Ik ookniet! Maar moet wel x kijken van Muck!quote:
quote:
Ik heb alles nog wel, kunnen we zo kijkenquote:
Ik ben stout geweest, mag ik nou ook over de knie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Streng doch rechtvaardignet als ik
Hoe vaak moest je nu al over de knie?
Ohhhh, ik heb seizoen 1 en 2 compleetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou in de VS in elk geval en die download ik danHier kun je zien hoe ver ze zijn in de VS:
http://epguides.com/glee/
Welcome to our worldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
Wow, kwart voor 10 pas
Ik dacht al bijna half 11 ofzo![]()
I'm siiiiinging in the rain under my umbrella ella ellaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Normaal houd ik er niet zo van, maar dit is echt super leukIs over een schoolkoor en ze doen echt toffe nummers zingen, oud en nieuw alles wel en ze doen mash ups
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh my, morgen bij Bonje met de buren erg temperamentvolle buren![]()
Nog nooit gezien, ik kijk geen commerciele zendersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben stout geweest, mag ik nou ook over de knie?![]()
Ik had het tot en met ep 10, de rest staat nu klaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhhh, ik heb seizoen 1 en 2 compleet
Ja!!! Die is echt zo gaaf!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
I'm siiiiinging in the rain under my umbrella ella ella
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet langsgelopen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij komt soms met de leukste uitsprakenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, ik kijk geen commerciele zenders
Iets met 's nachts heel gezellig en wakkerliggende burenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
I'm siiiiinging in the rain under my umbrella ella ella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |