Dat nummer is not my cup of teaquote:
Ik heb nooit een ochtend humeur hoor. Ben alleen soms wat stil maar nooit chagrijnig eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel kijk plezier
[..]
Een aantal hier kunnen het bevestigen
Ga naar het strandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm wat zal ik in het weekend eens gaan doen. Nog leuke ideeen? (geen plannen nog)
Ik meestal ook niet tenzij iemand mij in de weg loopt, ik kan er slecht tegen als ik 's ochtends er van uit ga dat ik alleen beneden ben en dan toch iemand wakker is, op een of andere manier loopt die me dan in de wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit een ochtend humeur hoor. Ben alleen soms wat stil maar nooit chagrijnig eigenlijk
Dat begrijp ik ergens welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet tenzij iemand mij in de weg loopt, ik kan er slecht tegen als ik 's ochtends er van uit ga dat ik alleen beneden ben en dan toch iemand wakker is, op een of andere manier loopt die me dan in de weg
Alsof je niet naar het strand kunt voor een fijne wandeling als het geen 25 graden of warmer isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met je teenslippers en je shorts aan
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof je niet naar het strand kunt voor een fijne wandeling als het geen 25 graden of warmer is
treintjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik was ff met treintjes aan het spelen
Koen
Beter dan vechtende kattenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Komt een legioen Straaljagers overjakkeren![]()
Rotgeluid
Hornbyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Koen
Kedengedeng kedengedeng oehoeh, het spoor raast onder mij door...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Koen
Mooi, als ik weet dat er iemand is dan heb ik er ook geen last van, gewoon iets waar ik me op instelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |