Jaquote:
quote:
Ik dacht inderdaad dat het gebruikelijker is om 's ochtends te douchenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer omdat jij er van uit ging dat iedereen 's ochtends gaat
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel
ga jij 12/3 ook naar Noordwijk
Ik ookquote:
Gaat goed met je huiswerk zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil iets luisteren maar geen idee wat
Dat dacht ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat het gebruikelijker is om 's ochtends te douchen
ik neem de honneurs waar deze keerquote:
Lauraquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Buuuuhhh, dat hele album
Zo mooi
![]()
Tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk heb haar vorig jaar een keer gezien op zo'n gratis festival hier in de stad
Dat en als ik weer kom van het werk kan ik weer dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoorAl is het natuurlijk wel zo, dat als je 's avonds doucht je 's ochtends meer tijd hebt
Ik heb een douche nodig om wakker en vrolijk te wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoorAl is het natuurlijk wel zo, dat als je 's avonds doucht je 's ochtends meer tijd hebt
Én je hebt boem haarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |