oh en als je krezip wel leuk vind moet je gewoon maar niet hier posten.
Maar Phalanx, vertel ons gelijk even welke muziek jij wel de moeite van het beluisteren waard vind. Dan weten we gelijk of je er verstand van hebt...
en voor de rest houd ik mijn muziek stijl bij het wat mider toegankelijke tot het ultra toegankelijke, zo vind ik de componist van de Gattaca soundtrack brilliant en Toto toen ze de soundtrack van Dune maakte net zo interesant. De soundtrack van de Outer Limits is trouwens ook erg goed.
Hmmm zo te zien gaat mijn voorkeur uit naar muziek die louter instrumentaal is, en is gebonden aan een specifieke film, muziek die zelfs door sommigen "klasiek" kan worden genoemd.
goh en sinds wanneer moet je er verstand van hebben?
trouwens het feit dat ik deze cd's koop heeft weinig te maken met mijn kennis over de hedendaagse pop-cultuur en de aanverwantte muziek. Ik ruik de stank van nietsbeduidend al van mijlenver...
quote:
Op 08 augustus 2000 22:57 schreef PhalanX het volgende:goh en sinds wanneer moet je er verstand van hebben?
Nou, jij had in het Krezip-topic zo'n mond vol over "dertien in een dozijn"-bands en "niet vernieuwend". Dan ben ik wel benieuwd welke artiesten nou wel vernieuwend zijn. Maar kennelijk weet jij dat ook niet (Toto was ook een 13 in een dozijn-band. Niet slecht, maar zeker niet vernieuwend).
quote:
Op 08 augustus 2000 23:04 schreef PhalanX het volgende:
Zanderr, heb jij de Dune soundtrack weleens gehoord? zul je merken dat zelfs voor Toto deze muziek erg...."apart".... is.
Ik heb 'm op video, maar de soundtrack is mij niet bijzonder bijgebleven. Is ook al een tijdje geleden dat ik 'm gezien heb, maar ik zal hem binnenkort (mijn videorecorder is nu kapot) weer eens kijken.
*Main title (no 2 op ST)
*The Floating Fat Man (the baron) (no 6 op de ST)
*Dune (desert theme) (no 10 op ST)
[Dit bericht is gewijzigd door CopyCatz op 09-08-2000 00:09]
Over smaak valt natuurlijk te twisten en daarom is het zo leuk om elkaars meningen te lezen, maar als je een topic opent, kun je dan niet een beetje een discussie aanwakkeren?
Nu begin je je verhaal over hoe zielig de anti-krezippers zijn omdat ze geen eigen topic hebben.
Nou waarschijnlijk omdat ze weinig te zeggen hebben.
Kom nou op met enorme negatieve kritieken!
Kraak de band af!
Gooi je frustraties eruit!
Maak in ieder geval wat van dit topic, want anders bloedt ie dood.
En mocht het echt niet werken, dan kunnen we een topic openen over slechte films en hun soundtracks.
* bazelaar vindt DUNE daar wel bij passen
[Dit bericht is gewijzigd door bazelaar op 09-08-2000 00:09]
Peace!!
-----------------------
Big L Rest In Peace
tha deadly combination
quote:
Op 08 augustus 2000 23:01 schreef Zanderrr het volgende:
Toto was ook een 13 in een dozijn-band. Niet slecht, maar zeker niet vernieuwend.
Niet vernieuwend, nou ja dat moet ik wel met je eens zijn. Maar 13 in een dozijn?! Toto voegt veel toe door het virtuose spel en de subtiele doordachte arrangementen. Live zijn ze fantastisch! En hele sympathieke gasten, verre van arrogant.
Dertien in een dozijn ben je als je alleen nog maar als curiositeit door toppop hitarchief gedraaid wordt (zoals Britney over 10 jaar, wie hoort er nu nog van Sabrina?). Dat is met Toto gelukkig niet het geval.
quote:
Op 09 augustus 2000 07:41 schreef Lord of the Backstage het volgende:Toto voegt veel toe door het virtuose spel en de subtiele doordachte arrangementen.
'kee, het zijn inderdaad virtuozen, al betekent dat niet automatisch dat het ook goede muziek oplevert (Kenny G. is ook een virtuoos, maar daar word ik toch bepaald niet vrolijk van). Maar 'Dertien in een dozijn' was inderdaad niet geheel terecht. Nederige excuses aan alle Toto-fans. Voor straf moet ik 'Africa' vijftig keer achter elkaar luisteren.....
Zo, en nu maar weer lekker Krezip afkraken....
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 09-08-2000 07:49]
Is het niet denkbaar een verbod op te leggen tegen mensen die muziek maken onder de 20?:
Zijn we gelijk af van krezip, britney's etc etc etc...
quote:
Op 09 augustus 2000 07:47 schreef Zanderrr het volgende:
Voor straf moet ik 'Africa' vijftig keer achter elkaar luisteren.....
Ai!
on-topic: Had 'Nothing Less' van Napster afgehaald , maar ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb. Het viel me nogal tegen allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 09-08-2000 13:58]
quote:
Op 09 augustus 2000 08:47 schreef Ludo het volgende:
Ach, die zangeres kan best aardig zingen, maar ze is niet echt knap...
Maar wel leuk...
quote:
Op 09 augustus 2000 14:11 schreef Arcee het volgende:
Maar wel leuk...
Tuurlijk, ze is best leuk als ze scheten laat met haar oksels, maar ze is niet echt knap
quote:
Op 09 augustus 2000 14:14 schreef Ludo het volgende:
Tuurlijk, ze is best leuk als ze scheten laat met haar oksels, maar ze is niet echt knap
Nou.. als ze winden laat in bad is ze ook best leuk hoor...
Nee, serieus... Krezip, ik vind het aardige muziek en ik gun de 5 leden van de band best de populariteit die ze nu hebben. Het is niet zoiets als Britney Spears, omdat Krezip toch wel zelf de nummers maakt... en dat is toch goed... Dat de zangeres niet zo'n goede Engelse uitspraak heeft.. tja, ik denk dat de helft van oliedom Nederland daar toch niks van hoort (Wim Kok Engels.. hehe).
Ik zelf vind Krezip trouwens één van de betere charts bands die er zijn tegenwoordig. En ik hou niet eens van top 40 muziek... Hmm.. ik zet nog effe Megadeth op!
Je had de " KANE HATERS VERENING U" topic op het Lowlands forum moeten lezen !
Die was pas WREED !!!
quote:
Op 09 augustus 2000 16:31 schreef Public Enemy het volgende:
Dze topic is saaaaaaaaaai.Je had de " KANE HATERS VERENING U" topic op het Lowlands forum moeten lezen !
Die was pas WREED !!!
Ja, het stikt hier nou eenmaal van de Politiek-Correcte types, die hun minachting voor Krezip uiterst voorzichtig formuleren: "Nou, het is niet echt slecht, maar toch vind ik het niet zo heel erg leuk".
Eigenlijk zou iemand gewoon eens moeten zeggen: "G*dverd*mme, het is tijd dat ze die stomme t**f eens flink laten vierendelen door vier tractors, en die andere s*kkels moeten maar zo snel mogelijk voor de leeuwen geworpen worden, zodat de mensheid gered wordt van deze debiliserende k*tmuziek".
Maar dat doet hier toch niemand...
[Politiek Correcte Disclaimer: bovenstaande tekst geeft niet de mening van de auteur weer]
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 09-08-2000 16:41]
quote:En dan een ban krijgen van de vieze corrupte moderators hier!?
Op 09 augustus 2000 16:36 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, het stikt hier nou eenmaal van de Politiek-Correcte types, die hun minachting voor Krezip uiterst voorzichtig formuleren: "Nou, het is niet echt slecht, maar toch vind ik het niet zo heel erg leuk".Eigenlijk zou iemand gewoon eens moeten zeggen: "G*dverd*mme, het is tijd dat ze die stomme t**f eens flink laten vierendelen door vier tractors, en die andere s*kkels moeten maar zo snel mogelijk voor de leeuwen geworpen worden, zodat de mensheid gered wordt van deze debiliserende k*tmuziek".
Maar dat doet hier toch niemand...
[Politiek Correcte Disclaimer: bovenstaande tekst geeft niet de mening van de auteur weer]
quote:
Op 09 augustus 2000 18:36 schreef Machiaveli het volgende:
En dan een ban krijgen van de vieze corrupte moderators hier!?
OUCH ! , een stoot onder de gordel van machiaveli !!
Heeft Danny hier iets op te zeggen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |