.....

Ai!

on-topic: Had 'Nothing Less' van Napster afgehaald , maar ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb. Het viel me nogal tegen allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 09-08-2000 13:58]

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 augustus 2000 @ 14:11:07 #19
862 Arcee
Look closer
pi_293921
quote:
Op 09 augustus 2000 08:47 schreef Ludo het volgende:
Ach, die zangeres kan best aardig zingen, maar ze is niet echt knap...

Maar wel leuk...

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 9 augustus 2000 @ 14:14:52 #20
1542 Ludo
Still YF&S
pi_293923
quote:
Op 09 augustus 2000 14:11 schreef Arcee het volgende:
Maar wel leuk...

Tuurlijk, ze is best leuk als ze scheten laat met haar oksels, maar ze is niet echt knap

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  woensdag 9 augustus 2000 @ 16:30:06 #21
1358 Xhorder
He's back...
pi_294044
quote:
Op 09 augustus 2000 14:14 schreef Ludo het volgende:
Tuurlijk, ze is best leuk als ze scheten laat met haar oksels, maar ze is niet echt knap

Nou.. als ze winden laat in bad is ze ook best leuk hoor...

Nee, serieus... Krezip, ik vind het aardige muziek en ik gun de 5 leden van de band best de populariteit die ze nu hebben. Het is niet zoiets als Britney Spears, omdat Krezip toch wel zelf de nummers maakt... en dat is toch goed... Dat de zangeres niet zo'n goede Engelse uitspraak heeft.. tja, ik denk dat de helft van oliedom Nederland daar toch niks van hoort (Wim Kok Engels.. hehe).
Ik zelf vind Krezip trouwens één van de betere charts bands die er zijn tegenwoordig. En ik hou niet eens van top 40 muziek... Hmm.. ik zet nog effe Megadeth op!

... na vijf jaar
pi_294047
Dze topic is saaaaaaaaaai.

Je had de " KANE HATERS VERENING U" topic op het Lowlands forum moeten lezen !
Die was pas WREED !!!

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  woensdag 9 augustus 2000 @ 16:36:46 #23
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_294056
quote:
Op 09 augustus 2000 16:31 schreef Public Enemy het volgende:
Dze topic is saaaaaaaaaai.

Je had de " KANE HATERS VERENING U" topic op het Lowlands forum moeten lezen !
Die was pas WREED !!!

Ja, het stikt hier nou eenmaal van de Politiek-Correcte types, die hun minachting voor Krezip uiterst voorzichtig formuleren: "Nou, het is niet echt slecht, maar toch vind ik het niet zo heel erg leuk".

Eigenlijk zou iemand gewoon eens moeten zeggen: "G*dverd*mme, het is tijd dat ze die stomme t**f eens flink laten vierendelen door vier tractors, en die andere s*kkels moeten maar zo snel mogelijk voor de leeuwen geworpen worden, zodat de mensheid gered wordt van deze debiliserende k*tmuziek".

Maar dat doet hier toch niemand...

[Politiek Correcte Disclaimer: bovenstaande tekst geeft niet de mening van de auteur weer]

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 09-08-2000 16:41]

woensdag 9 augustus 2000 @ 18:36:33 #24
4884 Machiaveli
ridin' for pac
pi_294116
quote:
Op 09 augustus 2000 16:36 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, het stikt hier nou eenmaal van de Politiek-Correcte types, die hun minachting voor Krezip uiterst voorzichtig formuleren: "Nou, het is niet echt slecht, maar toch vind ik het niet zo heel erg leuk".

Eigenlijk zou iemand gewoon eens moeten zeggen: "G*dverd*mme, het is tijd dat ze die stomme t**f eens flink laten vierendelen door vier tractors, en die andere s*kkels moeten maar zo snel mogelijk voor de leeuwen geworpen worden, zodat de mensheid gered wordt van deze debiliserende k*tmuziek".

Maar dat doet hier toch niemand...

[Politiek Correcte Disclaimer: bovenstaande tekst geeft niet de mening van de auteur weer]

En dan een ban krijgen van de vieze corrupte moderators hier!?
still dont do smilies!
pi_294127
quote:
Op 09 augustus 2000 18:36 schreef Machiaveli het volgende:
En dan een ban krijgen van de vieze corrupte moderators hier!?

OUCH ! , een stoot onder de gordel van machiaveli !!

Heeft Danny hier iets op te zeggen ?

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')