saaiquote:
Dat is wederzijdsquote:
Goedquote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed![]()
Al was de zaterdagavond nog meer gekkehuis. Dus gewoon drie dagen leuk. Ook goed.
We gingen toch elke avond weg.
Nu na 13 dagen weg uit Hanoi. Zit te wachten in de business lounge![]()
Boarden over een half uur en op naar hue!
*in slaap knuffelt* schijn ik goed te kunnenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*in slaap knuffelt* schijn ik goed te kunnen
Dank. En vermoeiend valt mee. In Hanoi menig dag liggen chillen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed!En vermoeiend
Goede reis!!
That's all I have to offerquote:
Dan kan ik het nog net hebben denk ik.quote:
Ligt niet aan jou, weet je wel.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog net hebben denk ik.Maar slapen zal wel niet lukken.
Dat moeten we binnenkort sowieso maar weer eens doen danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog net hebben denk ik.Maar slapen zal wel niet lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat scheelt weer!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dank. En vermoeiend valt mee. In Hanoi menig dag liggen chillen.
Me knows.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, weet je wel.
Wat als ik het nou doe?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, weet je wel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat moeten we binnenkort sowieso maar weer eens doen danSlapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je gek ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als ik het nou doe?
[..]
Slapenben je gek ofzo
Af jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn dinnetje
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |