De ene helft van de medische wereld vindt dat dit vanzelf overgaat, niets aan doen dus. De andere helft vindt dat idioot, en wil meteen behandelen met heftige antibiotica. Ik weet niet aan welke kant ik sta. Donderdag gesprek met huisarts.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, dat is kut zeg. En nu?
oei, iets wat goed te behandelen is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
Nieuws aan het Peuterfront: meneer heeft dus wél een parasiet in zijn darmen.
Dat je lomp bent.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Weet niet eens meer wat ik stuurde
ohjaquote:
Ja dat is rot zeg, al die meningen enzo. Hoop dat je er snel uit bent en eenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
De ene helft van de medische wereld vindt dat dit vanzelf overgaat, niets aan doen dus. De andere helft vindt dat idioot, en wil meteen behandelen met heftige antibiotica. Ik weet niet aan welke kant ik sta. Donderdag gesprek met huisarts.
Geen idee nog. De 'dientamoebe fragilis' is het, wie kent 'm niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oei, iets wat goed te behandelen is?
Het ging over een lelijke moeder, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohjamaar dat is bizar, dat was een reactie in een langer gesprek
oohja, uiteraard. Daar weet iedereen toch alles van?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee nog. De 'dientamoebe fragilis' is het, wie kent 'm niet!
Je hoeft t niet te herhalen, was niet zo liefquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het ging over een lelijke moeder, toch?
Ik noem toch geen namen, muts.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft t niet te herhalen, was niet zo liefmaar dat ja.
*checkt* Geen muts hierquote:
En muts is niet onaardig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zal mij niet snel iets onaardigs zien zeggen hier.
Ja ik ook, maar hij draait niet in Doetinchem, dus heb nog anderhalve week om em hier in Utrecht of omgeving te zien. Alleen wil niemand die ik ken er met me heenquote:
Graagquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij draait niet in Doetinchem, dus heb nog anderhalve week om em hier in Utrecht of omgeving te zien. Alleen wil niemand die ik ken er met me heen![]()
Gaan wij?
quote:
Vanuit Utrecht vind ik t geen probleem om ergens anders heen te gaan, vanuit Doetinchem is t lastiger, dan moet ik al snel een auto regelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Graag, maar als dat binnen nu en anderhalve week moet wordt het lastig..
Waar ligt Doetinchem?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht vind ik t geen probleem om ergens anders heen te gaan, vanuit Doetinchem is t lastiger, dan moet ik al snel een auto regelen.
Achterhoek, 20-25min voorbij Arnhem met de auto en 45min met de treinquote:
End weg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achterhoek, 20-25min voorbij Arnhem met de auto en 45min met de trein
jaquote:
Jij hebt het ook niet makkelijk he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jamoet je voorstellen, daar ben ik al 2/3e van mn leven geweest
De rest van de tijd wel in stedelijk gebied doorgebracht
Over een aantal maanden zal ik nog véél verder zijn (hoop ik).
Gehad niet neequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gehad niet nee![]()
Nu kan ik lekker kiezen, vrijheid is iets wat je pas waardeert op t moment dat je t niet meer hebt. Ben blij dat ik de mogelijkheid heb, daarvoor ga ik graag een paar maanden terug naar de Achterhoek
Edit- zie net foto's van een vriendinnetje die sinds een half jaartje in Malaga woont, ook niet verkeerd![]()
Ja hoor, maak me maar jaloers.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gehad niet nee![]()
Nu kan ik lekker kiezen, vrijheid is iets wat je pas waardeert op t moment dat je t niet meer hebt. Ben blij dat ik de mogelijkheid heb, daarvoor ga ik graag een paar maanden terug naar de Achterhoek
Edit- zie net foto's van een vriendinnetje die sinds een half jaartje in Malaga woont, ook niet verkeerd![]()
Nou, dat doen al mn oud klasgenoten die niet terug naar hun oude land zijn gegaan omdat ze een relatie hadden (quote:
Oh, dat is wel heel cool, komen we logeren!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, dat doen al mn oud klasgenoten die niet terug naar hun oude land zijn gegaan omdat ze een relatie hadden () al jaren
nu kan ik ze eindelijk achterna.
Maar ik hou een slaap plekje voor je vrij
T is ook helemaal geen vlucht uit een kut tijd hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
Ja soms klinkt dat zo goed he, gewoon ver weg gaan..
Daaromquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is ook helemaal geen vlucht uit een kut tijd hoor
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef L-E het volgende:
Over kuttijd gesproken, ik heb een moeilijke kutavond. Ga over een kwartiertje maar bij Peuter liggen, dat helpt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef L-E het volgende:
Over kuttijd gesproken, ik heb een moeilijke kutavond. Ga over een kwartiertje maar bij Peuter liggen, dat helpt.
Ja. Verstandelijk zijn bepaalde dingen heel goed. Emotioneel is dat zwaar, blegh.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bah, jij ook al joh? Herkenbaar
Been there, done that, worked perfectly.quote:
Ja eigenlijk wel een beetje hetzelfde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Verstandelijk zijn bepaalde dingen heel goed. Emotioneel is dat zwaar, blegh.
What's up met jou?
Weet niet waar je heen gaat maar dat is wat anders natuurlijk, bedoelde het meer als uitvlucht voor bijvoorbeeld problemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Been there, done that, worked perfectly.
Nu is het minder een vlucht, meer afsluiten van een periode en het starten van een droom die ik al jaren heb.
Slaap lekker L-E, fijne dag morgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
Ik maak er een eind aan. Aan de dag dus. Slaap lekker, sterkte voor wie dat nodig heeft, en tot ooit.
Weltrustenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
Ik maak er een eind aan. Aan de dag dus. Slaap lekker, sterkte voor wie dat nodig heeft, en tot ooit.
100% uitvlucht werkt nooit, shit achtervolgt altijd totdat het opgelost is. Maar als afsluiting of afstand nemen is het perfect.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet niet waar je heen gaat maar dat is wat anders natuurlijk, bedoelde het meer als uitvlucht voor bijvoorbeeld problemen
slaap lekker jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
Yup klopt zeker, helaas zijn er maar weinig die er zo over denken en denken dat het allemaal vanzelf gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
100% uitvlucht werkt nooit, shit achtervolgt altijd totdat het opgelost is. Maar als afsluiting of afstand nemen is het perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |