Heur haar is mooi. Maar niet fotogeniek verder. Glimt mooi, voelt lekker, danst als een jonge vlinder in de eerste lentezon.quote:
nicequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef Duderella het volgende:
Heur haar is mooi. Maar niet fotogeniek verder. Glimt mooi, voelt lekker, danst als een jonge vlinder in de eerste lentezon.
Ah joh, haar neusvleugels bewegen vast als ze eet of zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
Tieten? Waar:o![]()
Oh...die nieuwe leuke receptioniste met dat leuke rokje en die mega-lange benen eronder althans...zo leek hetis 23 en bezet
Bummer
Dat dacht ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Duderella het volgende:
Ah joh, haar neusvleugels bewegen vast als ze eet of zo.
Dat soort lekkere wijven hebben altijd wel iets.
Behalve dat hij een domme vraag stelde, wordt het wat denk je?quote:
ik ben al aangenomen hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behalve dat hij een domme vraag stelde, wordt het wat denk je?
En ik verveel me. Net lang met mijn moeder zitten bellen en nu weet ik even niet wat ik moet doen. En ik heb het ijskoudDus misschien maar gewoon met een kruik in bed gaan liggen.
ben je jarig morgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in 3 jaar dat vriendje straks niet om 12 uur bij mij isdan ga ik ook maar gewoon slapen
Zie, ik mis niet alleen 3 paar laarsjes, maar nog veel meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben al aangenomen hemaandag begint mn training
ik zei vanaf maandag wordt de kas hier weer gespektquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie, ik mis niet alleen 3 paar laarsjes, maar nog veel meer
Leuk! En succes!
O fuck, het is toch wel wáár hè?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger ook altijd
Ik wil ook jouw master doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga nog ff n stukje lezen over kogel- huls- en wapenonderzoek
Mazzelaar!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind de DownUnder versie bent goed eigenlijk. Prettig om naar te kijken. Het kneuzengehalte is iets minder en ze hebben interessante combinaties en opdrachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef borisz het volgende:
Omdat morgen masterchef UK weer begint kijken we nog maar eens een aflevering DownUnder.
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah joh, haar neusvleugels bewegen vast als ze eet of zo.
Dat soort lekkere wijven hebben altijd wel iets.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in 3 jaar dat vriendje straks niet om 12 uur bij mij isdan ga ik ook maar gewoon slapen
Ja. Ik ben net aan S2 begonnen dus we hebben nog even te gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vind de DownUnder versie bent goed eigenlijk. Prettig om naar te kijken. Het kneuzengehalte is iets minder en ze hebben interessante combinaties en opdrachten.
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ga jij er ook in?Moet streng zijn!
Slaap lekker Peetje!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
JaNog ff onder de douche en dan duik ik er in
Ach welnee, pas na de 25 wordt het echt rotquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Zondag word ik 23 en op een of andere manier klinkt 23 heel anders dan 22 ofzo, lijkt zo oud ofzo
Ik ben morgen dus al 23 en het klinkt inderdaad oudquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Zondag word ik 23 en op een of andere manier klinkt 23 heel anders dan 22 ofzo, lijkt zo oud ofzo
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef borisz het volgende:
Ik klop over een half jaar maar eens bij memo en Sarabi aan over hoe het leven als 23jarige is. Ik ben 23 over een half jaartje
.
Checkquote:
de theorie is spannender dan de praktijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
En heb je allebei je uitstekende kwalitieten naar vorene gebbracht?quote:
Vanaf volgende week ofzo toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor baantje heb je MeMo?
En heeft Elf vandaag haar dinsdagvrijwilligerswerk nog gedaan?
/nietteruggelezen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Veel mensen jarig
Bloeseschdochter 11 feb
Sarabi 16 feb
LieLie 19 fev
MeMo 20 feb
Bloesezus20 feb
Bloesezoon 27 feb
klantenservice bij internet/tv aanbiederquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor baantje heb je MeMo?
En heeft Elf vandaag haar dinsdagvrijwilligerswerk nog gedaan?
/nietteruggelezen
En samen met je vriendje op gepaste wijze het huis inwijden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef Sarabi het volgende:
Nou dan ga ik maar voor de laatste keer in bed slapen in mijn oude slaapkamer
Vanaf morgen is het op de grond slapen
oh maar voor mensen bellen zou ik nooit hebben gesolliciteerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Succes Saar, leuk kamperen
Mooizo Memo, hoef jij iig niemand te bellen
was ook een geintjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ach kom FFT, zo oud ben je niet
Sarabi, fijne verjaardag morgen!
Altijd druk vliegvelden... morgen over een paar uurtjes weer lekker thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef DarkElf het volgende:
net eens even gebeld met de mr, via skype, die op een zeer luidruchtig Ben Gurion (vliegveld) zit
Oh brrr, nachtvluchtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef DarkElf het volgende:
net eens even gebeld met de mr, via skype, die op een zeer luidruchtig Ben Gurion (vliegveld) zit
Ben Gurion is altijd luidruchtig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef DarkElf het volgende:
nou dat tukken lukt zelden aangezien die drukke israeli's en joden ook op zijn vlucht zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben Gurion is altijd luidruchtig.
Al die ruzie makende opgewonden Israeli's en andere Joden.
Heerlijk, die nachtvluchten. Lekker even een paar uur tukken.
Gaat dat niet lukken dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik boek vaak nachtvluchten, omdat het scheelt in je vrije dagenmaar lekker is anders, slapen in zo'n stoel
Ohhh, ik hoorde zaterdag allemaal leuks over de bruiloft van Meneers neef in juni, o.a. dat ze drie dagen een klooster in de bergen hebben afgehuurd. Argh. Ik wil ook
Ik had al een en ander geregeld, ik kan waarschijnlijk wel, maar Meneer kan in die periode precies niet wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Gaat dat niet lukken dan?
En slapen in een vliegtuig.. mij lukt het niet, zelfs niet als je 2X12 uur mot vliegen
Wat is er met je balletjes, vrouwtje?quote:
Hoe laat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:37 schreef borisz het volgende:
Oh lol ik kom evt in Casa Luna straks
Neh. Dat was mijn suggestiequote:Op woensdag 16 februari 2011 07:17 schreef freecell het volgende:
Ik dacht dat jij Engels ontbijt wilde maken DE?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef freecell het volgende:
Ik ook
Ik heb een Murphy baby.... Door de week wordt hij altijd pas wakker als TARA er uit is (na 6:30) behalve als TARA later meot beginnen en we afgesproken hebben dat ik eruit ga. Dan is het ineens 6:00
NIet slechtquote:
Oke daar ga ik nog even aan moeten wennenquote:
Er is een virus op mijn werk (streptokok A) waar oudjes aan doodgaan als ze het krijgen. Dit is een preventieve kuur om te zorgen dat ik (en mijn collega's natuurlijk) het virus niet verspreiden onder de oudjes. De oudjes hebben ook een preventieve kuur, maar een andere dan het personeel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
geniet van vandaag Sarabi! Lein, waarom heb je die penicilline ook alweer?en Steer; jammer dat t zo gauw voorbijgaat maar je hebt t leuk gehad toch
alvast n veilige reis terug gewenst
Nee nog in mijn oude kamertje op de grondquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:38 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je daar op de grond ging liggen!
Met klussers in huis?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou gewoon lekker daar op de grond gaan liggen
Alleen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou gewoon lekker daar op de grond gaan liggen
ja best ok, weinig slaap afgelopen nachten maar was ok gisteren. Vandaag hoop ook weer en morgen is baas weer n week weg naar Afrikaquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:38 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je daar op de grond ging liggen!
FFT, ging het gisteren op je werk? En nu?
ah ja nu weet ik t weer. Maar dodelijk voor oudjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is een virus op mijn werk (streptokok A) waar oudjes aan doodgaan als ze het krijgen. Dit is een preventieve kuur om te zorgen dat ik (en mijn collega's natuurlijk) het virus niet verspreiden onder de oudjes. De oudjes hebben ook een preventieve kuur, maar een andere dan het personeel.
kort! Maar romantischquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef kaasplankje het volgende:
Yes! Mijn boekingsaanvraag is geaccepteerd!![]()
Volgende week zitten we 2 daagjes in een kasteeltje in Noord Frankrijk, vlakbij Bar-Le-Duc
Voor zover ik weet, geen. Maar de verdieping boven ons had er 6. In een week. Plus een collega van het flex-team die op de IC ligt, ze had een wondje aan haar hand.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef FutureFairytale het volgende:
ah ja nu weet ik t weer. Maar dodelijk voor oudjeszijn er al mensen aan overleden bij je?
Brandwonden van chemische middelen, giftige gasdampen, rondvliegende glasscherven van reageerbuisjes ed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef Vork het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik op een lab werk. Wat kan er hier nu eenmaal gebeuren? Behalve dan het gebruikelijke risico dat het hele bedrijf in een klap de lucht kan gaan.
Ja, vond ik ook, we kunnen nog wel een nachtje extra aanplakken misschien, 't is best een eindje rijden.quote:
ok, alleen lijkt me ook niets neequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen?
Mijn vriend zit voorlopig nog in Leiden
Dus jammer genoeg nog even wachtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, alleen lijkt me ook niets nee![]()
En Lein, die klussers zijn 's nachts neem ik aan niet aan het werk
Leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef kaasplankje het volgende:
Yes! Mijn boekingsaanvraag is geaccepteerd!![]()
Volgende week zitten we 2 daagjes in een kasteeltje in Noord Frankrijk, vlakbij Bar-Le-Duc
Ja, ik heb er wel zin in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Leuk hoor, 2 daagjes naar La France en misschien kan je ergens onderweg nog wat regelen qua slapen en leuke omgeving/iets leuks te doen? Hoe ver is het rijden?
ik ben best wel wat gewend qua foto's maar dit is toch wel een hardequote:Op woensdag 16 februari 2011 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.boston.com/big(...)s_photo_winners.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Kan je nog even bij de spoiler beschrijven wat er op de foto staat, DH, zodat mensen niet uit nieuwsgierigheid klikken als ze niet zitten te wachten op het smijten met dode kinderen.
sorry Isaquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Kan je nog even bij de spoiler beschrijven wat er op de foto staat, DH, zodat mensen niet uit nieuwsgierigheid klikken als ze niet zitten te wachten op het smijten met dode kinderen.
klein wondje kan toch goed besmettelijk zijn..6 in n week is aardig wat! Daarna niet meer verder verspreid hoop ik?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, geen. Maar de verdieping boven ons had er 6. In een week. Plus een collega van het flex-team die op de IC ligt, ze had een wondje aan haar hand.
mijn ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook, we kunnen nog wel een nachtje extra aanplakken misschien, 't is best een eindje rijden.
Balen Pquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Gesprek ging niet helemaal soepeltjesEn ik ga er niet teveel over uitwijden hier omdat ik niet weet of er mensen meelezen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben best wel wat gewend qua foto's maar dit is toch wel een hardeZit niet voor niks onder een spoiler bij die presentatie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
klinkt als in n filmquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:38 schreef kaasplankje het volgende:
De zus van mijn buren heeft btw daar vlakbij een camping en manege, ik ga even kijken of we daar mss een bosrit kunnen maken, die paarden kan ik wel rijden want daar zitten altijd kinderen op, makke beestjes zijn dat.
Waanzinnige foto's zitten ertussen zeg!quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.boston.com/big(...)s_photo_winners.html
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Gesprek ging niet helemaal soepeltjesEn ik ga er niet teveel over uitwijden hier omdat ik niet weet of er mensen meelezen.
shipsquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
PM?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Modjes kunnen de wijzigingen van deze post wel zien en de originele tekst lezen
Truequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit niet voor niks onder een spoiler bij die presentatie he
gaat wel nu maar zoek rustig verder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef minilot het volgende:
Hoera, eerste twee werkdagen bij nieuw baantje achter de rug, en het is perfect!![]()
Straks topics teruglezen.. Maar FF, hoe is het inmiddels met jouw werk en je snode baas?
Ik ben met niemands werk bekend - ik weet namelijk ongeveer net zoveel van fotografie als, zeg, van poëzie: niets, tot mijn spijt! Maar dank voor tip! Ik ga zo eens googlen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, jammer Pee! Als je er meer over kwijt wilt, staat mijn PM-box wagenwijd open. Is er nog wel een kans, denk je?
Minilot, als je dat kadetje mooi vindt: ben je bekend met het werk van Rineke Dijkstra? Daar doet het me in de verte aan denken. Zij heeft een serie jeugdige Israelische militairen gemaakt, heel mooi vond ik.
Haha, ik ben ook absoluut geen kenner, maar zij exposeerde een paar jaar geleden in het Stedelijk Museum in Amsterdam en mijn broertje raadde het me aan - hij weet er wél veel vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef minilot het volgende:
Ik ben met niemands werk bekend - ik weet namelijk ongeveer net zoveel van fotografie als, zeg, van poëzie: niets, tot mijn spijt! Maar dank voor tip! Ik ga zo eens googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmm...ik twijfel.quote:
niet erbij gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Waren de muffins lekker DE? Ik bedacht me achteraf dat je de havermoet pas op 't einde bij het beslag zou moeten doen, want dat zuigt nogal vocht op. Dacht ik.
Oeee, bedankt bedankt bedankt! Die serie met tieners op stranden!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook absoluut geen kenner, maar zij exposeerde een paar jaar geleden in het Stedelijk Museum in Amsterdam en mijn broertje raadde het me aan - hij weet er wél veel van
Komt bekend voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan jezelf verkopen heIk weet wat mijn capaciteiten zijn. Ik weet hoe ik ben en wat ik aan kan. Maar het overbrengen......ik ben daar zo slecht in
eigenlijk hetzelfde als met daten
![]()
Als je tips nodig hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan jezelf verkopen heIk weet wat mijn capaciteiten zijn. Ik weet hoe ik ben en wat ik aan kan. Maar het overbrengen......ik ben daar zo slecht in
![]()
zo bekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
vanavond hier een simpele bami, moet alleen eten
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Den_Haag het volgende:zo frustrerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Man, elke scheet staat hier onder een spoilerquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zit niet voor niks onder een spoiler bij die presentatie he
je bent waarschijnlijk meer van het 'ik doe mijn werk wel'quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Hoe komt het dan dat je geen baantjes kan houden? Snel verveeld of zo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:15 schreef minilot het volgende:
Ik vind sollicitatiegesprekken juist tof en ik word -altijd- aangenomen. Een baantje houden daarentegen..![]()
Yup.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je geen baantjes kan houden? Snel verveeld of zo?
Oh, dat klinkt wel ideaal ja. Ik wil ook zoietsquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef minilot het volgende:
Yup.Of andere dingen die me niet lekker zitten - afstand, werktijden..
Nu heb ik echter iets perfects gevonden, dat leuk is, parttime is, geniale werktijden heeft én zeven minuten fietsen van huis is. Dus dit kan wel eens iets gaan worden waar ik een poosje blijf.
Om te daten?quote:
Juistemquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je bent waarschijnlijk meer van het 'ik doe mijn werk wel'Ik begrijp wat je bedoelt met 'jezelf verkopen'.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:38 schreef kaasplankje het volgende:
De zus van mijn buren heeft btw daar vlakbij een camping en manege, ik ga even kijken of we daar mss een bosrit kunnen maken, die paarden kan ik wel rijden want daar zitten altijd kinderen op, makke beestjes zijn dat.
Gaarnequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal in de loop van de dag wel ff wat PM-en naar mensen.
Dat is echt niet de goeie insteek bij een sollie-gesprek hoor FF. Vind het ook raar gedacht om zo een gesprek in te gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zo bekendik doe net of ik niks kan. Denk omdat ik bang ben dat ze hoge verwachtingen krijgen en misschien teleurgesteld worden... Heb liever dat iemand denkt dat ik niks kan en dan verrast/happy is maar komt op gesprek niet ten goede. Geniet lekker van je patat, leuke traktatie overigens
Nee. Want andere functie. En kan ook betekenen dat je heel graag persé bij dat bedrijf wilt werken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg. Staat het stom om te solliciteren op een andere functie bij een bedrijf waar je al eens bent afgewezen voor een functie?
Hmmm...vanavond maar eens mailtje naar DSW dichten danquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Want andere functie. En kan ook betekenen dat je heel graag persé bij dat bedrijf wilt werken.
En fijn dat je mr weer veilig thuis isquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:17 schreef DarkElf het volgende:
klinkt als een fijne dag Bluezzen wat lunch je?
Wat gaaf!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:14 schreef Bluezz het volgende:
En nog een linkjedump :
Een 17e eeuws kookboek helemaal met de hand geschreven.
ah lekker, ik ben dol op warm lunchenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En fijn dat je mr weer veilig thuis is
Aubergine, buffelmozzarella, geklopt ei met peper en zout uit de oven, warme lunch dus
B. wat minder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef DarkElf het volgende:
ah lekker, ik ben dol op warm lunchen
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef DarkElf het volgende:
ah lekker, ik ben dol op warm lunchen
Yep, die is net zijn bed uitgerold en zit achter zijn laptop te ontbijten/werken
Trouwens, kreeg net een mailtje van de buurvrouw dat ze tevreden is want allebei haar kindjes hebben nu waterpokken gehad(een is beter, de ander heeft t nu) dus die hebben iig weer wat weerstand erbij. Moest wel lachen om t feit dat ze er blij mee is dat ze ziek waren maar hoe kleiner hoe minder last is het volgens haar dus snap t wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef TAV74 het volgende:
Legendarische ontvangst in het overleg vanochtend door mijn collega (Ah, kijk: God is goed, Thijs is beter)
goh, jullie kwakkelen wat af zo de winter door. vervelend lijkt me dat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Voel me alleen niet zo tofhoop niet dat ik nu aan de beurt ben om ziek te worden. Gaat nu nog wel ok, maar ik hoop maar dat het zo blijft. Buikpijn ook nog eens, dus dat helpt ook al niet mee. Nou ja.. irritant gedoe dus..
Dit is sinds ik echt ziek ben geweest voor het eerst..quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jullie kwakkelen wat af hé zo de winter door.
beterschap
Oh ik heb echt t idee dat je best vaak je niet zo lekker voelt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dit is sinds ik echt ziek ben geweest voor het eerst..Deze winter verloopt het abnormaal soepeltjes voor mij
Nee dat klopt wel (vandaar de onderzoeken enz) maar het ging dus juist een hele lange tijd wel goed. In ieder geval al lang dat gloeiende gevoel niet gehad dus..quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ik heb echt t idee dat je best vaak je niet zo lekker voelt.
Verkeerd onthouden dan wrs
heb je niet toevallig iets paracetamolligs bij je ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Buh, mijn verdoving is bezig met uitwerken en nu doet mijn kaak pijn
klinkt idd creatiefquote:Anyway, ik ga ik het kader van het grote besparen vanavond eens even creatieve stamppot maken, met spinazie, doperwten en spekjes. En een eitje erbijBen benieuwd. Ik heb wel trek in stamppot.
ja in soep is dat ook lekker met zachte geitenkaas en munt ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, ik vind de combi van doperwten en spinazie altijd wel lekker, we zullen eens zien.
das idd leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
haha Indo-collega komt net vertellen dat ik morgen geen brood hoef te kopen want ze gaat nasi (met een hele moeilijke naam) voor me maken. Incl. spaanse pepers, groenten en kipvleugeltjes. Ben benieuwd! Wel leuk
para helptquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Anyway, ik ga ik het kader van het grote besparen vanavond eens even creatieve stamppot maken, met spinazie, doperwten en spekjes. En een eitje erbijBen benieuwd. Ik heb wel trek in stamppot.
Ja, hield mijn tederbeminde nou ook maar van zachte geitenkaasquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef DarkElf het volgende:
ja in soep is dat ook lekker met zachte geitenkaas en munt ofzo
Nee, ik ga serieus bezuinigen. Lang verhaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
para helpten spinaziestamppot mmm! Moet je echt bezuinigen of is dat een geintje?
Nou ja, vrouwen takelen toch altijd af als ze ouder worden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens mijn ogen laten meten, ben benieuwd of ze verder afgetakeld zijn![]()
hoe laat moet ik er zijn voor de lunch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
haha Indo-collega komt net vertellen dat ik morgen geen brood hoef te kopen want ze gaat nasi (met een hele moeilijke naam) voor me maken. Incl. spaanse pepers, groenten en kipvleugeltjes. Ben benieuwd! Wel leuk
Niets, maar ik denk dat de grap je een beetje ontgaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
TAV; hoeveel heb je die collega betaald?![]()
pas op jij hequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwen takelen toch altijd af als ze ouder worden?
ok, succes. Gelukkig zijn er heel veel lekkere goedkope dingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik ga serieus bezuinigen. Lang verhaal
aiksquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens mijn ogen laten meten, ben benieuwd of ze verder afgetakeld zijn![]()
ik snap de grap nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niets, maar ik denk dat de grap je een beetje ontgaat
Niet in Belgiequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ok, succes. Gelukkig zijn er heel veel lekkere goedkope dingen
half 1 in alphen a/d rijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoe laat moet ik er zijn voor de lunch?
nee tis hier idd duur zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet in BelgieMaar het is maar voor even, hoor! Alleen vrees ik dat ik mijn geplande paasweekendje Londen op m'n buik kan schrijven
hahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet in BelgieMaar het is maar voor even, hoor! Alleen vrees ik dat ik mijn geplande paasweekendje Londen op m'n buik kan schrijven
Wat heb je op het oog, Borisz?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
'even' kijken naar een nieuwe laptop en je bent weer een uur verder.
ah bien!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
DE, gelukkig zit er een redelijk betaalbare aziaat bij ons in de straat - kan ik altijd nog linzensoep en wontons maken als ik dreig te verhongeren
Carrefour, Delhaize, Colruyt... En ja, ik ben elke keer als we naar de AH gaan in NL verbaasd over het prijsverschil.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
hahagelukkig maar voor even dan. En supers in Belgie zijn echt duur? Wat is daar de grootste super?
Maar de kwaliteit is wel beter, toch? Zeggen jullie altijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Carrefour, Delhaize, Colruyt... En ja, ik ben elke keer als we naar de AH gaan in NL verbaasd over het prijsverschil.
Ja, ik vind van welquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
Maar de kwaliteit is wel beter, toch? Zeggen jullie altijd
als je bijv. kijkt naar de vis en vleesafdeling (en ja de vis ligt op ijs bijv in die grote supers, geweldig vind ik dat); jazeker.. en ook qua groenten vind ik veel Belse supers beter dan een gemiddelde Hollandse. Verder hebben ze vooral erg veel keuze in van alles.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit is wel beter, toch? Zeggen jullie altijd
Naar alles en niets. Weet wel wat ik niet wilquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heb je op het oog, Borisz?
DE, gelukkig zit er een redelijk betaalbare aziaat bij ons in de straat - kan ik altijd nog linzensoep en wontons maken als ik dreig te verhongeren
Even een half uurtje, heb het idee dat het een soort chemische gistingsreaktie was van alles bij elkaar of zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Yikes BluezzVoel je je nu nog heel beroerd?
moet ik wel redden vanuit Rot.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
half 1 in alphen a/d rijn
Maar het is allemaal wel veel lekkerder. Same in Italyquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je bijv. kijkt naar de vis en vleesafdeling (en ja de vis ligt op ijs bijv in die grote supers, geweldig vind ik dat); jazeker.. en ook qua groenten vind ik veel Belse supers beter dan een gemiddelde Hollandse. Verder hebben ze vooral erg veel keuze in van alles.
Maar ja het is erg erg duur en aangezien we hier veel boeren in de buurt hebben die mooie strrekproducten verkopen (in België en Nederland dus)en een verswinkel in Nederland waar ze mooi spul verkopen voor een leuke prijs ga ik liever daarheen (en dus ook naar Nederlandse supermarkten en een Turk) In een Belse super ben ik echt flink veel meer kwijt per week dan in een Hollandse.
Ik zou eerder voor naproxen of ibuprofen gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ah well. Ik steek even een paracetamol in mijn mik en ga een tukje doen. The joys of thuiswerken
Ik las laatst volgen mij ergens dat er een AH in België geopend werd...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Carrefour, Delhaize, Colruyt... En ja, ik ben elke keer als we naar de AH gaan in NL verbaasd over het prijsverschil.
das ook psychologisch denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar het is allemaal wel veel lekkerder. Same in Italy
Meerdere komen erquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik las laatst volgen mij ergens dat er een AH in België geopend werd...
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef DarkElf het volgende:
Meerdere komen erde eerste komt in Brasschaat en er komt er ook een in ons dorp.. Geloof dat ze er 20 willen ofzo?
Plus 180quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Meerdere komen erde eerste komt in Brasschaat en er komt er ook een in ons dorp.. Geloof dat ze er 20 willen ofzo?
quote:Verder is de prijsstelling van AH in België anders. Zo is het daar verboden om onder de kostprijs te verkopen. In Nederland wordt dat bijvoorbeeld met een pot Calvé pindakaas of een pak Bambix gedaan om zoveel mogelijk klanten te trekken en zo omzet te genereren.
nulletje vergetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Plus 180
http://www.agf.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=67535
Was een onafhankelijke super begreep ik uit het verhaal?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nulletje vergeten
hier in t dorp is al bekend welke supermarkt eraan gaat en daar komt dus een appie zeer wrs.
Zijn niet alle mensen blij mee want de appie is duurder dan de super die er nu zit.
Ik slikte afgelopen week na die wortelkanaaloversteek advil caps... lekker vloeibare ibuquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou eerder voor naproxen of ibuprofen gaan
Geen idee eigenlijk, ik ben er maar 1 x geweest ook. Zit niet echt op de route (welke dan ook) voor mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was een onafhankelijke super begreep ik uit het verhaal?
Ja, klinkt bekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Prikkelige luchtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef DarkElf het volgende:
De lucht in de keuken is prikkelig door die chili olie
Jij ziet er best leuk uit met brilquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou dat was geen succesmijn linker oog is onmeetbaar op dit moment
kwam op 30% zicht uit
dat is bijkans blind
![]()
Maar.. gelukkig allemaal te verklaren gezien het constant dragen van harde lenzen. Nu dus een weekje mijnbril dragen en woensdag nog eens proberen
dit is een stomme brilquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij ziet er best leuk uit met bril
Lekker voor de longen als je verkouden bentquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef DarkElf het volgende:
De lucht in de keuken is prikkelig door die chili olie
De nrs zijn nog niet bekend, maar deze wordt het w.s. wel ja.. (niet dat ik hem ga solozingen maar dat maakt niet uit)quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ging jij nou Hit the road Jack zingen?
die is leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De nrs zijn nog niet bekend, maar deze wordt het w.s. wel ja.. (niet dat ik hem ga solozingen maar dat maakt niet uit)
Oh nou gelukkig want het klinkt niet best als je maar 30% zicht hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou dat was geen succesmijn linker oog is onmeetbaar op dit moment
kwam op 30% zicht uit
dat is bijkans blind
![]()
Maar.. gelukkig allemaal te verklaren gezien het constant dragen van harde lenzen. Nu dus een weekje mijnbril dragen en woensdag nog eens proberen
Carrefourquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lastig.. ik zie zonder lenzen best nog wel ok gelukkig..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nou gelukkig want het klinkt niet best als je maar 30% zicht hebt.
Niet dat ik veel zie zonder bril, zie niet eens kleuren
heb eerlijk gezegd een afkeer tegen dat nr gekregen sinds iedere keer dit weer zingen tijdens muzieklesquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ging jij nou Hit the road Jack zingen?
nu level42 op de radio! Ga je die zingen?quote:
Dat is geen level 42quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu level42 op de radio! Ga je die zingen?('let me lick you up and down, till you say stop..')
Men In Black, aa eequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Mooi CF
@ FF we zingen alleen nrs met mannennamen in de titel
kan vrij vervelend zijn hoor zulke dingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, het lijkt minder te worden, de pijnhet was natuurlijk ook maar een gaatje vullen, zij het op een wat onhandige plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |