Me vader is 1m80 en moeder is 1m65quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef HappyGirl91 het volgende:
LOL@ Slotje op vorige topic
Ben je al uitgegroeid?
Je moet maar zo denken, kijk, als jij een meisje zoekt dat jou zou zoenen en seks met je zou hebben zonder dat ze je kent (dat leid ik af uit de vragen uit je vorige OP btw) dan zijn er genoeg Snookies voor je
Én er zijn zat meiden die het niet erg vinden om met een jongen te daten die korter is dan zij.
En 1.73 is nog niet zo erg, trouwens - kan veeel erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Je zit zo te zeiken overal dat ik absoluut geen vertrouwen erin heb dat jij het bent.quote:
Ik heb hem gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:23 schreef Mempex0 het volgende:
Foto weg gehaald voor het geval er misbruik van word gemaakt. PM me maar als je me wilt zien.
Wat vond je ervan. Lees me vorige postquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik heb hem gezienWeghalen btw goed idee, want Fok!kers houden van Lurken, en je hebt altijd trollies
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik heb hem gezienWeghalen btw goed idee, want Fok!kers houden van Lurken, en je hebt altijd trollies
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Me vader is 1m80 en moeder is 1m65
Seks en zoenen interesseren me eigenlijk niet. Maar heb een negatief vooruitblik, dat ik misschien eeuwig maagd blijf . Er waren wel meiden die me zagen staan, maar zelf heb ik weer de neiging ze te ontlopen. Ik vind het niet spannend, maar nogal een moeilijke verandering (verlegenheid, moeilijk kunnen omgaan met gevoelens). Hierdoor krijg ik zo'n krop gevoel in me buik.Ik ben blij dat je niet alleen op de seks bent gericht. Blijf zo, over een jaar of ben je vanzelf wel volwassen en dan komen de meiden ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bepaalt wat voor meisjes je willen! Als jij uitstraalt dat je gewoon wat booty wilt krijg je van zelf van die slettebakjes op je af, maar als je je richt op de dingen die jíj belangrijk vindt, aardig blijft, jezelf blijft, komt er vanzelf wel een meisje op je af dat je daarom bewondert, en jou ook respecteert.
Dit weet ik allemaal, omdat ik zelf zo'n meisje ben, en de meiden uit mijn vriendengroep zo ook zijn, en het is echt jammer dat leuke jongens vaak denken dat ze zich anders moeten voordoen om aan aan vriendin te komenDank jequote:
[ Bericht 26% gewijzigd door HappyGirl91 op 15-02-2011 22:37:44 ]
Vorige keer zei je ongeveer hetzelfde:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:58 schreef Mempex0 het volgende:
En ter verduidelijking is dit een serieus topic.
Moeten we je nu wel geloven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Mempex0 het volgende:
Okey, dit keer serieus. Dit ben ik en ben daar eerlijk over.
Don't we all..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef Arriviste het volgende:
Ik krijg sterk de indruk dat je hier een goed/afkeuring van je uiterlijk probeert te krijgen...
jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Vorige keer zei je ongeveer hetzelfde:
[..]
Moeten we je nu wel geloven?
Bedankt voor de feedback. Mijn zelfvertrouwen stijgen. Fijn om te horen dat je je niet anders moet voordoen om een meisje aan de praat te krijgen. Maar ik ben ook nog 15, en volop in omwikkeling dus dat komt vanzelf. De leraar merkte ook pas op zijn 20e dat hij opeens een vriendin kreeg, terwijl hij dit ooit had veracht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je niet alleen op de seks bent gericht. Blijf zo, over een jaar of ben je vanzelf wel volwassen en dan komen de meiden ook.
Maar jij bepaalt wat voor meisjes je willen! Als jij uitstraalt dat je gewoon wat booty wilt krijg je van zelf van die slettebakjes op je af, maar als je je richt op de dingen die jíj belangrijk vindt, aardig blijft, jezelf blijft, komt er vanzelf wel een meisje op je af dat je daarom bewondert, en jou ook respecteert.
Dit weet ik allemaal, omdat ik zelf zo'n meisje ben, en de meiden uit mijn vriendengroep zo ook zijn, en het is echt jammer dat leuke jongens vaak denken dat ze zich anders moeten voordoen om aan aan vriendin te komen
[..]
Dank je![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |