Ik bestelde hem toen ze allemaal in de keuken stondenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:17 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Supertof alleen zonde dat ze nu allemaal in de slaapkamers zijn
Dus we kijken allemaal op jouw codequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ik heb betaald om te kijken of het nu wel werkt en of je die code kon delen
Yupquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus we kijken allemaal op jouw code
denk dat dat er dik in zit... laura heeft ook meer interesse in alex geloof ik..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Stranger het volgende:
Die Guido heeft echt 0,0 interesse in Laura of hoe zit dat.
Vind het zonde voor haar als ze haar geheim dalijk verliest omdat hij zo'n sukkel is.
Die jongen is gewoon gay... daarom hebben ze hem ook dat geheim gegeven...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Stranger het volgende:
Vind het zonde voor haar als ze haar geheim dalijk verliest omdat hij zo'n sukkel is.
En dat meisje in de studio zondag was nep?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon gay... daarom hebben ze hem ook dat geheim gegeven...
Ze moet gewoon op de knop drukken en zijn geheim raden hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Stranger het volgende:
Nee, die zit thuis te kijken en begrijpt het nu ook misschien......quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En dat meisje in de studio zondag was nep?
Dat was 'zijn vriendin' maar dat kan natuurlijk ook gewoon zijn vriendin zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Wat kan je daar dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
http://secretstory.yb.nl/live/
probeer eens.. code: mX2btC
Heb je 'm gebruikt? Gooi ff caps in 't topic, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht trouwens dat die cam in de woonkamer hing... hangt-ie in de keuken
Maakt mij niet uit hoor. Maar misschien kun je dat progje laten saven als jpg?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
Maar als het te zwaar is doe ik het wel anders
Je kan hem zelf gebruikenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je 'm gebruikt? Gooi ff caps in 't topic, ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
http://secretstory.yb.nl/live/
probeer eens.. code: mX2btC
Alsof zij het zelf niet verknalt met haar interesse in Alex, in de armen zitten enzo..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Stranger het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je 'm gebruikt? Gooi ff caps in 't topic, ben benieuwd!
Guido is gewoon een metroman.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat was 'zijn vriendin' maar dat kan natuurlijk ook gewoon zijn vriendin zijn
waarmee die op stap gaat. Hoewel ik betwijfel of Guido Gay is.......mijn gaydar gaat
niet rinkelen..
Ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat zijn oorspronkelijke geheim wellicht was : "Ik ben homoseksueel" en dat dat meisje al vanaf moment een zijn dekmantel was.... ze reageerde ook wel erg cool in de studio vond ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |