abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92841144
Me vorig topic was met name bedoelt om te kijken wat voor reacties ik zou krijgen, als je een topic opent en daarin vertelt dat je een voorkeur hebt voor Anime, Metal. WoW leuk vind. Rock en Metal mooie muziek vind. En half lang haar hebt.

Maar ik ben niet echt onzeker. Maar heb wel bepaalde dingen waar ik tegen aan bots. En ter verduidelijking is dit een serieus topic.

Ik vind mijn lengte nogal klein. Ook al heb ik half lang haar, sommige scholieren hebben weer de neiging je een langharige waffel te noemen.
Heb immers nog nooit een vriendin gehad, nog nooit gevraagd, en nog nooit verliefd geweest.
Ik had wel een periode waar ik down was, maar dat is wat anders. Ik voel me desniettemin meer aangetrokken door jongens, met name het 'emo' groepje. We begrijpen elkaar wat beter, en kunnen ook beter overweg met elkaar.( En dit is ook serieus). Maar heb geen neiging om hierin verder te gaan

Dit ben ik:

Ben nu onzeker over me:
Lengte
Gedrag
Interesses
Uiterlijk
Haar

Dat zorgt voor:
Somberheid
Slaaploosheid
Lusteloos gevoel
Je buitengesloten voelen.

Althans wil ik graag horen hoe jullie hierover denken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mempex0 op 15-02-2011 22:23:07 ]
-
pi_92841289
Gast ik ben 2 meter.
En ik krijg de hele dag te horen dat ik zo lang ben.
Nee da's vet.
Alhoewel ik er enorme schijt aan heb :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_92841327
Puberteit.
pi_92841381
LOL@ Slotje op vorige topic _O-

Ben je al uitgegroeid?

Je moet maar zo denken, kijk, als jij een meisje zoekt dat jou zou zoenen en seks met je zou hebben zonder dat ze je kent (dat leid ik af uit de vragen uit je vorige OP btw) dan zijn er genoeg Snookies voor je :Y
Én er zijn zat meiden die het niet erg vinden om met een jongen te daten die korter is dan zij.

En 1.73 is nog niet zo erg, trouwens - kan veeel erger.
  Admin dinsdag 15 februari 2011 @ 22:02:37 #5
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_92841430
Tof, geen foto plaatsen dus.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_92841502
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef yvonne het volgende:
Tof, geen foto plaatsen dus.
Ik ben hem aan het uploaden
-
pi_92842057
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef HappyGirl91 het volgende:
LOL@ Slotje op vorige topic _O-

Ben je al uitgegroeid?

Je moet maar zo denken, kijk, als jij een meisje zoekt dat jou zou zoenen en seks met je zou hebben zonder dat ze je kent (dat leid ik af uit de vragen uit je vorige OP btw) dan zijn er genoeg Snookies voor je :Y
Én er zijn zat meiden die het niet erg vinden om met een jongen te daten die korter is dan zij.

En 1.73 is nog niet zo erg, trouwens - kan veeel erger.

Me vader is 1m80 en moeder is 1m65

Seks en zoenen interesseren me eigenlijk niet. Maar heb een negatief vooruitblik, dat ik misschien eeuwig maagd blijf . Er waren wel meiden die me zagen staan, maar zelf heb ik weer de neiging ze te ontlopen. Ik vind het niet spannend, maar nogal een moeilijke verandering (verlegenheid, moeilijk kunnen omgaan met gevoelens). Hierdoor krijg ik zo'n krop gevoel in me buik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
  Admin dinsdag 15 februari 2011 @ 22:13:07 #8
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_92842238
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef Mempex0 het volgende:

[..]

Ik ben hem aan het uploaden
Je zit zo te zeiken overal dat ik absoluut geen vertrouwen erin heb dat jij het bent.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:13:44 #9
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_92842281
Je stelt je aan over je lengte, ik ben wel 3 hele centimeters langer en het boeit me geen flikker.
Ja, behalve soms.
pi_92842481
Jonge je bent nog maar 15. Niet zo onzeker doen. Je bent nog volop in ontwikkeling.
pi_92843024
Foto weg gehaald voor het geval er misbruik van word gemaakt. PM me maar als je me wilt zien.
-
pi_92843219
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:23 schreef Mempex0 het volgende:
Foto weg gehaald voor het geval er misbruik van word gemaakt. PM me maar als je me wilt zien.
Ik heb hem gezien :7 Weghalen btw goed idee, want Fok!kers houden van Lurken, en je hebt altijd trollies :Y
pi_92843284
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik heb hem gezien :7 Weghalen btw goed idee, want Fok!kers houden van Lurken, en je hebt altijd trollies :Y
Wat vond je ervan. Lees me vorige post ;)
-
pi_92843293
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Leuk voor je. :)
pi_92843675
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef Mempex0 het volgende:

[..]

Me vader is 1m80 en moeder is 1m65

Seks en zoenen interesseren me eigenlijk niet. Maar heb een negatief vooruitblik, dat ik misschien eeuwig maagd blijf . Er waren wel meiden die me zagen staan, maar zelf heb ik weer de neiging ze te ontlopen. Ik vind het niet spannend, maar nogal een moeilijke verandering (verlegenheid, moeilijk kunnen omgaan met gevoelens). Hierdoor krijg ik zo'n krop gevoel in me buik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat je niet alleen op de seks bent gericht. Blijf zo, over een jaar of ben je vanzelf wel volwassen en dan komen de meiden ook.
Maar jij bepaalt wat voor meisjes je willen! Als jij uitstraalt dat je gewoon wat booty wilt krijg je van zelf van die slettebakjes op je af, maar als je je richt op de dingen die jíj belangrijk vindt, aardig blijft, jezelf blijft, komt er vanzelf wel een meisje op je af dat je daarom bewondert, en jou ook respecteert.
Dit weet ik allemaal, omdat ik zelf zo'n meisje ben, en de meiden uit mijn vriendengroep zo ook zijn, en het is echt jammer dat leuke jongens vaak denken dat ze zich anders moeten voordoen om aan aan vriendin te komen :Y
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Leuk voor je. :)
Dank je ;)

[ Bericht 26% gewijzigd door HappyGirl91 op 15-02-2011 22:37:44 ]
pi_92844060
Ik krijg sterk de indruk dat je hier een goed/afkeuring van je uiterlijk probeert te krijgen...
pi_92845152
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:58 schreef Mempex0 het volgende:
En ter verduidelijking is dit een serieus topic.
Vorige keer zei je ongeveer hetzelfde:

quote:
9s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Mempex0 het volgende:
Okey, dit keer serieus. Dit ben ik en ben daar eerlijk over.
Moeten we je nu wel geloven?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:17:02 #18
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_92847026
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef Arriviste het volgende:
Ik krijg sterk de indruk dat je hier een goed/afkeuring van je uiterlijk probeert te krijgen...
Don't we all.. :s)
My mama didn't raise no fool
pi_92847127
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Don't we all.. :s)
De massa ja.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:19:30 #20
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_92847197
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Arriviste het volgende:

[..]

De massa ja.
Oehh de massa :D
My mama didn't raise no fool
pi_92854907
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Vorige keer zei je ongeveer hetzelfde:

[..]

Moeten we je nu wel geloven?
ja
-
pi_92854946
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je niet alleen op de seks bent gericht. Blijf zo, over een jaar of ben je vanzelf wel volwassen en dan komen de meiden ook.
Maar jij bepaalt wat voor meisjes je willen! Als jij uitstraalt dat je gewoon wat booty wilt krijg je van zelf van die slettebakjes op je af, maar als je je richt op de dingen die jíj belangrijk vindt, aardig blijft, jezelf blijft, komt er vanzelf wel een meisje op je af dat je daarom bewondert, en jou ook respecteert.
Dit weet ik allemaal, omdat ik zelf zo'n meisje ben, en de meiden uit mijn vriendengroep zo ook zijn, en het is echt jammer dat leuke jongens vaak denken dat ze zich anders moeten voordoen om aan aan vriendin te komen :Y

[..]

Dank je ;)
Bedankt voor de feedback. Mijn zelfvertrouwen stijgen. Fijn om te horen dat je je niet anders moet voordoen om een meisje aan de praat te krijgen. Maar ik ben ook nog 15, en volop in omwikkeling dus dat komt vanzelf. De leraar merkte ook pas op zijn 20e dat hij opeens een vriendin kreeg, terwijl hij dit ooit had veracht.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')